تور لحظه آخری آلانیا

تور آلانیا

قیمت تور آلانیا براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی یا ترک (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) به مقصد شهر آلانیا و قیمت هتل رزرو شده در آلانیا ترکیه متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور آلانیا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آلانیا سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور آلانیا را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفت سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

 تور آلانیا ارزان قیمت

اگر به دنبال تور ارزان آلانیا هستید چندتا راهکار دارید: اول اینکه تور لحظه آخری ترکیه به مقصد آلانیا خریداری نمایید دوم اینکه با پرواز داخلی به آنتالیا بروید (فرودگاه های اسپارتا یا دنیزلی و بعد از طی 3 الی 4 ساعت مسیر به صورت زمینی به آنتالیا میرسید) یا اینکه با قطار و اتوبوس از تهران راهی وان شوید و سپس از آنجا به صورت زمینی خودتان را به آلانیا برسانید.

بهترین زمان برای خرید تور لحظه آخری آلانیا

اگر به دنبال این هستید که تور لحظه آخری آلانیا را با بیشترین تخفیف خریداری کنید زمان زیر پیشنهاد می شود:

  • فصل پاییز
  • زمستان به جز ایام تعطیلات سال نو میلادی
  • بعد از تعطیلات نوروزی
  • اردیبهشت ماه

 تور هوایی آلانیا

اگر دوست دارید با هواپیما به آلانیا بروید در نظر داشته باشید که برای سفر به آلانیا با ایرلاین های خارجی چون پگاسوس می توانید از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا به صورت مستقیم سفر داشته باشید. اما با پرواز داخلی این شرایط وجود ندارد و چه بسا به شیوه ای که با پروازهای داخلی قصد سفر به آنتالیا را دارید باید پیش بگیرید و سپس از فرودگاه های اسپارتا و دنیزلی به صورت زمینی وارد آنتالیا و سپس آلانیا شوید

 تور زمینی آلانیا

اگر قصد دارید به صورت زمینی راهی آلانیا شوید می توانید در ابتدا وارد استانبول شوید و سپس با قطارهای سریع السیر از استانبول عازم شهر آلانیا شوید همچنین گزینه های دیگری نیز وجود دارد که مثثلا با اتوبوس یا قطار به وان بروید و از آن جا به آنکارا و سپس با قطار به آلانیا برسید.

جاذبه های گردشگری و جذاب آلانیا

شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با بغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است. شهر آلانیا علاوه بر سواحل درجه یک مانند ساحل کلئوپاترا برای مهمانان خود طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری رستوران ها و مراکز خرید را آماده کرده است تا گردشگران آلانیا بتوانند اوقات خوشی را در شهر آلانیا سپری کنند.

قرن چهارم میلادی کشف شد اما امروزه تنها یک اثر از آن زمان به جای مانده است – دیواری از زمان حکومت بیزانس ها قرن ها پیش این دیوار به دور قلعه ای که در شهر آلانیا بوده است کشیده شده بود و طول این دیوار ۸ کیلومتر تخمین زده شده است. امروزه آن قلعه تبدیل به موزه باستانشناسی شده است و برج کیزیل کوله دارای چشم انداز خیره کننده ای به شهر آلانیا می باشد. برای دهه های مختلف آلانیا به عنوان یک پایگاه برای دزدان دریایی مورد استفاده قرار می گرفته است و به همین دلیل است که امروزه توریست ها و گردشگران غارها و تونل های بسیاری را می توانند در شهر آلانیا ببینند که یکی از بی نظیرترین این غارها هار داملاتاش است اما یکی از عجیبترین و حیرت انگیزترین جاذبه های گردشگری آلانیا کشتی سازی می باشد که از دوران سلجوقیان به جای مانده است.

این کشتی سازی به دستر سلطان علاالدین کیقباد ساخته شد که در شمال این کشتی سازی کتیبه ای قرار دارد و در کنار کتیبه یک مسجد از دیگر جاذبه های شهر آلانیا قطعاً برج قرمز با طول و ارتفاع ۳۰ متر در این شهر است که در سال ۱۲۲۶ به دستور سلطان کیقباد ساخته شد و اکنون برج سرخ به نماد شهر آلانیا تبدیل شده است.

خرید در آلانیا

مراکز خرید آلانیا

مانند بسیاری از مردم دنیا مردم ترکیه نیز عاشق غذا خوردن می باشند به همین دلیل کشور ترکیه دارای غذاهای لذیذ و خواص به خود است شاید در گذشته اسم برخی از غذاهای معروف کشور ترکیه را شنیده باشید مانند کباب و یا باقلوا و بسیاری دیگر. در شهر آلانیا شما می توانید انواع غذاهای ترکی را بیابید. اگر شما با افردا آشنا با غذاخوری های خوب آلانیا صحبت کنید می توانند رستوران های بسیار خوبی را در این شهر به شما معرفی کنند. بسیاری از افراد فکر می کنند که تمامی رستوران ها می توانند انواع غذاهای ترکی را طبخ کنند باید گفت که این فکر درست است اما مشخص نیست که در هر رستورانی چه تجربه ای را بدست آورید. در خیابان های آلانیا که راه بروید دکه های فروش غذا بسیار مشاهده خواهید کرد دقت داشته باشید که برخی از این دکه ها به شکل پرتغال می باشند این دکه ها زیر نظر دولت فعالیت می کنند پس شما می توانید از این دکه ها آب میوه تازه به اضافه یک میان وعده تهیه نمایید.

انتخاب بهترین سوغاتی در فروشگاه های آلانیا

از آنجایی که آلانیا در فصل تابستان به یکی از مقاصد گردشگری پر رونق تبدیل می شود و مسافرانی بسیاری به آلانیا با تور ارزان آلانیا به ای شهر سفر می کنند در ادامه به معرفی بهترین سوغاتی هایی که در آلانیا می توانید برای نزدیکان و آشنایان خود تهیه نمایید خواهیم پرداخت.
روسری و شال
آجیل و خشکبار
ادویه
شیرینی
لوازم آرایشی بهداشتی
نظر قربانی
قهوه ترک، چای سیاه، چای میوه ای و دمنوش های گیاهی مختلف
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری آلانیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت