تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است، سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح و خوشگذرانی به سواحل این شهر در جنوب غربی کشور ترکیه سفر می‌کنند. تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در ایران است و اغلب آژانس‌های گردشگری معتبر تور آنتالیا را با خدمات متنوع به صورت روزانه و یا هفتگی برگزار می‌کنند. اگر به تفریحات ساحلی و شنا در آب‌های دریای مدیترانه علاقه دارید، سواحل آنتالیا بهترین مقصد برای سفرهای تابستانی شما محسوب می‌شود. اگر هم به دنبال مقصدی برای سفرهای خارجی ارزان قیمت در زمستان هستید، سواحل آنتالیا گزینه مناسبی برای مسافرت است. تنوع امکانات تفریحی و ورزش های آبی در سواحل آنتالیا بسیار زیاد است. سواحل این کشور همواره در روزهای گرم سال مملو از گردشگران خارجی است که از شهرهای مختلف جهان برای تفریح به آنتالیا سفر کرده‌اند.

 

تور آنتالیا لحظه آخری چیست؟

همان طور که از نام این نوع تور پیداست، تور لحظه آخری آنتالیا به توری گفته می‌شود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور (معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور)، ظرفیت آن تکمیل نشده و در این صورت، برگزار کننده مجبور به فروش تور با تخفیف ویژه خواهد شد.

اختلاف قیمت تور آنتالیا لحظه آخری با تور آنتالیا استاندارد

قیمت تور آنتالیا لحظه آخری، بسته به شرایط تور و نیز مدت زمان باقی مانده تا شروع تور ممکن است شامل تخفیف 10 تا 60 درصدی شود. به طور مثال ممکن است یک تور آنتالیا لحظه آخری، دو روز قبل از تاریخ برگزاری سفر با 10 درصد تخفیف ارائه شود. اما همین تور، در لحظات پایانی و درست چند دقیقه مانده به پرواز، با 70 درصد تخفیف ارائه شود. گاهی ممکن است به دلیل وقوع یک حادثه، مقصد مورد نظر نا امن شده و ظرفیت تور خالی بماند. در نتیجه برگزار کننده مجبور است تا با کاهش نرخ تور لوکس آنتالیا، ظرفیت تور خود را در قالب یک تور لحظه آخری آنتالیا پر کند.

مزایای تورهای لحظه آخری آنتالیا

تنها امتیاز تور آنتالیا لحظه آخری، قیمت پایین آن است، که از نظر قیمتی بسیار ارزان‌تر از همان تور در شرایط عادی است. با این تفاوت که امکانات و خدمات تور آنتالیا لحظه آخری، هیچ تفاوتی با یک تور استاندارد ندارد. زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد است که به دلایلی با تخفیف ویژه و بسیار بالایی به مسافرین تور آنتالیا ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

 

پروازهای آنتالیا با ایرلاین‌های ایرانی و ترکی

شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکی نظیر قشم ایر، معراج، ایران ایرتور و پگاسوس پروازهای تهران آنتالیا را انجام می‌دهند. پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ای هستند. یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می‌روند چهارشنبه بر می‌گردند. به همین دلیل مدت اقامت برای تور آنتالیا تابستان 8 روز است. البته می‌توانید در مواقعی به کمک کارشناسان  پارساگشت مدت اقامت خود را با صرف هزینه‌ی کم‌تر به 5 روز کاهش دهید.

تفریحات تابستانی آنتالیا

گلف بازی در آنتالیا: گلف بازی یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیاست.

رفتینگ در آب‌های خروشان: پارو زدن در قایق‌های رفتینگ و تماشای مناطق از بهترین جاذبه‌های آنتالیا است.

غواصی در آب‌های زلال: شما می‌توانید بعد آموزش دل به دریا زده و از دنیای زیر آب لذت ببرید.

خرید در مراکز خرید آنتالیا: اغلب برندهای معروف دنیا در آنتالیا نمایندگی یا شعبه فروش دارند.

پارک‌های آبی انتالیا: 4 پارک آبی در آنتالیا وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها آکوافانتاسی است.

سافاری: در تورهای یک روزه سافاری انتالیا، با جیپ به دل جنگل و آب بروید و از تماشای طبیعت لذت می‌برید.

تور لحظه آخری آنتالیا در تابستان

گاهی ممکن است ظرفیت یک تور آنتالیا تا روزهای پایانی تکمیل نشود. ازاین‌رو برگزار کننده ممکن است تور را با قیمت پایین‌تری به فروش برساند. تورهای لحظه آخری آنتالیا بیشتر در تابستان یافت می‌شوند، زیرا در این ایام تعداد پروازهای آنتالیا افزایش یافته و با کمی خوش شانسی می‌توانید یک تور لحظه آخری آنتالیا را تهیه کنید. البته رزرو این تور اغلب از شهر تهران امکان‌پذیر است و نمی‌توان تور آنتالیا از مشهد یا سایر شهرهایی که به آنتالیا پرواز دارند را به صورت لحظه آخری رزرو کرد.

خدمات تور آنتالیا تابستان 1402

برای مسافرین تور آنتالیا تابستان 1402 خود خدمات زیر را ارائه می‌دهد.

  • گشت شهری آپشنال
  • رزرو هتل (از b.b تاuall )
  • رزرو بلیط هواپیما
  • بیمه مسافرتی

بهترین مناطق برای رزرو هتل در آنتالیا کجا است؟

برای اقامت در فضایی آرام به شما مناطق کمر و بلک را پیشنهاد می‌کنیم اما اگر قصد اقامت در مرکز شهر را دارید، بهترین گزینه برای شما منطقه‌ی لارا است

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری آنتالیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت