تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول

سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به خصوص ایرانی‌ها به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران استانبول با تورهای مختلف قصد سفر به این شهر را دارند و گاهی اوقات تا لحظات آخر ظرفیت تورها تکمیل نمی‌شود که معمولا آژانس‌های مسافرتی و وبسایت‌ها این جای خالی را با تخفی‌های خوبی به فروش ‌می‌رسانند. بنابراین برای رزرو تور لحظه آخری استانبول باید همیشه آماده اعلام تخفیف‌های لحظه آخری باشید.

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

برای سفر به استانبول دلایل بسیار زیادی وجود دارد. این شهر بزرگ‌ترین شهر در کشور ترکیه است که در قدیم به نام قسطنطنیه شناخته می‌شد. استانبول به‌عنوان سومین شهر توریستی جهان نیز به شمار می‌آید و در کنار دریای مرمره واقع‌شده است. این شهر جذاب و زمستان‌های سرد و بارانی و تابستان‌های گرم و مرطوبی دارد و همچنین مرکز انواع فعالیت‌های تجاری، جهانگردی، پذیرایی، سرگرمی، آموزشی، فرهنگی، خرید، و هنری است بنابراین استانبول شهری پر جنب و جوش که هر توریستی را مجذوب خود می‌کند. از زیبایی‌های بسفر گرفته تا بقایای امپراطوری بیزانس، غذاهای فوق‌العاده ترکی، جاذبه های طبیعی و … از جمله دلایلی است که این شهر گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. استانبول با وجود روزهای دل انگیز و شب‌های درخشانش موردعلاقه‌ی گردشگران زیادی به‌خصوص ایرانیان است. شما می‌توانید بعد از دیدن جاذبه‌های استانبول، آفتاب گرفتن و شنا کنار ساحل زیبای مرمره و صرف صبحانه‌های معروف ترکیه روز را به شب برسانید. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه‌ای شگفت ‌انگیز و تکرار نشدنی داشته باشید حتما به این شهر سفر کنید.

جاهای دیدنی معروف استانبول

استانبول شهری است سرشار از فرهنگ و تاریخ که از آن به عنوان قلب و روح ترکیه یاد می‌کنند و همیشه یکی از بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای جهان است که بسیاری از گردشگران با رزرو بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر می‌کنند. به همین خاطر است که جاهای دیدنی استانبول بسیار زیاد هستند از مهم ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به مسجد ایاصوفیه، قصر توپکاپی، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، کلیسای چورا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه، خیابان استقلال، میدان تقسیم، روملی حصار، جزایر پرنس، بازار بزرگ استانبول، مسجد رستم پاشا، موزه هنر مدرن استانبول، خیابان استقلال، میدان تقسیم، مسجد سلیمانیه، تنگه بسفر، مسجد فاتح استانبول، موزه پرا استانبول، برج دختر، حمام خرم سلطان، مسجد اورتاکوی، موزه مولوی خانه گالاتا، تپه پیر لوتی استانبول، موزه هنرهای ترکی و اسلامی، قلعه یدیکوله، میدان هیپودرم، محله ببک، روستای کانلیکا،‌ بازار ادویه و … اشاره کرد.

برای خرید تور لحظه آخری استانبول به این 8 نکته توجه کنید:

1. تور لحظه آخری استانبول به معنای ارزان بودن نیست!

تور زمینی استانبول معمولا به صورت گروهی و آن هم در ایام خاصی مثل نوروز برگزار میشود و امکان لحظه آخری شدن آن خیلی زیاد نیست. همچنین پرواز‌های این مسیر نیز معمولا خالی نمی مانند. پس نباید توقع داشته باشید که همیشه تور لحظه آخری استانبول به پستتان بخورد. اگر در تعطیلات یا آخر هفته‌ها برنامه سفر به استانبول را دارید، قید تور لحظه آخری را بزنید. در تعطیلات و آخر هفته‌ها خرید تور آخرین لحظه استانبول، یعنی پر بودن و به اوج قیمت رسیدن تورها.

2. پر طرفدارترین هتل‌ها در تور لحظه آخری استانبول

خبر خوب این است که در تور لحظه آخری استانبول شما خودتان می‌توانید هتل‌تان را انتخاب کنید. پس در تورهای آفری استانبول خالی بودن پرواز است که بیشترین تاثیر را در پائین آمدن قیمت تور دارد. در تور لحظه آخری شما با پروازی که به شما پیشنهاد شده، متناسب با بودجه منطقه و سلیقه تان می‌توانید هتل 3 تا 5 ستاره رزرو کنید. استثنائا در تور لحظه آخری استانبول شما در هتل و کیفیت آن محدودیت ندارید.

3. زمان‌های مناسب خرید تور لحظه آخری استانبول

این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر به استانبول با استفاده از ظرفیت‌های لحظه آخری است:

  • اوایل مهرماه به خاطر شروع مدارس
  • روزهای اول هفته
  • اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
  • بهمن و اسفند ماه (معمولا در این دو ماه تورهای لحظه آخری بیشتر به پستتان می‌خورد)

تمامی موارد بالا بدون در نظر گرفتن تعطیلات و مناسبت‌هاست.

تور لحظه آخری استانبول چند در صد ارزان‌تر هستند؟

همانطور که گفته شد قیمت تور لحظه آخری استانبول بر اساس قیمت بلیط پرواز و هتل تشکیل می‌شود. شما می‎توانید تورهای لحظه آخری را حداقل 20 تا 50 درصد‌ ارزان تر از نرخ عادی رزرو کنید.

اما بدانید: گاهی رزرو هتل بی‌کیفیت تنها به دلیل ارزان بودن، باعث هدر رفتن سرمایه و زمان شما می‌شود. اما با مقایسه کیفیت و قیمت تورها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تور استانبول ارزان در عین داشتن هزینه مناسب، از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

6. اهمیت ساعت رفت و برگشت در قیمت تور لحظه آخری استانبول

معمولا پرواز‌های صبح در مسیر استانبول طرفدار بیشتری دارند، پس در پرواز‌های صبح استانبول خیلی امید به گرفتن بلیط لحظه آخری نداشته باشید. در کل پرواز‌های عصر یا شب برای تور لحظه آخری استانبول قیمت مناسب‌تری دارند.

7. خرید تور لحظه آخری استانبول برای تعطیلات نوروز

استانبول به دلیل نزدیکی و شباهت فرهنگی و آب و هوایی جزء اولین مقاصد سفر نوروزی برای ایرانی‌هاست. هوای دلچسب بهاری بهترین بهانه برای سفر به این شهر دوست داشتنی است. استقبال از تور نوروزی استانبول آنقدر زیاد است که تورها، بهترین هتل‌ها، ساعت‌های مناسب پروازی به سرعت پر می شود. قیمت تور نوروری استانبول مانند تمامی تورهای داخلی و خارجی دیگر دارای افزایش نرخ می‎شود. پس سعی کنید اگر برنامه سفرتان مشخص است اوایل اسفند تورتان را رزرو کنید تا تور استانبول با امکانات مد نظرتان را داشته باشید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری استانبول

هلدینگ گردشگری پارسا گشت