تور لحظه آخری باتومی

باتومی

شهر توریستی باتومی دومین شهر بزرگ کشور گرجستان است که در مجاورت دریا واقع شده و یکی از مناطق زیبای این کشور برای گشت و گذار می‌باشد.

سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های تاریخی باتومی به این شهر در کشور گرجستان سفر می‌کنند.

مسافت نزدیک بین دو کشور ایران و گرجستان سبب شده گردشگران ایرانی اشتیاق زیادی برای عزیمت به شهرهای مختلف کشور گرجستان داشته باشند، در بیشتر روزهای سال تقاضا برای سفر به شهر باتومی وجود دارد و آژانس‌های مسافرتی هم تورهای متنوعی به مقصد این بندر زیبا برگزار می‌کنند.

باتومی شهر مدرن و پیشرفته‌ای است، برج‌های مجلل بسیاری در این شهر بنا شده و گردشگران در مدت اقامت در باتومی از امکانات رفاهی مطلوبی برای استراحت در هتل‌های لوکس و مجهز این شهر برخوردار هستند.

سیستم حمل و نقل درون شهری باتومی هم بسیار پیشرفته است و گردشگران به انواع وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس، تاکسی و مترو برای تردد آسان در شهر باتومی دسترسی دارند.

 

همه چیز در مورد تور تفلیس و تور باتومی -پارساگشت
همه چیز در مورد تور تفلیس و تور باتومی -پارساگشت

 

تور باتومی

باتومی شهری ساحلی در کشور گرجستان است که به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای سیاه و طبیعت جذابی که دارد سالانه میزبان گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف جهان است. امکانات تفریحی بندر باتومی بسیار متنوع است و متناسب با هر سلیقه‌ای در این بندر امکانات تفریحی مهیا شده تا گردشگران با خاطره‌ای خوش از این شهر ساحلی به خانه بازگردند.

اغلب گردشگران ایرانی برای سفر راحت به این شهر، خرید تور باتومی از آژانس‌های مسافرتی معتبر را ترجیح می‌دهند. با خرید تور باتومی خدمات متنوعی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، هتل محل اقامت و ترانسفر فرودگاهی به مسافران ارائه می‌شود، اگر برای اولین با قصد سفر به باتومی را دارید، تور مسافرتی باتومی بهترین گزینه برای مسافرتی راحت و ارزان است.

با خرید تور باتومی گرجستان می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه جویی کنید، زیرا قیمت پکیج تورهای مسافرتی به مقصد این شهر کشور گرجستان همواره مقرون به صرفه تر از خرید بلیط هویما و رزرو هتل به صورت مجزا است.

 

 

تور باتومی |قیمت تور باتومی |تور گرجستان

مناسب ترین زمان برای سفر به باتومی

نیمه اول سال بهترین زمان برای سفر به باتومی است، اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند در فصل‌های بهار و تابستان که آب و هوای باتومی برای گردش مناسب است به این شهر ساحلی در کشور گرجستان سفر کنند. در فصل بهار و تابستان جشنواره‌های خرید و فستیوال‌های جذابی هم برگزار می‌شود که برای گردشگران ایرانی جذابیت سفر به این بندر زیبا را دوچندان می‌کند.

 

 

 

 

بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت در کنار ساحل

از بهترین هتل‌های باتومی می‌توان به هتل هیلتون، هتل رادیسون بلو و هتل بلوم اشاره کرد. این هتل‌ها ساحلی بوده و خدمات مناسبی نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهند. البته شما می‌توانید برای رزرو هتل در باتومی از مشاوران پارسا گشت نیز کمک بگیرید. کارشناسان ما بهترین هتل‌ها را با توجه‌ به بودجه و نیازهایتان پیشنهاد می‌دهند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری باتومی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت