تور لحظه آخری بدروم تابستان-02188487124

تور لحظه آخری بدروم

تور بدروم

اگر قصد دارید تعطیلات تابستانی امسال را بصورت یک هفته یا هر چند روز را در شهر بدروم ترکیه بگذرانید، فعالیت های بسیار متنوعی برای انجام و جاذبه های گوناگون برای دیدن وجود دارد که مقدمه این لذت با رزرو تور بدروم تابستان 1402 شروع می شود.

از قایق سواری در دریای اژه گرفته تا پیاده روی در خیابان های مشرف به دریا و تماشای قلعه های تاریخی همه و همه تجربه های تکرار نشدنی و جذابی هستند که در این شهر ساحلی در اختیار شما هستند.

تابستان در اصل فصل سفر به بدروم است و تقاضا برای سفر به آنجا نه تنها توسط ایرانیان بلکه گردشگران خارجی نیز افزایش می یابد.

اگر با پرواز داخلی بخواهید به بدروم بروید همچون سفر به کوش آداسی و مارماریس باید ابتدا وارد ازمیر شوید و سپس از آنجا با طی 4 ساعت مسیر بصورت زمینی به بدروم می رسید که این تورها برای شما مقرون به صرفه تمام می شود؛ اما اگر پرواز خارجی را انتخاب کنید به فرودگاه میلاس بدروم می رسید و در مدت زمان کوتاهی به وسیله ترانسفر به هتل رزرو شده تان خواهید رسید.

نکته ای که در این بین قابل توجه بوده این است که سفر با ایرلاین خارجی کمی هزینه بالاتری نسبت به داخلی دارد اما بدون معطلی به هتل خود خواهید رسید.

 

 

 

تور بدروم

از25/700/000تومان

تور بدروم

از27/000/000تومان

قیمت تور بدروم تابستان 1403

قیمت تور بدروم نسبت به سال 1403 حدوداً 50 درصد افزایش داشته است؛ از عوامل تأثیرگذار بر روی افزایش قیمت این تور را می ‌توان به نرخ هتل ‌ها و ایرلاین ها دانست. همچنین افزایش قیمت لیر نیز تأثیرگذاری مستقیمی بر روی قیمت تور بدروم تابستان 1403 خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت تورهای تابستانی بدروم و رزرو آن می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان پارساگشت تماس برقرار کنید.

مشاوران سفر ما، شما را جهت انتخاب بهتر زمان، هواپیما و هتل راهنمایی خواهند کرد و تمامی آن ‌ها را رزرو و هماهنگ می‌ کنند

آفر تور بدروم تابستان 1403

در ابتدا لازم است بدانید که ماه های تیر، مرداد و شهریور در تابستان 1402 به دلیل اینکه فصل high season بدروم محسوب می شود به همین دلیل نرخ تورهای هوایی به این شهر مخصوصا در ماه آگوست به شدت بالاتر می رود.

در ضمن تورهای تابستانی بدروم با انواع ایرلاین های داخلی (ایران ایر، ماهان ایر، معراج، قشم ایر، کیش) و خارجی (ترکیش و پگاسوس) برگزار می شوند و اما نگرانی از بابت قیمت تور بدروم تابستان نداشته نباشید زیرا ما در آژانس مسافرتی پارساگشت سعی کرده ایم با ارائه انواع تورها در فصل تابستان، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم سازیم تا شما عزیزان بدون پرداخت هزینه های بالا از پکیج مسافرتی خود نهایت بهره و لذت را ببرید و به همین دلیل قیمت های مختلفی برای تور بدروم تابستان را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید.

بهترین زمان خرید تورهای تابستان بدروم

پیشنهاد ما برای شما این است که شما مسافران عزیز از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور بدروم خود اقدام نمایند. اما نکته ‌ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید این است که در ” های سیزن ” بهتر است بلیط‌ خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را پرداخت نمایید، چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک ‌تر می‌ شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می ‌یابد. برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید.

آب و هوای شهر بدروم ترکیه در فصل گرم یعنی تابستان کاملا گرم و در فصل سرد سال یعنی در فصل زمستان سرد و معتدل است. با این حال با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر، فصل بهار(مخصوصا اواخر بهار) و تابستان بهترین زمان برای سفر به این شهر ترکیه ای است. در این زمان از سال شهر برای حضور مسافرانش آماده شده است و منتظر است تا یک تابستان عالی را برای مسافرانی که تور بدروم ترکیه را خریداری کرده اند رقم بزند.

بدروم چه ویژگی‌هایی نسبت به آنتالیا دارد؟

بدروم نیز مانند آنتالیا شهری ساحلی و دارای هتل‌های ALL و UALL است. اما باتوجه‌به خوش‌آب‌وهوا بودن این شهر در تابستان مقصد جذاب‌تری نسبت به آنتالیا به‌حساب می‌آید. همچنین کوچکتر بودن این شهر نسبت به آنتالیا این فرصت را به وجود می‌آورد که مدت زمان تور را کاهش دهید. به طوری که می‌توان در کمتر یک هفته از تمامی جاهای دیدنی بدروم بازدید کرد.

بهترین زمان سفر به بدروم برای گشت‌وگذار

بدروم شهر سردیست و در پاییز و زمستان دمای آن بسیار پایین می‌آید. باتوجه‌به همین موضوع تعداد مسافران به‌شدت در این فصول کم خواهد شد و دیگر تور خاصی برای این شهر برگزار نمی‌شود؛ بنابراین فقط در بهار و تابستان فرصت سفر به این شهر را خواهید داشت. از این بین در تابستان‌ بدروم بهترین آب‌وهوا را نسبت به دیگر فصل‌ها دارد و تور بدروم تابستان بهترین زمان برای سفر به این شهر خواهد بود.

راه های سفر ارزان به بدروم ترکیه

بهترین راه برای سفر ارزان به بدروم ترکیه، خرید تور بدروم است. با خرید تور بدروم ترکیه و یا خرید ترکیبی پرواز بدروم و رزرو هتل بدروم می توانید هزینه های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. دقت داشته باشید که به طور معمول رزرو پرواز و هتل به صورت جداگانه هزینه بالاتری نسبت به خرید پرواز + هتل دارد. با خرید تور بدروم ترکیه هزینه های سفر معقول تر شده و می توانید با بهترین قیمت به این شهر تفریحی ساحلی سفر کنید.

مدارک مورد نیاز برای سفر به ترکیه

طبق قوانین ترکیه، ایرانیان برای سفر به بدروم ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به ویزا ندارند و تنها با گذرنامه می توانند به این شهر سفر کنند. در صورت تمایل به ادامه اقامت خود در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام کنید.

تورهای بدروم چندروزه برگزار می‌شوند؟

باتوجه‌به هفتگی بودن پروازهای تهران به بودروم، تمامی تورهای این شهر به‌صورت 6 شب و 7 روز برگزار می‌شوند. البته اگر مدت‌زمان کم‌تری در بدروم اقامت داشته باشید، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس گردشگری نهال گشت هماهنگ کنید تا برای برگشت زودهنگام شما، نسبت به رزرو پروازهای ایرلاین خارجی اقدام کنید. مشکل این پروازها این است که قیمت خیلی بیشتری نسبت به ایرلاین‌های ایرانی دارند و بعضاً یک یا دو بار در مسیر توقف می‌کنند.

بهترین هتل‌های بدروم؛ 5 ستاره یوآل

ترجیح اکثر مسافران اقامت در هتل های یوآل بدروم است. در این هتل‌ها می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و به میزان دلخواه انواع مختلفی از نوشیدنی و غذاها را به‌صورت رایگان میل کنید. در لیست زیر چند مورد از بهترین هتل‌های uall بدروم را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

  • هتل 5 ستاره و ساحلی آرمونیا
  • هتل 5 ستاره و ساحلی رویال
  • هتل 5 ستاره و ساحلی یاسمین ریزورت
  • هتل 5 ستاره تاپ و ساحلی استار بدروم ریزورت
  • هتل 5 ستاره تاپ و ساحلی تایتانیک دلکوس
  • هتل 5 ستاره تاپ وگ سوپریوم

۱- هتل وگ بودروم

هتل وگ بودروم ، یکی از هتل‌های پنج ستاره ساحلی و جذاب ترکیه است که در شهر توربا بودروم بنا شده و به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های بودروم زبانزد خاص و عام است. اطراف این هتل با درختان کاج احاطه شده و فضای زیبا و اسرارآمیزی به آن بخشیده است. اگر به همراه خانواده می‌خواهید در اینجا اقامت کنید، بی شک این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. چون هم مراکز بازی کودکان دارد و هم امکاناتی بی‌نظیر برای بزرگسالان.

تمام اتاق‌های هتل وگ دارای تلویزیون، تهویه کننده هوا، اینترنت رایگان، مینی بار و صندوق امانات است. همچنین دارای بالکن اختصاصی مبله نیز هستند و برخی هم چشم‌انداز فوق العاده زیبایی رو به دریا دارند. دکوری که برای این اتاق‌ها در نظر گرفته شده، به رنگ‌های زرد و بنفش است.

در رستوران‌های متنوع هتل وگ بودروم می‌توانید طعم بی نظیر غذاهای بین‌المللی و ترکی را بچشید. زمین تنیس، مرکز ماساژ، فضای ساحلی اختصاصی و استخرهای آب سرد و گرم از امتیازهای ویژه هتل وگ به شمار می‌آید. البته انواع و اقسام خدمات تفریحی شبانه از قبیل سیرک، جشن‌های شبانه، دیسکو، فستیوال‌های متعدد و نمایش‌های موزیکال در این هتل برگزار می‌شود تا مهمانان بتوانند حسابی خوش بگذرانند.

شهر در فاصله ۸ کیلومتری از هتل وگ قرار دارد. لازم به ذکر است که منطقه تریا هم برای افرادی که به ساحل و استراحت کردن و شنا علاقه دارند، گزینه مناسبی است.

۲- هتل ریکسوس بودروم

این هتل پنج ستاره یکی از لوکس‌ ترین هتل های بودروم است که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده و در منطقه توربا قرار دارد. دیوارهای این هتل از شیشه ساخته شده‌اند که منظره‌ زیبایی رو به نخل‌های اطراف دارند. از امکانات اتاق‌های هتل رکسوس بودروم می‌توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LED و بالکن خصوصی اشاره کرد.

در این هتل ۱۰ رستوران و کافی شاپ وجود دارد که در آن انواع و اقسام غذاهای مختلف، از بین المللی گرفته تا محلی طبخ می‌شود. در کافی شاپ هم می‌توانید انواع سوشی و کوتل را در فضایی با منظره پانوراما میل کنید و از این حس وصف ناپذیر احساس سرمستی کنید!

جالب است بدانید که هتل ریکسوس دارای ۲۰۰ متر ساحل شنی است. در ضمن، دو استخر روباز هم دارد که با سالن ورزشی، مرکز درمان‌های زیبایی و وان آب گرم، مجموعه‌ای بی نظیر را کنار هم تشکیل می‌دهند. شما در هتل ریکسوس بودروم می‌توانید از امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس، بسکتبال، بدمینتون، دارت، والیبال ساحلی و واتر پلو استفاده کنید یا با شرکت در کلاس‌های رقص و یوگا لحظات بی‌نظیری را تجربه کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. گفتنی است که شب‌ها نمایش‌های زیبا و متنوعی برگزار می‌شود که شما را حسابی سرگرم می‌کند.

۳- هتل دیاموند بودروم

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های بودروم «دیاموند» نام دارد که یک اقامتگاه تفریحاتی تمام و کمال است که تریا بام، استخر و جکوزی دارد و با چشم‌انداز زیبا و دلفریب خود مسافران زیادی را به طرف خود می‌کشاند! وسعت هتل دیاموند بودروم حدود ۵۵۰۰ متر مربع است، در ۷ طبقه ساخته شده و با آسانسور می‌توانید به طبقات دسترسی پیدا کنید.

این هتل ۲۱۴ اتاق دارد. کف تمام اتاق‌ها از چوب ساخته شده است. همچنین دکوراسیون آن با رنگ‌های روشن مزین شده که بسیار زیبا و آرامش‌بخش است. همه اتاق‌ها به امکاناتی از قبیل حمام، تلویزیون LCD، صندوق امانات، مینی بار و تلفن تجهیز شده و تراس اختصاصی و سیستم تهویه مطبوع هم در هر اتاق وجود دارد.

هتل دیاموند رستوران‌های مختلفی دارد که در تمام وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما هستند. چند کافه هم دارد که یکی از آن‌ها کنار استخر است و همگی انواع نوشیدنی‌های بین المللی و محلی را برای شما سرو می‌کنند.

۴- هتل رویال آسارلیک

این هتل که در سال ۲۰۰۵ در گومبات تأسیس شده، در کنار ساحل دریا قرار گرفته است و اکنون به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های بودروم شناخته می‌شود. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید با عبور از باغ‌ها مستقیم به دریا قدم بگذارید و از آرامش بی نظیری که در منطقه حکمفرماست، لذت ببرید.

در هتل رویال آسارلیک تمامی اتاق‌ها بالکن اختصاصی دارند که در آن میز و صندلی گذاشته‌اند تا ضمن استراحت بتوانید فضای بیرون را هم تماشا کنید. همین طور اتاق‌ها دارای مینی بار، صندوق امانات، سشوار، تلویزیون LCD و اینترنت رایگان هستند.

در رستوران هتل برای شما این امکان وجود دارد که وعده‌های صبحانه، نهار و شام را در جایی میل کنید که مشرف به دریاست و چشم‌انداز زیبایی دارد تا لذت دو چندانی به شما هدیه کند. یک رستوران چینی هم در این هتل وجود دارد که در آن می‌توانید غذاهای شگفت‌انگیز و متنوع چینی را هم امتحان کنید.

در این هتل برای سرگرمی کودکان امکاناتی از قبیل استخر اختصاصی، باشگاه کودکان و مینی دیسکو وجود دارد و امکان استفاده از بازی‌هایی مانند دارت، مینی گلف، میز پینگ پنگ و تفریحات آبی هم برای آن ها فراهم است، تا فرزندان دلبند شما بتوانند هر زمانی که می‌خواهند به تفریح و شادی مشغول شوند.

برای بزرگسالان هم امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی و در کنار آن‌ها تخت و چترهای آفتاب گیر و بقیه امکانات ساحلی فراهم است. حتی می‌توانید با نشستن در فضای باز که با مبلمان راحتی پر شده، در کنار خانواده‌تان استراحت کنید و لذت ببرید. پس به هیچ وجه نگران سرگرمی نباشید.

توجه داشته باشید که این هتل در مرکز شهر بودروم واقع شده و اغلب جاذبه‌های گردشگری بودروم در فاصله ۵ کیلومتری آن قرار دارند. لازم به ذکر است که کارمندان هتل علاوه بر زبان ترکی به انگلیسی هم صحبت می‌کنند و بخش پذیرش در ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است

۵- هتل مارمارا بودروم

اگر علاقه دارید بدانید که شکل ساختمان‌ها در قرون وسطی به چه شکلی بوده، حتماً هتل مارمارا بودروم را انتخاب کنید! این اقامتگاه پنج ستاره یکی از بهترین هتل‌ های بودروم است که با داشتن لوکس‌ترین امکانات و قرارگیری در بالای تپه، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از خلیج بودروم را در برابر چشمان شما به تصویر می‌کشد. همچنین شاهد کلکسیونی از مجسمه‌های نقاش و مجسمه‌ساز معروف مولوت آکییلدیز خواهید بود. به همین خاطر مهمانان زیادی را از نقاط مختلف به سوی خودش فرا می‌خواند.

همه اتاق‌های این هتل دارای تخت‌خواب‌ها و مبلمان چوبی فوق‌العاده لوکس و زیبایی هستند. بالکن‌های اختصاصی هم رو به دریا قرار گرفته است که تماشای آن احساس آرامش وصف ناپذیری را به شما هدیه می‌کند. همچنین در و دیوارهای سرویس بهداشتی هتل مارمارا با شیشه ساخته شده‌اند و هنر دست کریستیان آلرت معمار مشهور فرانسوی هستند.

۶- هتل بودروم بیچ ریزورت

این اقامتگاه ساحلی به عنوان یکی از رویایی‌ترین و بهترین هتل‌ های بودروم شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است. طراحی داخلی هتل بودروم بیچ ریزورت به صورتی است که آن را به شکلی کاملاً رمانتیک در آورده تا دل مهمانان عزیزش را برباید. کسانی که می‌خواهند ماه عسل خود را سپری کنند، می‌توانند این هتل را انتخاب کنند؛ چون مرکز ماساژ، استخرهای این هتل، کافه شبانه و رستورانش به گونه‌ای طراحی شده که حالتی رویایی به آن بخشیده است.

این هتل در محوطه ۱۸ هزار متر مربعی ساخته شده و ۲۲۰ اتاق دارد. تمام اتاق‌ها با ست مبلمان بسیار شیک و مدرن تزئین شده‌اند و دارای امکانات تلویزیون LCD و مینی بار هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل بودروم بیچ ریزورت نیز شامل محوطه اختصاصی، ساحل شنی، سرسره‌های آبی، استخر روباز، سونا، اتاق ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان و بازی‌هایی مانند دارت و تنیس روی میز می‌شود.

۷- هتل ال وینو اند سوئیتز

این بار می‌خواهیم یکی از لوکس‌ ترین هتل های بودروم را به شما معرفی کنیم که یک چشم انداز بسیار رویایی از ساحل را در برابر چشمان شما به تصویر می‌کشد؛ هتلی چهار ستاره و ارزنده با اتاق‌های فوق العاده شیک به نام ال وینو! اتاق‌های این هتل بی نهایت تمیز هستند، به همین خاطر مهمان‌ها در آن احساس راحتی زیادی می‌کنند.

در هتل ال وینو بودروم امکاناتی از قبیل استخر روباز، ایوان مخصوص، حمام آفتاب، ساحل اختصاصی و اتاق ماساژ در اختیار تمام مسافران قرار می‌گیرد. شما در زمان اقامت‌تان می‌توانید در باغ‌های هتل استراحت کنید و در فعالیت‌های ورزشی مثل تنیس شرکت کنید. امکان استفاده از اینترنت رایگان در همه جای هتل برای شما وجود دارد.

۸- هتل کاستا بیتزهان

این هتل چهار ستاره زیبا در ساحل بیتز قرار دارد و با ۲ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. برای مهمانان هتل کاستا بیتزهان بودروم امکان استفاده از ساحل اختصاصی با تخت‌های آفتابگیر و سایه‌بان به طور رایگان وجود دارد. سایر امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد شامل استخر، روباز، سونا و حمام ترکی می‌شود. برای فرزندان‌تان هم امکان استفاده از استخر و زمین‌های بازی مخصوص وجود دارد.

هتل و تفرجگاه ساحلی مت بدروم

اتاق خواب بزرگی مشرف به دریا در هتل و تفرجگاه ساحلی مت بدروم

«هتل و تفرجگاه ساحلی مت بدروم» (METT Hotel & Beach Resort Bodrum) در یکی از بهترین و آرام‌ترین سواحل بدروم قرار دارد. در طول اقامت در این هتل می‌توانید از قلعه بدروم (سه کیلومتری)، آسیاب‌های بادی (۹۰۰ متری)، دروازه میندوس (۱٫۵ کیلومتری)، آمفی‌تئاتر یونانی (دو کیلومتری) و… بازدید کنید. برای پرواز از بدروم به مقصد بعدی باید به فرودگاه میلاس-بدروم بروید که در ۳۴ کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل و تفرجگاه ساحلی مت بدروم از ۷۲ اتاق لوکس، ۳۱ سوئیت پریمیوم و ویلا تشکیل شده است که همگی مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی‌بار، قهوه‌ساز و وای‌فای هستند. برخی از واحدها، قسمت نشیمن برای استراحت و یک تراس یا بالکن دارند.

تجربه تعطیلات در هتل مت بدون استفاده از اسپا کامل نمی‌شود؛ چراکه در فضایی به وسعت ۸۵۰ متر مربع امکان دریافت خدمات مختلف برای کاهش استرس و آرامش فراهم شده است.

از دیگر فضاهای متنوع هتل می‌توان به استخرهای خصوصی، باغ، استخر روباز، ساحل خصوصی و حمام سنتی ترکی اشاره کرد که برای تفریح و رفع خستگی مناسب هستند. به‌لطف چهار رستورانی که در هتل فعالیت می‌کنند، علاوه بر صبحانه می‌توانید انواع غذاهای لذیذ را سفارش دهید. پارکینگ خصوصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتو و خشک‌شویی با هزینه مجزا، خانه‌داری روزانه و… نیز باعث شده‌اند که اکثر مهمانان رضایت کاملی از هتل داشته باشند

در بدروم از کجا خرید کنیم؟

برای خرید در بدروم نگران هیچی نباشید، تنوع اجناس و فروشگاه‌ های این شهر شما را راضی نگه می دارد. در اینجا می ‌توانید طیف وسیع  و متنوعی از پوشاک، دکوری، سوغاتی، خشکبار، پارچه ‌های بی ‌نظیر دست باف و… را خریداری کنید، اما آنچه که این شهر را محبوب کرده است، وجود صنایع دستی آن است. رفتن به بازارهای محلی بدروم تجربه بسیار لذت بخشی است. با ما همراه باشید تا به معرفی چندین مرکز خرید و بازار در بدروم بپردازیم:

  • بازار بدروم | Shopping street cumhuriyat cad

آدرس: Çarşı، Cumhuriyet Cd. No:۸۶، ۴۸۴۰۰ Bodrum/Muğla، Turkey

  • مرکز خرید اواسیس | Oasis Mall

آدرس: Gumbet Mah، Bodrum Merkez

  • مرکز خرید مید تاون | Midtown Mall

آدرس: Kemer Mevkii Ortakent، ۴۸۴۰۰، Bodrum City

ارزانترین تور بدروم را چطور تهیه کنیم؟

گردشگران تور ۶ روزه بدروم لازم هست این را بدانید که پکیج تور ارزان قیمت بدروم بیشتر اوایل هفته ها (جمعه تا دوشنبه) و همچنین نیمه دوم فروردین (بعد از تعطیلات نوروزی) و مهرماه هم به علت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت بدروم لحظه آخری می باشد. البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن تا اواسط اسفند ماه هم این امکان را دارید که از تور ارزان قیمت بدروم بهره لحظه آخری لازم را ببرید.

خرید آنلاین تور ارزان بدروم لحظه آخری خیلی کار پیچیده ای نیست! آژانس هواپیمایی سفریار مجری مستقیم و کارگزار بسته مسافرتی بدروم برای شما مسافران عزیز تور ۱۰ روزه بدروم ارزان قیمت را با خدماتی بی نظیر را اجرا می کند. در ضمن شما می توانید با تماس با مشاوران با تجربه آژانس هواپیمایی پارساگشت با مشورت و در نهایت پرداخت کمترین قیمت تور ارزان بدروم ترکیه از سفر مقرون به صرفه خود نهایت لذت را ببرید و خاطره خرید متفاوت تور ارزان قیمت بدروم ترکیه را در ذهنتان به ثبت برسانید.

پکیج تور ارزان قیمت بدروم شامل چه مواردی میشود؟

 

سفریار در بسته مسافرتی بدروم یا پکیچ مسافرتی بدروم خدمات کامل یک تور ارزان قیمت را به شما ارائه می کند. بصورتیکه از بدو ورود به فرودگاه بدروم، ترانسفر فرودگاهی به سمت هتل در شهر بدروم ترکیه انجام و یک گشت شهری هم در طی چند روزی که در شهر بدروم اقامت خواهید داشت در پکیج تور بدروم شما قرار خواهد داشت.

جدا از این ها لیدرهای ما در طول سفر شما بطور مداوم با شما در ارتباط هستند و در صورت درخواست تورهای دلخواه و آپشنال، تور لیدرهای آژانس  پارسا گشت در خدمت شما و همراهان شما خواهند بود تا خاطره ای لذت بخش و خوشی را از تور مسافرتی برایتان رقم بزنند. ترانسفر فرودگاهی از هتل بسمت فرودگاه بدروم ترکیه نیز در بسته تور ارزان قیمت بدروم شما در راستای کم کردن هزینه های شما در پکیج تور بدروم قرار داده شده است.

.

فرودگاه بدروم ترکیه

شهر بدروم دارای فرودگاه بین المللی است، اما با این حال از تهران به مقصد این شهر پرواز مستقیمی وجود ندارد و برای رفتن به بدرم ترکیه باید ابتدا از تهران به مقصد استانبول بروید

بهترین جاذبه های بدروم ترکیه

بدروم را می توان سرزنده ترین شهر ترکیه دانست. این شهر ساحلی و زیبا با قرار گرفتن در کنار دریای اژه، تفریحات آبی و مناظر گردشگری بی نظیری دارد. همین امر موجب شده تا سالانه حدود 1 میلیون گردشگر این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند. بدروم با داشتن لقب شهر ساحلی فیروزه ای ترکیه، سواحلی آفتابی دارد و یک گزینه عالی برای سفر به ترکیه در تابستان محسوب می شود.

قلعه بدروم (قلعه سنت پیتر)

قلعه سنت پیتر که به قلعه بدروم نیز معروف است، نمادی از این شهر به‌شمار می‌آید. شوالیه‌های هاسپیتالر این قلعه را در آغاز قرن پانزدهم ساختند و تا 120 سال بعد، از آن به عنوان پناهگاه مسیحیان آسیای صغیر استفاده کرده‌اند. همچنین از این سازه به عنوان قلعه‌ای برای محافظت در برابر تهاجمات امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد. جدا از تاریخ پرتلاطم آن، جذاب‌ترین جنبه‌های قلعه در معماری آن نهفته است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد، برخی از مصالحی که در ساخت این قلعه استفاده شده، از مقبره هالیکارناسوس استخراج شده است. امروزه، این قلعه خانه موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم  و از جذاب‌ترین دیدنی های بدروم است.

  • آدرس قلعه سنت پیتر بدروم: بدروم، موغلا، چارشی، خیابان کاله 
  • ساعت کاری قلعه سنت پیتر بدروم: 8:30 صبح تا 23:00
  • هزینه بازدید از قلعه سنت پیتر بدروم: بازدید از این قلعه برای کودکان زیر 18 سال، معلمان ترک و کسانی که کارت موزه دارند رایگان و برای گردشگران 65 لیر است.
  • دروازه میندوس 

    بدروم که زمانی به عنوان شهر یونانی هالیکارناسوس شناخته می‌شد، قبل از تبدیل شدن به بخشی از ترکیه مدرن، خانه کاریان‌ها، یونانی‌ها و عثمانی‌ها بود. این شهر ویرانه‌های باستانی بسیاری دارد که ارزش بسیاری برای بازدید دارند. یکی از این ویرانه‌ها که اکنون از جاهای دیدنی بدروم محسوب می‌شود، دروازه میندوس است که در غرب مرکز شهر بدروم قرار دارد. این بنای تاریخی در قرن چهارم قبل از میلاد ساخته شده است و دروازه عظیمی است که زمانی بخشی از دیوار شهر باستانی را تشکیل می‌داد و هالیکارناسوس را احاطه می‌کرد. 

  • مقبره هالیکارناسوس

    مدت‌ها قبل از اینکه مردم برای گذراندن تعطیلات تابستانی به سواحل شنی سفید بدروم هجوم بیاورند، برای دیدن مقبره هالیکارناسوس به این شهر سفر می‌کردند. اگرچه اکنون مقدار کمی از ساختار اصلی آن باقی مانده است، اما هنوز هم برای جذب ده‌ها هزار گردشگر به طور سالانه، کافی است. مقبره هالیکارناسوس آرامگاهی متعلق به قرن چهارم قبل از میلاد است که به افتخار ماوسولوس ساتراپ ایرانی، توسط بهترین معماران و هنرمندان زمان خود طراحی و تکمیل شده است. این معماران آنقدر حرفه‌ای بودند که مقبره در زمان تکمیل آن یکی از باشکوه‌ترین سازه‌های دنیای باستان بود و در لیست عجایب هفتگانه جهان باستان قرار گرفت. این مقبره از مهم‌ترین جاهای دیدنی بدروم محسوب می‌شود.

  • تئاتر هالیکارناسوس

    مقبره تنها بنای باشکوه بدروم باستان نیست، درست چند خیابان دورتر از مقبره، تئاتر هالیکارناسوس قرار دارد که یکی از بهترین جاهای دیدنی بدروم به‌شمار می‌آید. این سازه باورنکردنی در قرن چهارم قبل از میلاد در زمان سلطنت ساتراپ معروف برای سرگرمی مردم ساخته شد. شش قرن بعد، رومی‌ها تئاتر را بازسازی کردند و ترکیبی شگفت‌انگیز از معماری یونانی و رومی را ایجاد کردند که هنوز هم تا به امروز مشهود است. این تئاتر می‌تواند تا 13000 نفر را در خود جای دهد؛ اما این ظرفیت عجیب، تنها ویژگی تئاتر هالیکارناسوس نیست. موقعیت مکانی این تئاتر به صورتی است که امکان مشاهده مناظر دیدنی دریای اژه را برای گردشگران فراهم می‌کند.

  • شهر قدیمی بدروم 

    شهر بدروم، دوره رنسانس را پشت سر گذاشته تا به یک شهر تفریحی مدرن و با امکانات در سطح جهانی تبدیل شود. در دل این شهر، برخی از بناهای قدیمی اصالت خود را حفظ کرده است و منطقه‌ای را به وجود آورده‍اند که اکنون از جاهای دیدنی بدروم ترکیه است. شهر قدیمی بدروم، خانه‌های سفید پوشیده از تاک و گل کاغذی دارد که با کوچه‌های سنگ‌فرش تمیز و باریک از هم جدا شده‌اند. در مقایسه با ساحل و بندر، این بخش از شهر، آرام‌ترین بخش است. همچنین این مکان کاملاً فتوژنیک است، چون هنوز هم با کاوش در این منطقه، می‌توانید ماهیت دهکده ماهیگیری کوچکی را که اکنون مدرنیته آن را بلعیده است، مشاهده کنید. در اطراف شهر قدیمی، کافه‌های کوچک و رستوران‌های جذابی را پیدا خواهید کرد که می‌توانید در آن‌ها مدتی را استراحت کنید. علاوه بر این، چندین رویداد و نمایشگاه هنری به طور منظم در شهر قدیمی برگزار می‌شود.

  • ویرانه‌های باستانی پداسا

    اگر با یک کوهنوردی ساده مشکلی ندارید، از ویرانه‌های پداسا که از دیدنی های بدروم است، بازدید کنید. این مکان، بقایای سکونتگاه‌های باستانی کاریانی است که قدمت آنها به قرن 11 و 6 قبل از میلاد باز می‌گردد. حفاری‌های اخیر در این ویرانه‌ها، منجر به کشف معبدی شده که گمان می‌رود مربوط به آتنا باشد. اگر می‌خواهید از خیابان‌های شلوغ و بندر بدروم دور شوید، پیاده‌روی در پداسا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جنگل‌های کاج، سرو، کاج اروپایی و درختچه‌هایی که در اطراف مسیر رشد کرده‌اند، می‌توانند برای شما جذاب و دیدنی باشند.

  • آمفی تئاتر بدروم

در سفر با تور بدروم ترکیه، بازدید از آمفی تئاتر این شهر ار فراموش نکنید! آمفی تئاتر بدروم یک نمایشگاه فوق العاده است و جزو جاذبه ها بدروم به شمار می رود. زمان ساخت این بنا به 1000 یال پیش بازمی گردد و هنگام بازدید از این جاذبه می توانید نگاهی به تاریخ باستانی داشته باشید. آمفی تئاتر بدروم در قرن چهارم میلادی ساخته شده است و حدود سه کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد. این آمفی تئاتر با وسعت بالا ظرفیت حدود ۱۳۰۰۰ نفر را دارد و یکی از مواردی است که توانسته از گذر تاریخ جان سالم به در ببرد.

 

فستیوال موسیقی کلاسیک در گوموشلوک

یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های تور بدروم ترکیه فستیوال شهر گوموشلوک می باشد که هر سال در این شهر برگزار می شود. این برنامه هر سال علاوه بر گردشگران، میزبان موزیسین های زیادی است که برای اجرا یا تماشای برنامه ها به بدروم سفر می کنند. فستیوال موسیقی برای نخستین بار در سال ۲۰۰۴ با حضور موزیسین های مشهور برگزار شد و در حال حاضر این رویداد به طور میانگین دو ماه به طول می انجامد. فستیوال بین المللی موسیقی گوموشلوک یکی از طولانی ترین جشنواره هایی است که در ترکیه برگزار می‌شود و شامل برگزاری نوزده کنسرت در هر دوره می شود که توسط موزیسین های مشهور سراسر دنیا اجرا می گردد.

بهترین رستوران های بدروم ترکیه

آوازه غذاهای ترکی قطعا به گوش شما هم رسیده است! یکی از جذاب ترین تفریحات در تور بدروم ترکیه، شکم گردی و چشیدن مزه غذاهای لذیذ ترکی است. بدروم یکی از پرطرفداترین شهرهای توریستی ترکیه است و هرسال ایرانیان بسیاری را میزبانی می کند. این شهر به دلیل حجم قابل توجه گردشگران، رستوران های با کیفیتی را برای گذراندن لحظاتی خوش طعم در کنار خانواده در دل خود جای داده است. از جمله بهترین رستوران های شهر بدروم ترکیه می توان به رستوران ماوی سورگن، رستوران ممدوف، رستوران لیمون، رستوران اورفوز، رستوران ماچاکیزی، رستوران هوکانین یری و رستوران میموزا اشاره کرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری بدروم تابستان-02188487124

هلدینگ گردشگری پارسا گشت