تور لحظه آخری بدروم

بدروم

شبه جزیره بدروم شهری از استان موغله (Mugla) کشور ترکیه است که درست در جنوب غربی ترکیه و در امتداد ساحل دریای اژه قرار دارد و اینکه شهرهای توریستی ازمیر و آنتالیا به ترتیب در شمال و شرق این شهر توریستی جای خوش کرده‌اند. بدروم بخشی از اعتبار خود را مدیون شخصی به نام سوات ساکیر کاباچلی می‌باشد که بیانگذار سفرهای دریایی با قایق‌های آبی یا (Blue Voyage) می‌باشد.

 

نقشه گردشگری بدروم

Bodrum tourism map

مدارک مورد نیاز برای سفر به ترکیه

طبق قوانین ترکیه، ایرانیان برای سفر به بدروم ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به ویزا ندارند و تنها با گذرنامه می توانند به این شهر سفر کنند. در صورت تمایل به ادامه اقامت خود در این کشور لازم است برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام کنید.

بهترین زمان برای سفر به بدروم ترکیه

شهر بدروم در ترکیه | اقامتی رویایی در آرام ترین شهر ترکیه ؛ بدروم

آب و هوای شهر بدروم ترکیه در فصل گرم یعنی تابستان کاملا گرم و در فصل سرد سال یعنی در فصل زمستان سرد و معتدل است.

با این حال با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر، فصل بهار(مخصوصا اواخر بهار) و تابستان بهترین زمان برای سفر به این شهر ترکیه ای است.

در این زمان از سال شهر برای حضور مسافرانش آماده شده است و منتظر است تا یک تابستان عالی را برای مسافرانی که تور بدروم ترکیه را خریداری کرده اند رقم بزند.

 

 

 

جاذبه‌های گردشگری بدروم

 

قلعه سنت پیتر ؛ زیبا و استوار برآمده از قلب تاریخ ترکیه - سفرزون

قلعه سنت پیتر (St Peter’s Castle)

این قلعه در قرن پانزدهم میلادی بنا شده و در واقع متعلق به یکی از شوالیه‌‌های صلیبیون در جنگ‌های صلیبی در گذشته‌های دور بوده است. این قلعه که با آجر و سنگ ساخته شده امروزه به موزه‌‌ای بسیار خاص و جذاب تبدیل شده که دارای یک موزه زیر آب هم می‌باشد که در آن می‌توانید از کشتی‌های غرق شده در دریای اژه از نزدیک دیدن کنید.

 

 

 

 

 

موزه باستان شناسی زیر آب (Museum of Underwater Archaeology)

موزه باستان‌شناسی زیرآب بدروم

جالب است بدانید که این موزه داخل قلعه سنت پیتر قرار دارد، یکی از اتاق‌ها که به آن سالن شیشه‌ای ‏غرق شده می‌گویند یک کشتی 16 متری را به نمایش عموم گذاشته‌اند که در سال 1025 قبل از میلاد غرق شده و اینکه برج فرانسوی ‏نیز خانه دیگر کشفیات زیرآب بشمار می‌رود که از آن‌ها می‌توانید به کشتی یونانی کلاسیک که در قرن 4 در آب‌های این منطقه غرق شده ‏است اشاره نمود. ‏‏

 

 

 

 

 

 

جاذبه های دیدنی بدرومِ ترکیه | سفریابی

گشت‌های قایق سواری

یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری بدروم که این روزها بیشتر مورد استقبال بازدید کنندگان و مسافران قرار گرفته، تجربه قایق ‌سواری در سواحل زیبای شهر است و شما کافیه سوار بر قایق شوید و از این سفر کوتاه تفریحی جذاب و دیدن سواحل و خوردن غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های عالی اش کلی لذت ببرید، بدون شک این بهترین فرصت برای آرامش و گذراندن ساعاتی به یادماندنی و خوش در کنار هم و دیدن سواحل اطراف این منطقه است.

 

 

 

بهترین هتل‌های بدروم

 

  •  وویج بدروم (Voyage Bodrum Hotel)

هتل وویج یکی از هتل‌های پنج ستاره می‌باشد که مسافران تور بدروم در آن این امکان را دارند تا از فعالیت‌هایی همچون: بیلیارد، تنیس روی میز، موج سواری، دارت، قایقرانی و غواصی کلی لذت ببرند. وویج یک هتل ساحلی است که کم‌تر از یک کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد.

 

  • مارمارا بدروم (Hotel The Marmara)

یکی دیگر از هتل‌های بدروم که در لیست هتل‌های لاکچری و 5 ستاره قرار می‌گیرد “هتل مارمارا ” است که استخر در فضای باز هتل نمایی 180درجه از خلیج بدروم و جزیره کوس پیش روی شما می‌گذارد. این هتل که بر فراز یک تپه قرار گرفته، تنها 15دقیقه تا فرودگاه میلاس شهر بدروم فاصله داشته و پیاده به تفریحگاه ساحلی شهر و دژ آن دسترسی وجود دارد.

 

  • هتل هالیدی ریزورت و آبگرم بدروم (Bodrum Holiday Resort & Spa)

هتل هالیدی یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین اقامتگاه‌ها در بدروم شناخته می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد که با ارائه امکانات عالی رفاهی و خدمات بی نظیر سعی بر جذب مسافران تور بدروم دارد.همچنین این هتل که در دامنه کوه واقع شده است و دیدی مستقیم به دریای اژه دارد و دارای یک استخر روباز بزرگ، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام مجهز و یک مرکز اسپا با سرویس کامل، حمام ترکی و سونا می‌باشد.

 

  • ورا میرامار بدروم (Vera Miramar Resort)

هتل ورا میرامار یکی از بهترین هتل‌های بدروم می‌باشد که در ساحل دریای اژه واقع شده و تا مرکز شهر بدروم تنها 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ۳۶ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل تاپ دارای ساحل اختصاصی و 329 اتاق مطبوع با منظره دریا و یا باغ هستند و استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامت، ماساژ، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌باشد که برای مهمانان تور بدروم ارائه می‌شود.

 

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری بدروم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت