تور لحظه آخری قبرس شمالی

تور قبرس شمالی

جزیره قبرس شمالی که به آن قبرس ترکیه هم می‌گویند دقیقا در جنوب کشور ترکیه قرار دارد و فاصله بین این جزیره با مرز کشور ترکیه فقط 70 کیلومتر است. تقاضا برای سفر به قبرس و بازدید از جاذبه های گردشگری آن در سال‌های اخیر بیشتر شده و بسیاری از گردشگران تمایل دارند با تور مسافرتی قبرس شمالی به این جزیره سفر کنند.

اتباع ایرانی برای سفر به جزیره قبرس شمالی در آب‌های دریای مدیترانه باید حتما ویزا بگیرند به همین دلیل اغلب گردشگران برای سفر راحت و بدون دردسر به این جزیره، سفر با تور قبرس شمالی را انتخاب می‌کنند. با خرید تور قبرس شمالی، کارشناسان آژانس مسافرتی تمامی امکانات مورد نیاز برای سفر به این جزیره را به صورت کامل برنامه ریزی می‌کنند.

بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت در قبرس شمالی، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر و بیمه مسافرتی جز خدماتی است که با تور سفر به قبرس شمالی به مسافران ارائه می‌شود.هزینه مقرون به صرفه و خدمات متنوع از جمله مزیت‌های اصلی تور مسافرتی پارسا گشت است.

 

 

قبرس شمالی -تحصیل و اقامت در قبرس شمالی هلدینگ 66 قبرس شمالی

ویزای قبرس و مدارک آن

پیش از سفر، آژانس مسافرتی پارسا گشت ویزای قبرس را برای شما دریافت می‌کند. فقط کافی است مدارکتان را به موقع به آژانس تحویل دهید تا پیش از سفر، جواب پذیرش یا رد ویزای شما بیاید. برای دریافت ویزای قبرس، مدارک زیر را باید به آژانس مسافرتی ارائه دهید:

۱- اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۶ ماه اعتبار

۲- دو قطعه عکس 4*6 با زمینه سفید

۳- اصل و ترجمه شناسنامه مسافر

۴- اصل و ترجمه گواهی اشتغال به کار مسافر

۵- تمکن مالی با مانده حداقل 10,000,000 تومان

۶- گردش ۶ ماهه اخیر حساب مسافر

۷- فرم تکمیل شده درخواست ویزای قبرس به همراه کلیه اطلاعات شخصی

۸- گذرنامه‌های قبلی مسافر برای بررسی تاریخچه سفر (تا ۱۰ سال گذشته)

۹- رزرو قطعی بلیط هواپیما ( رفت و برگشت )

۱۰- رزرو قطعی هتل محل اقامت

 

آب و هوای قبرس شمالی؛ گرم و معتدل برای گردشگران

cyprus کجاست؟ معرفی قبرس شمالی؛ قبرس شمالی کجاست؟ - آرتان | فراتر از زندگی

در هیچ یک از شهرهای مدیترانه‌ای ترکیه تجربه اقامت در قبرس به شما دست نمی‌دهد. زیرا این کشور از معدود جزایر همیشه معتدل دنیا است. بارش باران در قبرس شمالی تقریبا فقط در فصل زمستان رخ می‌دهد که 4 یا 5 روز در طول هر ماه آن می‌باشد. دمای قبرس شمالی نیز هیچوقت به زیر صفر درجه سانتیگراد نمی‌رسد. به همین علت این کشور در تمامی طول سال پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.

تابستان؛ بهترین زمان سفر به قبرس

به علت اینکه دمای هوای قبرس شمالی در تابستان بالاتر از سایر فصول است، تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور محسوب می‌شود در این فصل استفاده از تفریحات آبی راحت‌تر بوده و به همین دلیل نیز گردشگران بیشتری این فصل را برای سفر به قبرس انتخاب می‌کنند. در زمستان نیز به دلیل کاهش دما شرایط برای استفاده از سواحل قبرس شمالی کمی سخت‌تر می‌شود به همین دلیل تعداد متقاضیان این تور کاهش می‌یابد.

دیدنی های تور مسافرتی قبرس شمالی

قبرس یک جزیره بزرگ با پیشینه تاریخی بسیار طولانی است و قدمت این جزیره بر اساس نظر باستان شناسان به دوره پارینه سنگی برمی‌گردد، این جزیره در گذشته محل تقاطع سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا بوده و بسیاری از بازرگانان برای تردد و تجارت از این جزیره استفاده می‌کردند. شاید به همین دلیل است که دیدنی های تور مسافرتی قبرس شمالی تنوع زیادی دارد و بسیاری از گردشگران معتقدند یک سفر کوتاه چند روزه برای بازدید از همه دیدنی های تور مسافرتی قبرس شمالی کافی نیست و باید یک سفر مجدد به این جزیره داشته باشند. قلعه گیرنه، ساحل لاک پشت، کلیسای بلاپایس، قلعه سنت هیلاریون، قلعه بوفاونتو، شهر باستانی سالامیس، قلعه کانتارا، ساحل گل پیدس، کلیسای سنت بارناباس، دیوارهای تاریخی شهر فاماگوستا، مسجد لالا مصطفی پاشا، کلیسای جامع سنت نیکولاس و شهر باستانی سولی از جمله مشهورترین دیدنی های تور قبرس شمالی است که در زمان سفر به این جزیره با همراهی تور لیدر خود می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید کنید. در زمان سفر به این جزیره باید دیدنی های قبرس شمالی را به دو بخش جاذبه‌های طبیعی و تاریخی تقسیم کنید و برای بازدید از این جاهای دیدنی بکر و زیبا در روزهای مختلف سفر خود برنامه ریزی نمایید.

سفرنامه | راهنمای سفر به قبرس - Travel guide to Cyprus

 

 

هتل 5 ستاره تور مسافرتی قبرس شمالی

همان طور که در بخش قبل هم بیان کردیم، تنوع هتل‌ها در جزیره توریستی قبرس شمالی است، هتل 5 ستاره تور مسافرتی قبرس شمالی برای آن دسته از مسافران مناسب می‌باشد که در زمان سفر به دنبال اقامت در فضایی لوکس با امکانات متنوع هستند. اگر محدودیتی در بودجه سفر خود ندارید، اقامت در هتل 5 ستاره تور مسافرتی قبرس شمالی می‌تواند سفر شما به این جزیره را خاطره انگیز و دلچسب کند. هتل 5 ستاره تور مسافرتی ارجان قبرس به صورت ALL و UALL قابل رزرو است، در این نوع سرویس علاوه بر آن‌ که تمامی وعده‌های غذایی یعنی صبحانه، نهار و شام به مسافران ارائه می‌شود، میان وعده و همچنین نوشیدنی هم جز خدماتی است که مسافران در زمان اقامت در هتل می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنند. از جمله بهترین هتل‌های 5 ستاره تور قبرس شمالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل 5 ستاره گرند پاشا (Grand Pasha Hotel) در منطقه گیرنه
  • هتل 5 ستاره وونی پالاس (Vuni Palace Hotel) در منطقه گیرنه
  • هتل 5 ستاره سالامیس بی کنتی ریزورت (Salamis Bay Conti Resort Hotel) در منطقه فاماگوستا
  • هتل 5 ستاره نوح آرک دلوکس (Noah’s Ark Deluxe Hotel) در منطقه شبه جزیره کارپاس
  • هتل 5 ستاره کایا آرتمیس ریزورت (Kaya Artemis Resort) در منطقه بافرا

هتل 4 ستاره قبرس شمالی

هتل 4 ستاره قبرس ترکیه به لحاظ هزینه ارزان تر از هتل‌های 5 ستاره لوکس این جزیره است ولی به لحاظ خدمات و امکانات از هتل‌های سه ستاره قبرس شمالی قطعا شرایط و امکانات بهتری دارد و اغلب مسافران برای مدیریت هزینه‌های سفر خود و در عین حال تجربه اقامتی دلپذیر در این جزیره به سراغ هتل 4 ستاره قبرس شمالی می‌روند. امکانات هتل‌های چهار ستاره این جزیره در سطح مطلوبی قرار دارد و در مقابل هزینه مقرون به صرفه است. اقامت در تمامی هتل‌های چهار ستاره این جزیره همراه با صبحانه به مسافران ارائه می‌شود. از جمله بهترین هتل های 4 ستاره تور قبرس شمالی الی گشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل 4 ستاره پورت ویو (Port View Hotel) در منطقه فاماگوستا
  • هتل 4 ستاره اسکار ریزورت (Oscar Resort) در منطقه گرینه
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری قبرس شمالی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت