تور لحظه آخری مالزی_02188487120

تور مالزی

مالزی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مراکز خرید بسیار زیادی را در خود جای داده است، گردشگران خارجی سالانه با اهداف تجاری و تفریحی به این کشور زیبا سفر می‌کنند. بهترین زمان سفر به مالزی را باید بر اساس عوامل مختلفی همچون هدف سفر، بودجه سفر و مواردی از این دست مشخص کرد و انتخاب زمان سفر کاملا وابسته به سلیقه شما است.
در زمان سفر به مالزی علاوه بر مراکز خرید مدرن، هتل‌های مجلل و رستوران‌های لوکس می‌توانید از محله‌های قدیمی پر جنب و جوش و پارک‌های ملی این کشور سرسبز هم دیدن کنید و لحظات خوشی را با همسفران خود داشته باشید. در شبه جزیره مالزی مردم با ادیان، فرهنگ‌ها، زبان‌ها و باورهای مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند. اگر اهل کاوش در سفر هستید، مالزی کشور جذابی برای سفر محسوب می‌شود.
بسیاری از علاقه مندان برای سفر به این کشور، خرید تور مالزی را ترجیح می‌دهند. خدمات تور مالزی بسیار متنوع است و مسافران با خرید تور می‌توانند در طول سفر با آسودگی خاطر در مالزی گردش کنند و از جاذبه‌های دیدنی این کشور بازدید نمایند. بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و بیمه مسافرتی جز خدمات تور های مالزی است، به همین دلیل در اغلب روزهای سال تقاضا برای سفر با تور مسافرتی مالزی زیاد می‌باشد.

انواع تور مالزی

برای سفر به کشور مالزی، گزینه‌های سفر شما می‌تواند بسیار زیاد باشد و انتخاب آنها تا حد زیادی به سلیقه ماجراجویانه شما و البته بودجه سفر بستگی دارد. براین‌اساس، شما می‌توانید یکی از تورهای زیر را خریداری کرده و سفری متفاوت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تور کوالالامپور 1403

کوالالامپور، پایتخت مدرن و پرجنب‌و‌جوش مالزی است. با تور کوالالامپور می‌توانید از برج‌های دوقلوی پتروناس، غارهای باتو، معبد چینی کوآن تانگ و … بازید کنید. این تور معمولا بین 3 تا 7 روزه برگزار می‌شود؛ اما ممکن است مدت زمان سفر بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید، بیشتر باشد.

تور ترکیبی مالزی

همانطور که از اسم این نوع تورها مشخص است، می‌توانید علاوه بر مالزی، شهرها و جزیره‌های دیگری را هم بازدید کنید. مهم‌ترین انواع تور ترکیبی مالزی به شرح زیر هستند:

۱- تور سنگاپور مالزی: معمولا همان تور کوالالامپور سنگاپور است و فرصتی عالی برای بازدید از دو کشور همسایه و دیدن جاذبه‌های گردشگری متنوع آن‌ها برایتان فراهم می‌کند. باغ‌های گیاه‌شناسی و برج ساعت از جاهای دیدنی سنگاپور است که ارزش دیدن دارند.

۲- تور کوالالامپور پنانگ: پنانگ جزیره‌ای در شمال غربی مالزی است که چینی‌ها، هندی‌ها و مالزیایی‌ها در آنجا زندگی می‌کنند. پایتخت این جزیره جرج تاون است که تقریبا در تمام طول سال آب‌و‌هوای متعادلی دارد. همچنین از جاهای دیدنی زیادی برخوردار است که همگی در یونسکو ثبت شده‌اند.

۳- تور کوالالامپور لنکاوی: لنکاوی نیز مجمع‌الجزایری دیگر در مالزی است که آب‌های فیروزه‌ای، دشت‌های سرسبز و اکوتوریسم آن جذابیت بالایی برای گردشگران دارد. در این تور ترکیبی می‌توانید علاوه بر پایتخت مالزی، از این جزایر خیره‌کننده هم دیدن کنید.

۴- تور پوکت سنگاپور کوالالامپور: این تور فرصت مناسبی برای بازدید از سه کشور همسایه و دیدن جاذبه‌های گردشگری متنوع فراهم می‌کند. معمولا مدت زمان آن هم بیشتر از دیگر مواردی است که به آنها اشاره کرده‌ایم.

۵- تور ژاپن مالزی سنگاپور: شاید برایتان عجیب باشد که بتوانید سه کشور را در یک سفر ببینید. اما در تور نوروزی مالزی این فرصت برای شما مهیا شده است. پس آن را از دست ندهید.

۶- تور کوالالامپور سنگاپور بالی: بالی نیز یکی از زیباترین جزایر اندونزی است که جاذبه‌های طبیعی و معابد تاریخی زیبایی دارد. این تور ترکیبی چکیده سفر به جنوب شرق آسیاست و با انتخاب آن، تا مدت‌ها انرژی طبیعت این منطقه در روان شما جریان خواهد داشت.

تور لحظه آخری مالزی

همانطور که پیش از این گفتیم، یکی از راه‌های سفر به مالزی زیبا انتخاب تورهای لحظه آخری است که تا حد زیادی هزینه سفر شما را کاهش می‌دهند و می‌تواند ارزانترین تور مالزی را برایتان فراهم کند. اگر با دیدن چنین تورهایی قصد خود را برای این سفر نهایی کرده‌اید، هر چه سریع‌تر آنها را رزرو کنید تا برای دریافت ویزای توریستی با مشکل مواجه نشوید.

البته این نکته را از یاد نبرید که با وجود قیمت بسیار مناسب این تورها، شما با محدودیت انتخاب نوع تور، مدت زمان سفر و حتی هتل و ایرلاین خواهید داشت؛ همچنین امکان کنسلی تور مالزی لحظه آخری وجود ندارد. پس در انتخاب آن، سرعت و دقت را از یاد نبرید.

تور مالزی پرواز ایرانی یا خارجی؟

در حال حاضر، هیچ ایرلاین ایرانی پرواز مستقیم به مالزی ندارد. بنابراین زمانی که تور مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید، باید با ایرلاین‌های خارجی به مقصد مالزی سفر کنید. ایرلاین‌هایی که در حال حاضر به مالزی پرواز ارائه می‌دهند، سلام ایر (برای عمان)، ایر عربیا (برای امارت)، ایر آسیا (برای مالزی) و هواپیمایی قطر و امارات است.

در صورتی که ایرلاین‌های ایرانی برای پرواز به مالزی استفاده شوند، مسافران ابتدا به فرودگاه مسقط در عمان پرواز می‌کنند و از آنجا با پرواز دیگری به کوالالامپور، پایتخت مالزی خواهند رفت. مدت زمان پرواز از تهران به مسقط حدود 5 ساعت و 30 دقیقه است. ادامه سفر از مسقط به کوالالامپور نیز حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول خواهد کشد. بنابراین، کل مدت زمان پرواز از تهران به کوالالامپور حدود 8 ساعت خواهد بود. البته در تور مالزی پرواز مستقیم به مقصد کوالالامپور، بدون در نظر گرفتن تاخیرهای احتمالی، حدود 7 ساعت و 30 دقیقه در آسمان خواهید بود.

خدمات تور مالزی

در صورتی که تور مالزی زمستان 1403 را از سپهران سیر باستان خریداری کنید، خدمات زیر به شما گردشگران عزیز ارائه خواهد شد:

  •  بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • هتل و صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری با لیدر محلی
  • تورلیدر فارسی زبان

همچنین می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از بین هتل‌های سه تا 5 ستاره، محل اقامت خود را متفاوت انتخاب کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری مالزی_02188487120

هلدینگ گردشگری پارسا گشت