تور لحظه آخری هند

تور هند

هند کشوری بسیار باشکوه، فریبنده و زیبا است و حتی اگر هزاران بار هم به این کشور سفر کنید، باز هم چیزی‌هایی برای سوپرایز شما علاقه‌مندان دارد.

هند بین سواحل طلایی اقیانوس هند و قله‌های پوشیده از برف رشته‌ کوه هیمالیا قرار گرفته است. کشوری متشکل از شگفتی‌‌های طبیعی و ساخت دست بشر، دنیای رنگارنگی از طعم‌‌های متفاوت و عطرهای ناب، صومعه‌‌های رازآلود، معبدهای مبهوت‌کننده، شهرهای مملو از انسان و پر از همهمه، امپراطوری‌‌های گمشده، کاخ‌‌های مجلل و زیبا، بازارهای شلوغ، پارک‌‌های ملی بکر، بناهای تاریخی بی‌نظیر و هزاران جاذبه‌ هیجان‌انگیز دیگر که شبیه آن‌ها را در هیچ جای این دنیا نخواهید دید.

تور هند این فرصت را به شما می‌دهد که این تفاوت‌های جذاب را تجربه کنید. کشور بزرگ هندوستان را می‌توان نماد تضادها در دنیا نام برد، چرا که تنوع و گوناگونی در آن به وضوح دیده می‌شود و همین تضادها با همه بدی‌ها، خوبی‌هایی هم برای این کشور داشته است. یکی از این مزیت‌ها  این است که باعث شده در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری در دنیا بدل شده و بیش‌تر توریست‌ها ترجیح می‌دهند با تور هند برای سفر، اکتشاف و ماجراجویی و شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند به آن بروند.

 

 

ویزا تور هند

در حال حاضر هند از آن دسته کشورهایی است که اگر بخواهید چه شخصی و چه با تور هند به آن سفر کنید، لازم است پیش از سفر ویزا تهیه کنید. معمولا حدود ۱ هفته طول می‌کشد تا ویزای هند آماده شود، پس سعی کنید حتما به موقع اقدام کنید. اگر قصدتان سفر با تور هند باشد، کافی است مدارکتان را به آژانس مسافرتی تحویل دهید تا ویزای هند را برایتان بگیرند. ویزای هند را به دو صورت می‌توانید دریافت کنید:

۱- مراجعه به سفارت

۲- ویزای الکترونیکی

در حال حاضر، درصد رد شدن ویزای هند برای ایرانیان بسیار پایین است، پس نگران رد شدن ویزا نباشید. شرایط خاص و سختگیرانه‌ای هم برای دریافت ویزای هند ذکر نشده است.

 

هفت شهر باستانی و مقدس در هند / نسیم کمپانی | مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

مدارک لازم برای دریافت ویزای هند:

– پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار

– عکس پرسنلی

– کپی کارت ملی

– کپی شناسنامه

– پر کردن فرم ویزا

 

 

 

همه‌ی هتل‌های هند برای اقامت مناسب نیستند!

هتل‌های هند کیفیت مورد انتظار شما را ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اغلب اوقات در هتل‌های 5 ستاره‌ی این کشور اقامت داشته باشید. البته این موضوع فقط برای هتل‌های شهرهای بمبئی، دهلی، آگرا و جیپور صدق می‌کند؛ زیرا کیفیت هتل‌ها در گوا نسبت به سایر شهرهای ذکر شده بهتر است. برای اقامت در این شهر می‌توانید حتی هتل‌های 4 یا 3 ستاره را با خیال راحت رزرو کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب هتل با کارشناسان تور پارسا گشت تماس گرفته و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

 

بهترین هتل‌های هند

 

  • هتل پرید پلازا ارسیتی نیو دهلی | The Pride Hotel Aerocity New Delhi

هتل Pride Plaza در دهلی نو اقامت راحتی را به مهمانان خود ارائه می دهد و در این هتل اینترنت وای فای و به صورت رایگان در همه مناطق هتل در دسترس است. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و هندی صحبت می‌کنند.

 

  • هتل کلاریج دهلی | The Claridges Hotel

هتل کلریج درست در دهلی نو در قلب لوتینس دهلی واقع شده است. این هتل دارای 132 اتاق بسیار زیبا دقیقا در مجاورت مناطق تجاری، ساختمان‌های دیپلماتیک، مراکز خرید مهم شهر و اماکن تاریخی همچون گیت هند و رشتراپاتی باوان می‌باشد.

 

  • هتل ایمپریال دهلی | The Imperial New Delhi

هتل ایمپریال نه تنها یکی از بهترین هتل‌های لوکس دهلی به شمار می‌رود، بلکه به عنوان یکی از بهترین هتل‌های قاره آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جایزه‌های گوناگونی هم دریافت کرده است. خصوصیتی که هتل ایمپریال را متفاوت از دیگر هتل‌های لوکس این کشور می‌کند، جو قدیمی و دیزاین متفاوت و زیبای آن است.

 

  • هتل شانگری لاس اروس هند | Shangri-La’s – Eros Hotel

هتل شانگری لاس اروس یک هتل لوکس و فاخر در مرکز شهر زیبای دهلی است. این هتل که یک شعبه از هتل‌های زنجیره‌ای “هونگ کونگ” است و چند سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. رستوران‌های هتل شانگری لاس اروس غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. به طور کلی تم این هتل آسیایی بوده، اما کاملا مطابق طراحی‌های روز دنیا طراحی شده است و دیزاین کاملا معاصری دارد. این هتل همیشه شلوغ و پرهیاهو هست و معمولا جوانان از اقامت در آن خیلی زیاد استقبال می‌کنند.

 

 

جاذبه‌های گردشگری هند

 

تاج محل | Taj Mahal

تاج محل نگین هندوستان | سلام پرواز

تاج محل در آگرا به نوعی نماد این کشور هم محسوب می‌شود و اینکه آرامگاه بسیار عظیمی از مرمر سفید است که بین سال‌های 1632 و 1653 میلادی به فرمان امپراتور موقال، شاه جهان و به یادبود همسر مورد علاقه‌‌اش ساخته شده است. این بنا که “قطره اشکی بر گونه‌ ابدیت” هم نامیده می‌شود، یکی از شاهکارهای معماری موقال و یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های توریستی هند هم شناخته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

معبد ویروپاکشا ، بنایی شاهکار با طبقات مشابه اما کوچک شونده - سفرزون

معبد ویروپاکشا | Virupaksha

معبد ویروپاکشا واقع در شهر “هامپی” به عنوان یک مقبره‌ کوچک ساخته شد و تحت سلطه‌ ویجایاناگارا تبدیل به مجتمعی بزرگ شده است که این روزها برای توریست‌های خارجی محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. اعتقاد بر آن است که این معبد از زمان ساخت مقبره‌ کوچک در قرن 7 قبل از میلاد تا کنون به طور بی ‌وقفه مورد استفاده بوده که به نوعی آن را به قدیمی‌ترین معبد هندو در هند هم می‌گویند.

مرداب‌های کرالا | Keralaکرالا سرزمین نخل های جهان|کرالا بهشت نخل های جهان واقع در هندوستان کرالا هندوستان مجله خبری سفرمی| مجله خبری سفرمی

مرداب‌های کرالا زنجیره‌ای از مرداب و دریاچه‌‌های زیبایی است که در ایالت کِرالا و به موازات دریای عرب جای گرفته‌اند. مرداب‌‌های کرالا در اصل خانه‌ بسیاری از گونه‌های منحصر به فرد آبزیان همچون: خرچنگ، قورباغه، پرندگان آبی و حیواناتی مانند سمور دریایی و لاک ‌پشت و … است. امروزه قایق سواری، با استفاده از کِتووالام که در اصل نام قایقی سنتی بوده که از برنج ساخته می‌شود که امروزه تبدیل به هتل‌‌های معلق هم شده است. علاوه بر این، چرخ‌زدن بر روی این مرداب‌ها به یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های توریستی برای مسافران خارجی تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

Varanasi, India 2023: Best Places to Visit - Tripadvisor

واراناسی | Varanasi

واراناسی در سواحل رود گَنگ قرار گرفته است. برای هندوها، بودایی‌ها و جین‌‌ها مقدس ارزش زیادی دارد و همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای مداوم مسکونی دنیا هم محسوب می‌گردد. ضمنا واراناسی از خیلی جهات متجلی بهترین و بدترین جنبه‌‌های هندوستان است و می‌تواند برای عده‌ای کمی خسته کننده باشد و شاید صحنه‌ ادای قربانی زائران در رود گَنگ در هنگام طلوع در کنار پس ‌زمینه‌ معابد چند صد ساله تاثیرگذارترین صحنه‌ دنیا باشد که قطعا در سفر با تور هند ارزش دیدن را خواهد داشت. گفتن این نکته الزامی است که مسافران تور هند نمی‌توانند بدون دیدار از واراناسی به عمق معنوی هند پی ببرند چرا حقیقت رویارویی دراماتیک مرگ و زندگی در رودخانه گنگ و علم و خرافات آن شما را در رمز و رموز بی‌پایان آن فرو می‌برد. این شهر سه هزار ساله که مربوط به قرن هیجدهم بوده هیچ معبدی در آن وجود ندارد.

 

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری هند

هلدینگ گردشگری پارسا گشت