تور لحظه آخری چشمه-ترکیه

چرا تور چشمه

چشمه یکی از شهر های توریستی ترکیه است که در بین گردشگران تور ترکیه بسیار طرفدار دارد. جاذبه ها و مکان های دیدنی چشمه را می توان مهم ترین دلیل انتخاب تور چشمه دانست.

شهر چشمه

یکی از شهرهای استان ازمیر در ترکیه است که به دلیل جاذبه های گردشگری طبیعی، آب و هوای موجود در منطقه، همچنین ساحلی بودن شهر توریستان زیادی در تمام طول سال برای گذراندن تعطیلات و استراحت و تفریح از سراسر جهان به آن سفر می کنند.
شناختن این شهر زیبای ساحلی به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید آیا قصد دارید شهر چشمه ازمیر در ترکیه را ببینید یا خیر؟ اگر بله با شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی، راه های دسترسی آن آشنا شوید و از اقامت در این شهر هر چند کوتاه لذت کامل ببرید.
معمولا برای سفر به این شهرهای کوچک و توریستی در ترکیه به مسافران تورهای ترکیبی چشمه و ترکیه پیشنهاد داده می شود که توریستان علاوه بر دیدن جاذبه های توریستی ترین شهرهای ترکیه مانند آنتالیا و استانبول بتوانند از شهرهای دیگر مانند شهر چشمه در ترکیه که شاید کمتر آوازه آن پخش شده باشد دیدن کنند.

جاذبه های گردشگری تور چشمه ازمیر در ترکیه

کلیسای ارتدکس یونانی در قرن نوزدهمی آیوس هارالامبوس معمولا برای نمایشگاه‌های موقت استفاده می‌ شود. در امتداد برخی از خیابان‌ های پشتی شهر، خانه‌ های سنتی عثمانی و اقامتگاه‌ هایی از نوع خانه‌های ساکیز با خطوط عجیب‌تر نیز در این شهر وجود دارد.

برخی از مناطق اصلی چشمه عبارتند از:

  • Alaçatı
  • Ilıca
  • Paşalimanı
  • Shifne
  • Ardıç
  • Boyalık
  • Dalyan
  • Ovacık
  • Ildır
  • Germiyan

از بین تمامی مناطق چشمه باید بگوییم که Ilıca که منطقه تفریحی بزرگ در 5 کیلومتری شرق Çeşme است، به خاطر چشمه های آب گرمش بسیار معروف است. این منطقه به عنوان یک سکونتگاه در ابتدا به عنوان یک خلوتگاه برای افراد ثروتمند ازمیر در طول تعطیلات تابستانی مورد استفاده قرار می گرفت. چشمه‌ های حرارتی Ilıca سطح بین المللی شناخته شده هستند. ایلیکا دارای ساحلی زیبا به طول حدود 1.5 کیلومتر و همچنین شرایط باد مناسب است که آن را به مکانی ارزشمند برای موج سواری تبدیل کرده است . جالب است بدانید که چشمه سومین تفریحگاه برتر موج سواری در سراسر جهان است. در این شهر است که مدارس موج سواری زیادی قرار دارند. همچنین جشنواره های موج سواری هر ساله در این شهر برگزار می شود. Alaçatı نیز منحصر به فرد است زیرا عمق آب آن برای بیش از 700 متر از ساحل از 1 متر بیشتر نیست و این منطقه بادهای شدیدی را دریافت می کند. از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه می توان شهر افسوس، جزیره خیوس و قلعه چشمه را نام برد:

یکی از زیبا ترین مکان های دیدنی شهر چشمه ترکیه شهر افسوس است که شهری باستانی است و حدودا در سال 1860 باستان شناسان از وجود آن آگاه شدند. آمفی تئاتر شهر افسوس یک منطقه خاص و به یاد ماندنی است. دانستن این نکته نیز برای بازدید شهر افسوس لازم است که این شهر با  چشمه فاصله ای تقریبا یک ساعته دارد.

خیوس واژه یونانی است، خود جزیره خیوس نیز یونانی می باشد. جالب است بدانید که این جزیره و هر آن چه درون آن وجود دارد، به ثبت یونسکو رسیده است.

در مورد قلعه شهر چشمه نیز اگر بخواهیم بگوییم: در این شهر قلعه ای وجود دارد که تاریخ ساخت آن حدودا به سال 1508 باز می گردد. دیدن این قلعه تاریخی برای افرادی که به بناهای تاریخی علاقه دارند بسیار خاطره انگیز خواهد بود. این قلعه تماما سنگی است و با اینکه قسمت هایی از آن در طول زمان از بین رفته اما باز هم قسمت عظیم آن پا بر جا است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

غذاهای معروف چشمه ازمیر و معروف ترین رستوران ها

محصولاتی مانند انواع مربا ، بستنی و دسرها و حتی سس‌ های تهیه‌ی ماهی طعم‌ دار مشخصی از درخت پسته که از آن برداشت می‌شود، از جمله غذاهای شناخته شده و ملی شهر چشمه هستند. ماهی هم از نظر تنوع و هم از نظر کمیت در خط ساحلی منطقه Çeşme فراوان است. لیست بهترین رستوران های شهر چشمه آنتالیا در این قسمت می توانید مشاهده کنید. از کیفیت غذای این رستوران ها خیالتان راحت باشد چرا که درصد زیادی از مسافران از آنها راضی بوده اند:

رستوران دنیز چشمه
رستوران کومروکو سینار
چورباسی یگیت
افگلو پیده دونر
بستنی دوندورما
رستوران کومروکو سوکی

بهترین زمان سفر به چشمه؟

فصل تابستان بهترین ماه برای رزرو تور چشمه میباشد.در این ماه جشنواره موسیقی بین المللی در چشمه برگزار می شود و معمولا بازیگران و خوانندگان معروف ترکیه ای در شهر چشمه کنسرت دارند

موج سواری در چشمه ازمیر ترکیه- پارساگشت
موج سواری در چشمه ازمیر ترکیه- پارساگشت
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری چشمه-ترکیه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت