تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان1402

تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان1402

شروع نرخ از 19/590/000تومان

چرا باید به کوش آداسی سفر کنید؟

کوش آداسی بعنوان بهترین مقاصد مدیترانه ای به دلیل وجود کشتی های کروز تفریحی اش به شهرت خاصی در دنیا رسیده است و در اصل این شهر بندرگاهی، به دلیل دارا بودن خورشید، دریا و تعطیلات سرگرم کننده توانسته به محبوبیت زیادی در میان توریست های خارجی برسد.

همچنین این مقصد به علت داشتن مراکز خرید عالی و مقرون به صرفه و سرگرمی های پر جنب و جوش و شگفت انگیزی که دارد همیشه جزو انتخاب های اول هر شخصی است و این شهر در چند دهه اخیر تبدیل به مقصد مورد علاقه گردشگران اروپایی برای تعطیلات شده است.

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین و مشهورترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در مجاورت دریای اژه واقع شده است و بسیاری از گردشگران برای گذراندن تعطیلات تابستانی به این شهر سفر می‌کنند. منبع اصلی درآمد مردم این شهر از صنعت گردشگری است و به همین دلیل تنوع امکانات تفریحی و جاذبه‌های دیدنی در این شهر هر روز بیشتر می‌شود. کوش آداسی با شهر معروف ازمیر حدود 90 کیلومتر فاصله دارد و به سواحل جزیره یونانی ساموس هم نزدیک است.

قطعا یکی از دلایل شهرت کشور ترکیه در بین گردشگران خارجی وجود سواحل بکر و زیبا در شهرهای مختلف این کشور است. تور کوش آداسی از مبدا شهرهای مختلف ایران هم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از هموطنان برای سفر به کشور ترکیه از تور مسافرتی کوش آداسی استفاده می‌کنند.

تور کوش آداسی با خدمات متنوعی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی در کوش آداسی به مسافران عرضه می‌شود.

خرید تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی در کشور ترکیه در اغلب فصل‌های سال آب و هوای معتدلی دارد، جزیره یونانی معروف ساموس هم در نزدیکی این شهر واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف این منطقه است. در زمان سفر به این شهر ساحلی به راحتی می‌توانید از شهر کوش آداسی ترکیه با قایق‌های موتوری به جزیره ساموس بروید و از تماشای زیبایی‌های شگفت انگیز و بی‌نظیر این جزیره لذت ببرید. خرید تور کوش آداسی را به همه کسانی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند سفر راحت و بدون دغدغه‌ای را به مقصد این شهر در کشور ترکیه تجربه کنند و با خاطره‌ای خوش از کوش آداسی به ایران بازگردند

.

قیمت تور کوش آداسی

شهرهای ساحلی و معروف کشور ترکیه بسیار زیاد است ولی کوش آداسی بدون شک بعد از آنتالیا و استانبول جز مشهورترین مقاصد ساحلی ترکیه در بین گردشگران ایرانی می‌باشد. براساس قوانین کشور ترکیه اتباع ایرانی برای سفر به کوش آداسی نیازی به اخذ ویزا ندارند و به مدت 90 روز می‌توانند در این شهر اقامت داشته باشند، به همین دلیل قیمت تور کوش آداسی در مقایسه با هزینه سفر به شهرهای ساحلی کشورهای دیگر پایین تر است و مسافران بدون محدودیت زمانی می‌توانند تور مورد نظر خود را برای سفر به کوش آداسی رزرو کنند.

بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی

کوش آداسی در منطقه ای مدیترانه ای واقع شده و آب و هوایی معتدل دارد. این شهر ساحلی 300 روز از سال با تابش مستقیم آفتاب گرم شده و زمستان های معتدلی را سپری می کند. کوش آداسی در در دو ماه دسامبر و ژانویه (اواسط آذر تا اواسط بهمن) بارش باران را تجربه می کند.
بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی از ماه مه تا ماه اکتبر (اواسط اردیبهشت تا اواسط آبان) است که هوا کاملاً دلپذیر است. از آنجا که این بازه زمانی فصل رونق گردشگری کوش آداسی است، تقریباً باید در تمام مکان های دیدنی انتظار صف های طولانی و شلوغ را داشته باشید. اگر دوست دارید در فصل کم مسافر از تفریحات و دیدنی های کوش آداسی لذت ببرید، زمان مابین اواخر ماه ژانویه و اواخر ماه آوریل (اواسط دی تا اواسط اردیبهشت) را انتخاب کنید. در این تاریخ می توانید با خرید تور کوش آداسی ارزان به این شهر ساحلی زیبا سفر کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت