تور لحظه آخری کوش آداسی

تور کوش آداسی

بهترین زمان سفر به کوش آداسی - مجله گردشگری

 

کوش آداسی یکی از زیباترین و مشهورترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در مجاورت دریای اژه واقع شده است  و بسیاری از گردشگران برای گذراندن تعطیلات تابستانی به این شهر سفر می‌کنند.

منبع اصلی درآمد مردم این شهر از صنعت گردشگری است و به همین دلیل تنوع امکانات تفریحی و جاذبه‌های دیدنی در این شهر هر روز بیشتر می‌شود. کوش آداسی با شهر معروف ازمیر حدود 90 کیلومتر فاصله دارد و به سواحل جزیره یونانی ساموس هم نزدیک است. قطعا یکی از دلایل شهرت کشور ترکیه در بین گردشگران خارجی وجود سواحل بکر و زیبا در شهرهای مختلف این کشور است.

تور کوش آداسی از مبدا شهرهای مختلف ایران هم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از هموطنان برای سفر به کشور ترکیه از تور مسافرتی کوش آداسی استفاده می‌کنند. تور کوش آداسی با خدمات متنوعی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی در کوش آداسی به مسافران عرضه می‌شود.

 

 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی بستگی به فصل سفر و میزان بودجه شما دارد. مثلاً افرادی که دوست دارند تفریحات ساحلی هیجان‌انگیز را تجربه کنند، فصل تابستان (ماه جولای) را برای سفر انتخاب می‌کنند. در حالت کلی، بهترین تورهای کوش آداسی در ماه بهار و تابستان (مخصوصاً اواخر اسفند و اوایل فروردین) انجام می‌شوند.

مکان های دیدنی کوش آداسی (شهر و جزیره معروف ترکیه برای گردشگری)

راهنمای اخذ ویزا برای تور کوش آداسی

طبق توافقی که در سالیان گذشته بین ایران و کشور ترکیه انجام شده است شهروندان ایرانی برای سفر به شهرهای ترکیه مانند کوش آداسی نیازی به گرفتن ویزا یا روادید ندارند و بدون داشتن ویزا تا 90 روز و فقط با داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار می‌توانند به کوش آداسی سفر کنند و از دیدن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهر لذت ببرید.

 

 

 

 

 

معروف‌ترین و بهترین هتل های کوش آداسی

کوش آداسی شهری مملوء از هتل های لوکس و معروف است و بسیاری از افراد به‌دنبال هتل یوآل کوش آداسی می‌گردند. هتل های 3 ستاره کوش آداسی از جمله هتل مینای کوش آداسی امکانات کم‌تری نسبت به هتل‌های 4 و 5 ستاره دارند و برای مسافرانی مناسب است که به دنبال هتل های ارزان‌قیمت هستند. هتل های 4 ستاره کوش آداسی مانند هتل گرند شاهین کوش آداسی خدمات بیشتری نسبت به هتل های سه ستاره دارند.

هتل های 5 ستاره کوش آداسی لاکچری‌ترین هتل های این شهر به شمار می‌آیند و خدمات و امکانات تفریحی منحصربه‌فردی از جمله ساحل اختصاصی و رستوران‌های باکیفیت دارند. در ادامه، معروف‌ترین و بهترین هتل های یوآل کوش آداسی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تور هتل آکوا فانتری کوش آداسی
  • تور کوش آداسی هتل پاین بی
  • تور هتل رامادا ریزورت کوش اداسی
  • تور کوش آداسی هتل اداکوله
  • تور کوش آداسی هتل ویستا هیل
  • تور کوش آداسی هتل اینفینیتی
  • تور کوش آداسی هتل افسوس پرنسس
  • تور کوش آداسی هتل کلاب یالی

 

نقشه گردشگری کوش آداسی

 

معرفی شهر کوشی آداسی ترکیه - گروه بین المللی الیت

 

 

جاذبه های گردشگری کوش آداسی

تور گردشگری کوش آداسی تفریحات خاطره‌انگیزی را برای مسافران فراهم می‌کند. برای تخلیه هیجان خود می‌توانید به پارک‌های آبی کوش آداسی از جمله پارک آبی آدالند و پارک آبی آکوا فانتزی بروید. اگر علاقه‌مند به تاریخ هستید، حتماً به پرینه، شهر تاریخی افسوس و کاروانسرای محمد پاشا سر بزنید تا بناهای باشکوه این شهر را ببینید.

کوش آداسی جاهای دیدنی فراوانی دارد؛ سواحل زیبای کوش آداسی در کنار پارک ملی بیوک مندرس، پارک ملی دلتای آیدین، غار کاراجا و غار سیرتلانیتی از دیدنی‌های کوش آداسی محسوب می‌شوند. با تماشای غروب آفتاب در سواحل این شهر خستگی یک سال کاری و تنش‌های عصبی شما به‌طور کامل رفع می‌شوند. تور ارزان قیمت لحظه آخری کوش آداسی فرصت مناسبی برای سفر شما و دیدار از جاهای دیدنی شهر کوش آداسی ترکیه است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری کوش آداسی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت