تور لوکس آفریقای جنوبی_مشاهده برنامه سفر

فقط اگر عاشق طبیعت هستید، تور آفریقای جنوبی را رزرو کنید! در غیر این صورت با وجود گروهی بودن و وجود موحودات زنده حتی کنار هتل محل اقامتتان این سفر مناسب شما نخواهد بود. البته باوجود امکان استفاده از تفریحات ساحلی، گردش در پارک‌های ملی، دیدن تعداد زیادی از حیوانات و گونه‌های گیاهی، این تور برای عاشقان طبیعت‌گردی منحصر به فرد می‌باشد. اما آیا رزرو تور آفریقای جنوبی به همین سادگی است؟ چه مشکلاتی سر راه مسافران این مقصد وجود دارد؟ با مشاهد مطلب پیش رو علاوه‌بر به دست آوردن اطلاعات جدید، به پاسخ این سوالات هم دست پیدا می‌کنیم.

تور آفریقای جنوبی گروهی برگزار می‌شود یا انفرادی؟

تور آفریقای جنوبی در حال حاضر فقط به صورت گروهی برگزار می‌شود؛ زیرا با توجه به برگزاری تور حیات وحش آفریقای جنوبی به یک تور لیدر فارسی زبان نیاز دارید. همچنین در صورت مسلط نبودن به زبان انگلیسی نیز بهتر است به صورت گروهی سفر کنید.

 

 

آفریقا جنوبی

از 2900دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2300دلار + هزینه بلیط

آفریقا جنوبی

از2500 دلار + هزینه بلیط

کدام فصل را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنیم؟

دمای شهرهای آفریقای جنوبی ممکن است در روزهای سرد سال تا 25- درجه سانتیگراد برسد. از طرفی دیگر در فصول گرم، برخی از شهرهای آفریقا دمای 33 درجه را نیز تجربه می‌کنند. فصول گرم سال در این کشور معادل پاییز و زمستان در بین ما ایرانی‌ها است. همچنین فصول سرما نیز بین بهار و تابستان محسوب می‌شود. ممکن است اختلاف دما بین روز و شب به سی یا چهل درجه سانتیگراد برسید. در نتیجه برای جلوگیری از این موضوع باید اطلاعات کاملی در مورد فصل مناسب سفر داشته باشید.

بهار

فصل بهار در آفریقای جنوبی همزمان با پاییز در ایران می باشد و در این فصل دمای هوا تا 21 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌ کند، بهار بهترین زمان برای گشت و گذار در طبیعت مقصد آفریقا می ‌باشد و البته به دلیل هوای بسیار مطبوع و بی نظیر در بهار نرخ تور آفریقای جنوبی نیز افزایش پیدا می ‌کند.

تابستان

به دلیل اختلاف مکانی و قرار گرفتن تابستان‌ های آفریقای جنوبی در ماه‌ های آذر تا اسفند، گردشگران از سراسر دنیا این فصل را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب می‌کنند. فصل تابستان پر گردشگرترین فصل در آفریقای جنوبی است. هوا در این فصل نسبتا گرم می‌باشد اما برای سفر بسیار مناسب است.

پاییز

با فرا رسیدن فصل پاییز در آفریقای جنوبی، کشور ایران وارد فصل بهار می ‌شود و در این فصل دمای هوا بین 15 تا 17 درج سانتی ‌گراد متغیر می شود. هر چند که گردشگران کمتری در پاییز به آفریقا سفر می ‌کنند اما همچنان برای گشت ‌و گذار و تفریح کردن در این کشور مناسب است و در نهایت نرخ تور آفریقای جنوبی در پاییز پایین ‌تر از فصل ‌های بهار و تابستان است.

زمستان

تابستان در ایران همزمان است با فرا رسیدن فصل زمستان در آفریقای جنوبی این کشور بکر و دوست داشتنی، فصل زمستان از پرباران ‌ترین فصل‌ ها در آفریقای جنوبی بشمار می رود. دمای هوا در زمستان بین 10 تا 15 درجه سانتی ‌گراد می باشد و البته گردشگرانی که با سرما مشکل ندارند می ‌توانند با هزینه کم در این فصل تور آفریقای جنوبی را بعنوان مقصدی عالی انتخاب کنند.

درباره تور آفریقای جنوبی

سرزمین وسیع و پهناور آفریقای جنوبی در کنار سواحل اقیانوس هند و اطلس مقصدی است که طبیعت و تاریخ با غرور درهم‌آمیخته شده‌اند. سفر به این کشور سفر به دنیایی از رنگ‌ها و زیبایی‌های طبیعی است که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. آفریقای جنوبی، به‌عنوان مرکز ماجراجویی شهرت جهانی دارد و بزرگ‌ترین حیات‌وحش‌ها در این کشور وجود دارند.

با سفر به سرزمین طلا و دیدن جاذبه‌های شگفت‌انگیز آن یکی از بهترین تجربه‌های زندگی خود را رقم خواهید زد؛ اما قبل از خرید تورهای آفریقای جنوبی، این مطلب را بادقت بخوانید تا با نحوه رزرو بهترین قیمت تور آفریقای جنوبی آشنا شوید و با اطمینان، تجربهٔ یک سفر خاطره‌انگیز به آفریقای جنوبی را تجربه کنید. آژانس پارساگشت شما را به جهانی متفاوت خواهد برد.

 

سرمای هوا شما را در تابستان آزار خواهد داد!

به دلیل قرارگیری آفریقای جنوبی در زیر خط استوا، آب و هوای این کشور با مناطق بالای خط استوا متفاوت است. در نتیجه فصل تابستان در نیم کره‌ی جنوبی زمین، مانند زمستان در کشورهای شمال نیم کره می‌باشد. دمای آفریقای جنوبی در این فصل برخی اوقات به زیر صفر درجه نیز می‌رسد. به همین دلیل باید در طول سفر به این کشور لباس‌های گرم همراه خود داشته باشید.

افزایش تقاضای تور آفریقای جنوبی از اواخر پاییز

پاییز فصل مناسبی برای سفر به آفریقای جنوبی نیست؛ اما اگر قصد رزرو تور در این فصل را دارید، آذر ماه بهترین انتخاب است. از این ماه به بعد آب و هوای آفریقای جوبی برای سفر ایده آل می‌شود.در نتیجه تقاضا برای سفر به آن افزایش یافته و هزینه تور آفریقای جنوبی بیشتر می‌شود.

زمستان؛ اوج گرمای سال در آفریقای جنوبی!

همانطور که تابستان آفریقای جنوبی به دلیل قرارگیری زیر خط استوا زمستان این کشور محسوب می‌شود، در صورت سفر به این کشور در تابستان به طور کلی تور آفریقای جنوبی زمستان به دلیل و آب و هوای ایده‌آل بیشترین تقاضا را در بین فصول سال دارد. در نتیجه بهتر است زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

 

مدارکی که باید برای ویزای آفریقای جنوبی تهیه کنید

قبل از رزرو تور آفریقا لازم است مدارک زیر را تهیه کرده و به کارشناس تور این مقصد تحویل دهید.

  • دو قطعه عکس رنگی 3 در 4 (با زمینه سفید و متفاوت با عکس پاسپورت)
  • اصل پاسپورت با بیش از دو ماه اعتبار تا پس از پایان سفر (امضا شده توسط مسافر)
  • معرفی نامه شغل مسافر در سر برگ محل کار (بهتر است به به زبان انگلیسی باشد)، به همراه ذکر دقیق تاریخ شروع کار (سمت، میزان حقوق و مرخصی)
  • نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان یا دانش آموزان
  • پرینت حساب بانکی سه ماه اخیر مسافر به زبان انگلیسی
  • برای کودکان زیر 18 سال باید نسخه ترجمه شده‌ی شناسنامه ارائه شود. (یک نسخه به تاییدیه دادگستری رسیده باشد)

در نظر داشته باشید که ویزای آفریقای جنوبی به صورت لیبلی صادر می‌شود. مدت زمان پاسخ‌دهی سفارت به صدور ویزا 14 روز کاری با هزینه‌ای معادل 150 دلار است. همچنین با اخذ این ویزا اجازه اقامت در آفریقای جنوبی تا 90 روز را خواهید داشت.

نیازی نیست نگران امنیتتان در تور آفریقای جنوبی باشید!

با توجه به اینکه سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا تور آفریقای جنوبی را رزرو می‌کنند، پلیس‌های گردشگری زیادی در سطح شهر برای حفظ امنیت گردشگران وجود دارند. نسبت به تمامی شهرهای آفریقای جنوبی، امنیت ژوهانسبورگ نسبت به سایرین کمی پایین‌تر است. البته تمامی هتل‌ها و مناطق دیدنی این کشور در مناطق امن واقع شده‌اند.

معرفی تورهای آفریقای جنوبی

اگر شما هم عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید می‌توانید با رزرو تور آفریقای جنوبی آژانس هواپیمایی پارساگشت به این کشور استثنایی سفر کرده و یکی از خاطره‌انگیزترین تعطیلات خود را تجربه کنید. آفریقای جنوبی کشوری است با دنیای متفاوت که سرشار از جاذبه‌های طبیعی هیجان‌انگیز و ساختمان‌های عظیم می‌باشد. این کشور زیبا با حیات‌وحش استثنایی‌اش مقصدی مناسب برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی است. مشاهده و لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود دارد تنها بخشی از تفریحاتی است که در تور آفریقای جنوبی 1402 و1403 تجربه خواهید کرد. افریقای جنوبی دارای شهرهای دیدنی بسیار زیادی می‌باشد اما سه شهر کیپ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان‌سیتی از مقاصد توریستی محبوب در آفریقا هستند که هرساله گردشگران زیادی این سه شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند.

قیمت تور افریقای جنوبی

قیمت رزرو تور کشور افریقای جنوبی در سال 1402، 2690 دلار در نظر گرفته شده است و هزینه بلیط نیز در کنار این تعرفه، محاسبه می‌شود. آژانس هواپیمایی پارساگشت مستقیم برگزاری این تور گردشگری در ایران می‌باشد و سعی شده این هزینه در اقتصادی ترین حالت ممکن در نظر گرفته شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در باره شرایط پرداخت و هزینه ها، می توانید مشاوره رایگان و تخصصی در این باره را از ما دریافت کنید.

جاذبه‌های گردشگری تور آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر (Kruger National Park)

پارک ملی کروگر یکی از بهترین زیست‌گاه‌های حیوانات درشت اندام در آفریقا و یکی از باقدمت‌ترین پارک‌های آفریقای جنوبی است. اگر جزو آن دسته از مسافران دوستدار حیات وحش هستید حتما در برنامه گردشگری خود با تور آفریقای جنوبی دیدار از این پارک را از دست ندهید. این پارک حدود 3/5 تا 4/5 ساعت با ماشین از شهر ژوهانسبورگ فاصله داشته و به بازدیدکنندگان و مسافران این فرصت را می‌دهد که “پنج حیوان بزرگ” نظیر: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن و این حیات وحش شگفت‌انگیز را از نزدیک ببینند.

یکی از بهترین مزایا در مورد پارک ملی کروگر برای مسافران تور آفریقای جنوبی این است که اقامتگاه‌های این جاذبه گردشگری پاسخگوی تمام بودجه‌ها و قدرت خرید توریست‌ها خواهد بود؛ چنانچه مسافران می‌توانند در کمپینگ‌های معمولی اقامت کرده یا یک خانه ییلاقی کاهگلی رزرو کنند و یا در یک اقامتگاه مجلل به استراحت بپردازند.

Kruger National Park-پارساگشت
Kruger National Park-پارساگشت

کیپ‌تاون: 

کیپ‌تاون یکی از زیباترین و دومین شهر بزرگ در آفریقای‌جنوبی است. طبیعت بی‌نظیر، ساحل استثنایی با خوک‌های آبی و کوسه‌های سفید، این شهر ساحلی را به جذاب‌ترین مقصد گردشگری در دنیا تبدیل کرده است. شهر کیپ‌تاون محل استقرار ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی نیز می‌باشد. خیابان‌ها و ساختمان‌های کیپ‌تاون بسیار شیک و مدرن هستند. اکثر افراد مرفه و ثروتمند آفریقای جنوبی در این شهر زندگی می‌کنند.

همچنین کیپ‌تاون دارای طبیعت منحصربه‌فرد و زیبایی می‌باشد که محل رشد انواع گیاهان دارویی است که تنها در این شهر یافت می‌شوند. زیبایی‌های طبیعی و تاریخی باعث شده تا کاربران سایت تریپ‌ادوایزر تور آفریقای جنوبی شهر کیپ‌تاون را به عنوان مقصد برتر گردشگری در سال 2014 انتخاب کنند.

شهر کیپ‌تاون از نظر زندگی، تمیزی و آب و هوایی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و همین امر باعث شده تا نشان پرچم آبی را به عنوان نماد ایمنی و پاکیزگی ساحل و هوای پاک دریافت کند. تور آفریقای جنوبی بهترین فرصت برای گذراندن تعطیلات استثنایی در این شهر فوق‌العاده زیبا می‌باشد.

ژوهانسبورگ: 

ژوهانسبورگ که ژوزی نیز نامیده می‌شود برزگترین شهر آفریقای جنوبی بوده و در مرکزیت مالی و صنعتی این کشور قرار دارد. همگان ژوهانسبورگ را به نام «شهر طلا» می‌شناسند. علت این نام گذاری وجود معادن غنی طلا می‌باشد که قدمتشان به قرن نوزدهم بازمی گردد. این شهر زمانی بیش از 40 درصد از تولید سالانه طلای جهان را تامین می کرد. با این حال، بیشتر معادن طلای ژوهانسبورگ در دهه 1970 بسته شدند.

جاذبه‌های گردشگری زیادی از جمله موزه آپارتاید، شهر صخره‌های طلایی و تپه کانستیتو در این شهر وجود دارند که همه روزه می‌توانید از آن ها بازدید نمایید. همچنین میدان نلسون ماندلا و خانه ماندلا، تأثیر تاریخی ماندلا بر شهر را به مردم محلی و بازدیدکنندگان یادآوری می‌نماید.

البته جاذبه های این شهر فقط منحصر به گذشته و تاریخ نیست. پس از نهضت مبارزه با آپارتاید به رهبری نلسون ماندلا این شهربه لطف بوتیک‌های مد روز، موسیقی مدرن، هنر بوهمی و مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی، به یک مرکز تفریحی پرجنب‌وجوش تبدیل شده است. این اماکن را می‌توانید درمحله ملویل تماشا کنید.

یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی که مسافران زیادی را از سراسر جهان به این کشور می‌کشاند، پارک شیر ژوهانسبورگ است. با تهیه‌ی یک تور آفریقای جنوبی قادر خواهید بود بدون دردسر های اجاره‌ی ماشین از شهر خارج شده و به تماشای بیش از 85 نوع شیر از جمله شیر سفید کمیاب و حیوانات دیگر مانند سگ وحشی، کفتار و یوزپلنگ بنشینید.

لذت بالن سواری در هوای دلچسب آفریقا نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. بالون ها به شما این امکان را می‌دهند که به جای استفاده از ماشین، سوار آن ها شده، به طرف مقصدتان پرواز کنید و در مدت زمان کوتاهی به مناطقی که قصد دارید، برسید. همچنین بالن ها شما را در معرض هوای با کیفیت تری نسبت به آنچه که روی سطح زمین تجربه می‌کنید، قرار می‌دهد.

سان‌سیتی:

سفر به شهر سان‌سیتی یکی از مهیج‌ترین بخش تور آفریقای جنوبی است. چرا که این شهر مجموعه‌ای کامل از تمامی امکانات تفریحی از جمله گلف، تفریحات آبی و همچنین هیجان‌انگیزترین تورهای حیات‌وحش را تشکیل می‌دهد. این شهر دارای هتل‌های بسیار لوکس و مجهز می‌باشد که بیشتر آنها در دل طبیعت ساخته شده‌اند و معماری بی‌نظیرشان حیات‌وحش زیبای آفریقا را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

از دیگر زیبایی‌های شهر سان‌سیتی می‌توان به پل‌هایی اشاره کرد که اطراف آن‌ها را مجسمه‎‌های عظیم‌الجثه فیل محصور کرده است و وجود سیستم لرزاننده، عبور از روی پل‌ها را بسیار هیجان‌انگیز و جذاب می‌کند.

South Africa tourism map-پارساگشت
پارساگشت-تور آفریقا جنوبی

شرایط ویزا آفریقای جنوبی

برای سفر به آفریقای جنوبی به عنوان توریست، شرایط ویزای توریستی برای ایرانی‌ها به شرح زیر است:

  • ویزای توریستی برای ورود به آفریقای جنوبی الزامی است و شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور باید قبل از سفر ویزای توریستی خود را دریافت کنند.
  • برای درخواست ویزای توریستی آفریقای جنوبی، شما باید از سفارت یا کنسولگری آفریقای جنوبی در ایران یا در کشوری که در آن ساکن هستید، اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.
  • در فرآیند درخواست ویزا، شما باید فرم درخواست را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. این مدارک شامل اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عکس رنگی با پشت زمینه سفید و اثبات مالی معتبر است.
  • همچنین، برخی موارد دیگر ممکن است برای ارائه درخواست ویزا لازم باشد، مانند برگه واکسیناسیون کووید-19، بیمه مسافرتی و اطلاعات مربوط به برنامه سفر.
  • پس از تکمیل درخواست و ارسال مدارک، ممکن است برای مصاحبه و یا بررسی بیشتر توسط مقامات مربوطه دعوت شوید.

توصیه می‌شود قبل از سفر به آفریقای جنوبی، با سفارت یا کنسولگری آفریقای جنوبی تماس حاصل کرده و اطلاعات دقیق و آخرین شرایط ویزا را دریافت کنید. همچنین، بهتر است این اطلاعات را با مدت زمان کافی قبل از سفر به دست آورید تا به مشکلات ممکن در روند دریافت ویزا و ترتیبات سفر جلوگیری کنید.

زمان مناسب برای سفر به آفریقای جنوبی چه زمانی است؟

زمان مناسب برای سفر به آفریقای جنوبی به وابستگی از فصل و مقصد شماست. بیشترین تقاضا برای سفر به آفریقای جنوبی در فصول بهار و تابستان است، زیرا هوا داغ و خشک است. هرچند بسته به ترجیحات شما، می‌توانید در فصول دیگر نیز سفر کنید.

چگونه می‌توانم ویزای لازم برای سفر به آفریقای جنوبی را دریافت کنم؟

برای ورود به آفریقای جنوبی، باید ویزای مناسب را دریافت کنید. شما باید به سفارت یا کنسولگری آفریقای جنوبی در کشور خود مراجعه کنید و فرآیند ویزا درخواست را طبق دستورالعمل‌های آن‌ها پیگیری کنید.

کدام شهرها و جاذبه‌ها در آفریقای جنوبی باید حتماً دیده شوند؟

آفریقای جنوبی دارای شهرها و جاذبه‌های فراوانی است. مهمترین آن‌ها شامل کیپ تاون، جوهانسبورگ، پریتوریا، ماسیکو و آرکبرک است. جاذبه‌هایی مانند پارک ملی کروگر، کهکشانی پانوراما، باغ ملی کراگر و باغ ملی تیبا را هم حتماً ببینید.

آیا امکان مشاهده حیات وحش در آفریقای جنوبی وجود دارد؟

بله، آفریقای جنوبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای مشاهده حیات وحش شناخته می‌شود. شما می‌توانید در سفاری‌هایی مانند پارک ملی کروگر، پارک ملی کروما و رزرو ملی سابی سندز به مشاهده وحشیانه‌ها و پستانداران بزرگ از قبیل شیر، فیل و غیره بپردازید

چه واحدهای پولی در آفریقای جنوبی قابل استفاده است؟

واحد پولی رسمی در آفریقای جنوبی راند است. همچنین کارت‌های اعتباری بین‌المللی معتبر در بسیاری از مکان‌ها پذیرفته می‌شوند و می‌توانید از خدمات بانکی و خودپردازهای موجود در شهرها استفاده کنید.

آیا آفریقای جنوبی یک مقصد ایمن برای سفر است؟

آفریقای جنوبی به طور کلی به عنوان یک مقصد ایمن برای سفر شناخته می‌شود. با این حال، همانند هر سفری، نیاز است به اقدامات ایمنی توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که مقررات امنیتی را رعایت کنید و از مراکز پرتردد و مناطق خطرناک دوری کنید.

چه راه‌هایی برای حمل و نقل درون شهری و بین شهری در آفریقای جنوبی وجود دارد؟

در آفریقای جنوبی، راه‌های حمل و نقل متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید از خطوط اتوبوس، قطار، تاکسی‌ها، اجاره خودرو و همچنین خدمات تاکسی آنلاین مانند اوبر و بولت استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

با توجه به قرار گرفتن آفریقا در نیمکره جنوبی فصل‌های این کشور متفاوت با ایران می‌باشد. بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی فصل‌های بهار و تابستان است که با فصل‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند. البته نرخ تورهای آفریقای جنوبی نیز در این فصول افزایش پیدا می‌کند. برای گردشگرانی که می‌خواهند اقتصادی‌تر به آفریقا سفر کنند فصل پاییز مناسب‎ترین گزینه می‌باشد.

درباره هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort

هتل ۵ ستاره شیک و مجلل پالاس آف لاست سیتی مقصدی افسانه‌ای در آفریقای جنوبی است که توسط رویاپردازان طراحی شده است. این هتل که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد، از یک اسطوره باستانی از یک پادشاهی آفریقایی الهام گرفته است و از زمان ساخت تا کنون بازدیدکنندگان بسیاری را از سراسر جهان مجذوب خود کرده است. این کاخ امروزه در بقایای یک دهانه آتشفشانی قرار دارد که یک میلیون سال پیش فوران کرده است و توسط چهار کوه احاطه شده است.

این کاخ در سان سیتی و در مجاورت پارک ملی پیلانسبرگ واقع شده است. به رنگ‌های بی نظیر، عاج‌های فیل مصنوعی، برنز و کریستال مجسمه‌سازی شده و آبشارهای جنگل فکر کنید.
با سقف‌های زیبا و کاشی‌های باستانی در کف از مقیاس و عظمت شاهکاری به این بزرگی شگفت زده خواهید شد.

همه جزئیات از کاشی‌های معرق لابی و ترکیب ظریف رایحه‌های گیاهی گرفته تا چای‌های عالی هتل به دقت در نظر گرفته شده است و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. وقتی در هتل The Palace of the Lost City at Sun City Resort اقامت دارید، دنیایی از حیات وحش را در آستانه خانه خود کشف خواهید کرد.

دره امواج، پارک آبی سان سیتی و زمین گلف شهر گمشده از جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند.

در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آفریقای جنوبی با اقامت در هتل مجلل پالاس آف لاست سیتی سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

شرایط ویزا آفریقای جنوبی

برای سفر به آفریقای جنوبی به عنوان توریست، شرایط ویزای توریستی برای ایرانی‌ها به شرح زیر است:

  • ویزای توریستی برای ورود به آفریقای جنوبی الزامی است و شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور باید قبل از سفر ویزای توریستی خود را دریافت کنند.
  • برای درخواست ویزای توریستی آفریقای جنوبی، شما باید از سفارت یا کنسولگری آفریقای جنوبی در ایران یا در کشوری که در آن ساکن هستید، اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.
  • در فرآیند درخواست ویزا، شما باید فرم درخواست را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. این مدارک شامل اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عکس رنگی با پشت زمینه سفید و اثبات مالی معتبر است.
  • همچنین، برخی موارد دیگر ممکن است برای ارائه درخواست ویزا لازم باشد، مانند برگه واکسیناسیون کووید-19، بیمه مسافرتی و اطلاعات مربوط به برنامه سفر.
  • پس از تکمیل درخواست و ارسال مدارک، ممکن است برای مصاحبه و یا بررسی بیشتر توسط مقامات مربوطه دعوت شوید.

توصیه می‌شود قبل از سفر به آفریقای جنوبی، با سفارت یا کنسولگری آفریقای جنوبی تماس حاصل کرده و اطلاعات دقیق و آخرین شرایط ویزا را دریافت کنید. همچنین، بهتر است این اطلاعات را با مدت زمان کافی قبل از سفر به دست آورید تا به مشکلات ممکن در روند دریافت ویزا و ترتیبات سفر جلوگیری کنید.

 

 

جاذبه دیدنی و گردشکری آفریقای جنوبی

موزه نلسون ماندلا

خانه نلسون ماندلا رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی در محله اورلاندو وست و در ناحله سووتو شهر ژوهانسبورگ تبدیل به موزه شد که قدمت آن به سال ۱۹۴۵ میلادی می رسد. این خانه قدیمی نلسون ماندلا در سال ۱۹۹۷ به طرفداران ماندلا فروخته و توسط موزه میراث فرهنگی سووتو به موزه ملی این کشور تبدیل شده است. علاقه مندان به ماندلا می توانند با بازدید از این موزه با رهبر آفریقای جنوبی، یادگاری ها، عکس ها، هدایا، نشان های افتخار، وسایل های یادگاری از ماندلا و فعالیت های وی آشنا شوند. موزه ماندلا مانند تمامی موزه های موجود در این شهر از پر بازدید ترین مکان های تاریخی به شمار می رود.

دهکده فرهنگی لسدی

دهکده فرهنگی لسدی یکی از محبوب ترین مناطق توریستی آفریقای جنوبی است که دارای فرهنگ، قبایل و تمدن غنی با ۱۱ زبان رسمی دنیا می باشد. این منطقه در نزدیکی سد هارتبیس پورت و به فاصله ۱ ساعت از شهر ژوهاسنبورگ است. دهکده لسدی از خانه های سنتی و تاریخی آفریقایی پوشیده شده که سبک زندگی، آوازهای سنتی، غذاهای خوشمزه بومی و رقص های محلی آفریقایی را به معرض نمایش برای توریستان می گذارند. با اقامت در مهمان خانه های سنتی در باغ های سرسبز این منطقه می توانید تجربه زیبایی را با خانه هایی از طراحی های رنگی به شکل زنبور عسل را داشته باشید.

پارک شیر و سافاری

پارک شیر و سافاری منطقه حفاظت شده ای است در منطقه گوتنگ شهر ژوهانسبورگ که برای پرورش حیوانات ملی آفریقای جنوبی از جمله شیرهای سفید ایجاد شده است. این پارک حدود ۵۰ سال هست که از منطقه های گردشگری جذاب برای دوست داران جانداران حیات وحش و طبیعت به حساب می آید. حیوانات وحشی دیگری مانند چیتا، شغال، سگ های وحشی، کفتار و بزهای کوهی در این منطقه نگه داری می شوند.

محله بوکاپ

بوکاپ یا مالای کوارتر محله رنگارنگی در نزدیکی شهر کیپ تاون از مناطق توریستی کشور آفریقای جنوبی است. خانه های رنگی مجله بوکاپ در دهه ۱۷۶۰ ساخته بود که در آن زمان به بردگانی که از مالزی، اندونزی و سایر نقاط آفریقا آمده بودند، اجاره داده می شد. در ابتدا این خانه ها به رنگ سفید بودند؛ سپس با وضع قانونی برده ها توانستند خانه ها را خریداری کنند و آن ها را به رنگ های شاد و دلخواه دربیاورند. خانه های رنگی قدیمی بوکاپ با قدمت نزدیک به قرن ۱۸ میلادی به همراه سنگ فرش های خیابان ها منظره ای بی نظیر و زیبا را برای توریستان نمایش می دهد که با ترکیبی از معماری هندی و گرجستانی ساخته شده اند. پیاده روی در میان خیابان های این محله و بازدید از مساجد، معابد و موزه های بوکاپ با نحوه زندگی و آداب و رسوم مردم آن جا بیشتر آشنا خواهید شد.

اسکله ویکتوریا و آلفرد

اسکله ویکتوریا و آلفرد از مراکز تجاری و تفریحی در دامنه کوه تیبل در شهر کیپ تاون با چشم انداز اقیانوس آتلانتیک هست که هر ساله با میلیون ها نفر از گردشگران به یکی از مناطق توریستی مشهور تبدیل شده است. این مجموعه دارای تعدادی زیادی از رستوران ها، فروشگاه ها، گالری های هنری، آکواریوم، آمفی تئاتر، بازارچه ها و امکانات تفریحی متنوع مانند غواصی، ماهیگیری و قایق سواری است که تجربه کردنشان سفر به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. همچنین تماشای بیش از ۳۰۰ گونه جانوری مانند کوسه، پنگوئن ها و لاک پشت ها برای کودکان و هم بزرگسالان تجربه جذابی خواهد بود. اولین سنگ این اسکله توسط ملکه انگلستان و پسرش قرار داده شده است؛ به همین دلیل این اسکله به نام او و پسرش نام گذاری شده است.

آفریقای جنوبی

اقتصاد در آفریقای جنوبی

این کشور بزرگ‌ترین صادر­کننده طلا در جهان است و از تولید­کنندگان عمده اورانیوم، کرومیت، سنگ سرمه، پلاتین و زغال سنگ (که سه چهارم نیاز کشور به انرژی را تأمین می‌کند) است. بخش صنعتی شامل صنایع شیمیایی، غذایی، نساجی، وسایل نقلیه موتوری و مهندسی برق است. کشاورزی و دامداری یک سوم صادرات آفریقای جنوبی را تشکیل می‌دهد و تولیدات آن شامل میوه، شراب، پشم و ذرت است. سطح زندگی در این کشور در قاره آفریقا بالاترین است ولی توزیع آن میان سفیدپوستان و غیر سفیدپوستان بسیار نابرابر است. انصراف بعضی از سرمایه گذاران خارجی تلاش به سوی خودکفایی را افزایش داده است.

  • فرهنگ در آفریقای جنوبی

    به علت تنوع نژادی در کشور آفریقای جنوبی، فرهنگ «واحدی» در این کشور نمی‌توان یافت. امروزه تنوع غذایی در این کشور که متأثر از فرهنگ‌های مختلف حاضر در آن است باعث شده جهانگردان حتی به سرمایه‌گذاری در تهیه غذاها دست بزنند. علاوه بر غذا، موسیقی و رقص هم از نمادهای فرهنگی این کشور هستند.

    دین در آفریقای جنوبی

    درباره آفریقای جنوبی و دینی که در این کشور حاکم است می ­توان نتایج سرشماری را مورد بررسی قرار داد. بر اساس سرشماری که در  سال ۲۰۱۱ در این کشور انجام شد :

    مسیحیان ۷۹٫۸ درصد از جمعیت آفریقای جنوبی را تشکیل می‌دهند. بر اساس این آمار، مسلمانان ۱٫۵ درصد، هندوها ۱،۲ درصد، دین سنتی آفریقایی ۳ درصد و یهودیت ۰٫۲ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می­ دهند. همچنین از میان جمعیت این کشور ۱۵،۱ درصد هیچ وابستگی مذهبی نداشته و ۰،۶ درصد از سایر ادیان و ۱،۴ درصد نامشخص هستند.


  • کشور رنگین ­کمان

    آفریقای جنوبی به عنوان کشور رنگین ­کمان شناخته شده است. تقریبا ۵۵ میلیون جمعیت آفریقای جنوبی حدود ۸۰ درصد مردم آفریقا را تشکیل می­ دهند، حدود ۹ درصد سفید و تقریبا کمتر از ۹ درصد نژاد مخلوط است. این افراد، فرزندان مهاجران سفید، بردگان و آفریقایی هستند و معمولا به زبان­های آفریقایی و انگلیسی صحبت می ­کنند. اکثر آن­ها در کیپ غربی زندگی می کنند. علاوه بر این، حدود ۲.۵ درصد از جمعیت آفریقای جنوبی فرزندان کارگران هندی هستند که در اوایل قرن بیستم به کشور آمده بودند. در نتیجه این کشور دارای مردمی از سراسر جهان است.

تور موریس؛ تفریح در سواحل بی‌نظیر

اگر قصد رزرو تور آفریقا نوروز را دارید، انتخاب موریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در طول سال این مقصد برای استراحت در ایام تعطیلی نوروز بسیار مناسب است. اخذ ویزای این کشور زمان‌بر نیست و در فرودگاه آن برای مسافران صادر می‌شود. در نتیجه می‌توانید تور را حتی یک روز قبل از سفر رزرو نمایید. علاوه‌بر تمامی این مزیت‌های ذکر شده، پکیج‌های مسافرتی موریس قیمت پایین‌تری نسبت به سایر تورهای آفریقایی دارد. اصلی‌ترین تفریح در جزیره موریس اقامت در هتل‌های لوکس و استفاده از تفریحات ساحلی آن است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس آفریقای جنوبی_مشاهده برنامه سفر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت