تور لوکس آنتالیا_02188487125

تور آنتالیا

تور آنتالیا نگین مدیترانه؛ یکی از خوش آب و هواترین شهرهای توریستی کناره دریای مدیترانه بوده که هر گردشگری حداقل یک بار به آن سفر کرده است. آنتالیا، محلی ایده‌آل و رویایی است که شما را محو آرامش و زیبایی خود می‌کند. شهر آنتالیا پر از جاذبه‌های طبیعی بکر و اماکن تاریخی و قدیمی می‌باشد. در سفر به این شهر، اقامت در هتل‌های لوکس و یوآل آنتالیا قطعا سفری هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. آنتالیا، این روزها به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه تبدیل شده و از بزرگ‌ترین شهرها در سواحل مدیترانه‌ای غرب ترکیه محسوب می‌شود. این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته بوده و جاذبه‌‌های تاریخی آن در کنار امکانات و تفریحات مدرن و جذابش، از آنتالیا یک مقصد گردشگری جذاب ساخته است. در سفر با تور آنتالیا در بخش تاریخی آن می‌توانید در اقامتگاه‌های سنتی، خانه‌‌های تاریخی به سبک عثمانی اقامتی متفاوت را تجربه کنید. گشت و گذار در شهرهای باستانی اطراف آنتالیا، فرصتی بی‌نظیر برای سفری به دل تاریخ است. علاوه بر این، سواحل زیبا یکی دیگر از جذابیت‌های آنتالیا برای علاقه‌مندان به طبیعت است.

قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall

آنتالیا شهری ساحلی بوده که بسیاری از گردشگران توجه ویژه‌ای به آن دارند. از نظر قیمت‌ها معمولا این شهر از استانبول و بعضی دیگر از شهرهای ترکیه گران‌تر است؛ البته هزینه‌ها طوری نیست که از سفر به آن صرف‌نظر کنید. قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall بیشتر از هر چیزی به نرخ هتل‌تان بستگی دارد چون غالب مسافران این شهر، به دنبال جایی برای آرامش و استراحت هستند. تور آنتالیا معمولا در فصول خلوت از 7 میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به هتل انتخابی و کیفیت خدمات افزایش قیمت خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید، هزینه تور علاوه بر هزینه اتاق شامل بلیط هواپیما، گشت شهری، بیمه مسافرتی و … نیز می‌شود. آنتالیا به طور کلی آب و هوایی معتدل و مطبوعی دارد و تغییرات فصلی کمتر روی آن اثر می‌گذارد؛ به همین علت تقریبا در تمام روزهای سال این امکان هست که شما به این شهر سفر کنید. در آخر باید این را هم بدانید که تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین (داخلی – خارجی)، نوع هتل و سایر امکانات موجود در پکیج، متغیر می‌باشد.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

در ماه آوریل شما می‌توانید تجربه‌ای ناب و دل‌انگیز از سفر به آنتالیا داشته باشید، زیرا این ماه بیشترین طرفداران سفر را به خود اختصاص داده و در اصطلاح توریستی‌ترین فصل آنتالیا نیز به شمار می‌رود، البته این فصل شلوغ آنتالیا تا دسامبر ادامه پیدا می‌کند و به جرات می‌توان گفت که بهترین زمان سفر به آنتالیا در ماه آوریل یعنی از 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه است. این زمانی است که آب و هوای این شهر ساحلی معتدل، دلپذیر بوده و جمعیت توریست‌ها هنوز خیلی زیاد نیست. البته توجه داشته باشید که مسافران آنتالیا در ماه‌های آوریل تا دسامبر یعنی 12 فروردین ماه تا 10 دی ماه نمره بالاتری را دارند و همچنین ماه‌های ژانویه تا مارس (11 دی تا 11 فروردین)، به علت سرمای آب و هوا و ایجاد مشکل برای بازدید از جاذبه‌‌ها و سواحل زیبای این شهر ساحلی، فصل خلوت گردشگری آنتالیا به‌ شمار می‌‌آیند که می‌توانید تور ارزان آنتالیا را در متنوع‌ترین حالات خود تجربه کنید.

 

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به آنتالیا را بر اساس آب و هوای آن به شما بگوییم؛ می‌توان گفت که: بین 26 فوریه تا 10 ژوئن (7 اسفند تا 20 خرداد) و 24 سپتامبر تا 16 دسامبر (2 مهر تا 25 آذر) هم می‌توانند در لیست ماه‌های گردشگری این شهر قرار بگیرند. البته توجه داشته باشید که دمای میانگین در این شهر بسیار متغیر است. آب و هوا با در نظر گرفتن رطوبت به جز چند هفته بسیار گرم در تابستان با شانس پایین بارش باران، در آنتالیا بسیار دلپذیر و عالی می‌باشد و این شهر در مقایسه با مقاصد گردشگری جهانی در خصوص آب و هوای مناسب خود، توانسته نمره 71 از 100 را به خود اختصاص دهد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس آنتالیا_02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت