تور لوکس ژاپن1403

تور ژاپن

برای یک سفر 10 روزه به ژاپن باید حداقل 1000 دلار بپردازید

به غیر از هزینه رزرو تور ژاپن باید به ازای هر روز حضور در این کشور بین 100 تا 200 مقدار دلار برای خورد و خوراک، حمل و نقل، تفریح و بازدید از مکان‌های دیدنی کنار بگذارید. البته برای هزینه روزانه باید ین ژاپن را همراهتان داشته باشید. به غیر از خرج و مخارج روزانه، شما باید هزینه‌ی بالای اقامت و بلیط هواپیما را نیز در نظر بگیرید. البته برای اخذ ویزا هم باید تمکن مالی بالایی داشته باشید. طوری که هزینه‌های اخذ روادید ژاپن و شرایط آن، به ویزای شنگن شباهت‌های بسیاری دارد.

 

 

دردسر اخذ ویزا ژاپن برای مسافران ایرانی!

مسافرانی که به اروپا، آمریکا و کانادا سفر کردند، به دلیل قوی بودن سابقه سفری‌شان، مشکلی از لحاظ اخذ ویزا ژاپن ندارند. اگر در این دسته از مسافران هستید، در این صورت باید فقط مدارک زیر را به کارشناسان تور ارائه دهید:

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار (کپی صفحات دو و سه گذرنامه)
  • شش قطعه عکس 4.5 در 3.5 جدید
  • شناسنامه‌ی متقاضی ویزا
  • کپی ویزاهای مهم قبلی (شنگن، انگلیس، آمریکا و کانادا)
  • مدارک شغلی: این مدارک شما باید ترجمه شده و سپس توسط دادگستری به تایید رسیده باشد.
  • پرینت حساب بانکی و گردش مالی سه تا شش ماه اخیر (برای هر نفر حدود 250 تا 300 میلیون تومان)
  • ضمانت‌نامه بانکی (از 700 میلیون تومان به صورت نقدی یا غیر نقدی)
  • ارائه مدارک اقامتی در صورت برخورداری از تابعیت غیر ایرانی

پس از ارائه‌ی مدارک فوق، باید منتظر بررسی آن‌ها و پاسخ صدور ویزا از طرف سفارت بمانید. در نظر داشته باشید که مراحل انجام انگشت‌نگاری شما در کشور ژاپن انجام می‌شود. پس باید اطلاعات درست و صادقانه را به کارشناسان مربوطه ارائه دهید. بررسی درخواست ویزا نیز 5 الی 10 روز زمان می‌برد. البته مدت زمان لازم برای پاسخ به ویزای شما با توجه به زمان رزرو تور متغیر است.

از توکیو تا اوساکا؛ بازدید از مهم‌ترین شهرهای ژاپن

در تور ده روزه ژاپن، شما 4 روز گشت و استراحت در توکیو و یک روز گشت در هاکونه را خواهید داشت. در گشت شهری هاکونه، شما با اتوبوس ظرف 2 ساعت از توکیو به هاکونه می‌روید و سپس با کشتی کروز در دریاچه آشی گشت می‌زنند. پس از آن نیز به دامنه کوه فوجی رفته و در آب‌های گرم اطراف آن استراحتی کوتاه دارید. در روز ششم، با قطار سریع السیر “شین کانسن” (سریع‌ترین قطار دنیا با 300 کیلومتر برساعت) از توکیو به اوساکا سفر می‌کنید. با ورود به اوساکا امکان بازدید از سه شهر کیوتو، نارا و هیروشیما برای شما وجود دارد. اما اقامت شما در ژاپن، فقط در توکیو و اوساکا خواهد بود.
در نظر داشته باشید که در صورت وقوع هرگونه مشکلی در طول سفرتان می‌توانید با کارشناسان تور  تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکلتان را برطرف سازند.

غذاهای ژاپنی؛ مورد پسند ذائقه‌های ایرانی

برخلاف غذاهای تایلندی و چینی، غذاهای ژاپنی با ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها سازگاری دارد. در اطراف هتل محل اقامتتان نیز رستوران‌های مختلف ژاپنی و فست فود وجود دارد تا بدون دغدغه و در سریع‌ترین زمان ممکن ناهار و شام را صرف کنید. در لیست زیر تعدادی از غذاهای مخصوص ژاپنی را برایتان آورده‌ایم.

  • ساشی می
  • نوری ماکی
  • سوشی
  • نودل
  • یاکی نیکو
  • اوکونومی یاکی
  • دون بوری
  • تمپورا

لیدر فارسی زبان؛ همراه شما از توکیو در تور ژاپن

به مسافرین تور ژاپن خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  1. بلیط پرواز رفت و برگشت به ژاپن
  2. بلیط قطار سوزنی “شین کانسن” بین توکیو و اوساکا
  3. هتل 4 ستاره با صبحانه
  4. گشت‌های شهری همراه با لیدر فارسی زبان و ناهار
  5. بیمه مسافرتی
  6. خدمات اخذ ویزای ژاپن
  7. گشت‌های آپشنال (بازدید از دیزنی لند، دیزنی سی و سایر مناطق با پرداخت هزینه‌ی جداگانه)

اگر تور ژاپن را در زمان برگزاری فستیوال‌های این کشور رزرو کرده باشید، امکان استفاده از گشت‌های شهری آپشنال یا حتی گشت آزاد را در این فستیوال‌ها خواهید داشت.

آب و هوای ژاپن

اگر مایل به حضور در پایتخت کشور ژاپن یعنی توکیو هستید، باید بگوییم که به طور خلاصه تابستان‌های این شهر کوتاه، گرم، شرجی و ابری  است و زمستان‌های آن نیز بسیار سرد و به طور معمول هوا صاف است. ماه‌های گرم سال در ژاپن در حدود 3 ماه از تاریخ 27 جون تا 18 سپتامبر است که میانگین دما در آن در حدود 26 درجه سانتی‌گراد است.

البته گرم‌ترین ماه سال در توکیو آگوست است که میانگین دما در بالاترین حالت 30 و در کمترین حالت 24  درجه است. این در حالی است که ماه‌های سرد ژاپن بیش از 3 ماه بوده و به طور معمول از 4 دسامبر تا 20 مارچ ادامه داشته و درجه دما به طور میانگین 13.5 درجه است. سردترین ماه توکیو ماه ژانویه است که درجه دما در آن در کمترین حالت 3 و در بیشترین حالت 9.5 است.

ولی اگر می‌خواهید تا در مبحث آشنایی با ژاپن اطلاعات بیشتری در مورد شرایط آب و هوای این کشور کسب کنید، مطالعه مطلب آب و هوای ژاپن در طول سال چگونه است؟ مناسب شما خواهد بود.

شرایط سفر به کشور ژاپن

در هر حالتی، برای سفر توریستی، تجاری، کاری و یا مهاجرت به کشور ژاپن نیاز به اخذ ویزای این کشور دارید، از این رو باید به سفارت ژاپن در تهران مراجعه حضوری کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز سفر، مراحل اپلای را طی کنید. نکته جالب توجه این است که سفارت ژاپن دارای رزرو وقت سفارت نبوده و تمامی امور به صورت حضوری توسط متقاضی ویزا و یا آژانس مسافرتی انجام می‌شود.

طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت رسمی کنسولگری این کشور، انواع خدمات ویزای توریستی بدون نیاز به دعوتنامه، ویزای بازدید از اقوام و دوستان، مجوز تجاری، ویزای شرکت در رویداد و کنفرانس و مسابقات ورزشی توسط سفارت ژاپن تهران برای متقاضیان صادر می‌گردد. به طور معمول، ویزای ژاپن دارای اعتبار 7 تا 14 روزه و به صورت یکبار ورود است و نمی‌توان آن را به ویزای دیگری تبدیل و یا آن را تمدید کرد.

همچنین چنانچه درخواست ویزای شما از کشور ژاپن ریجکت شود، نمی‌توانید تا 6 ماه بعد برای نوع مشابه ویزا و مجوز ورود به این کشور اپلای کنید. آشنایی با ژاپن و سفر به این کشور زیبای تاریخی و پیشرفته نه تنها بسیار لذت‌بخش و متفاوت است، بلکه برچسب ویزای این کشور نیز یک تراول هیستوری بسیار معتبر و قابل اتکاء در پاسپورت شما محسوب شده و می‌تواند برای اخذ ویزای سایر کشورهای برتر دنیا از جمله ویزای شینگن کمک فراوانی به شما بکند.

جاذبه‌های توریستی ژاپن

آنقدر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کشور ژاپن زیاد است که خود یک مطلب جداگانه طلب می‌کند و با ورود به این کشور و شروع سیر و سیاحت در آن بارها از خودتان خواهید پرسید که چرا تا به حال به فکر سفر به ژاپن و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و توریستی آن نیافتاده‌اید!

جایی که به اندازه کافی ارزش زمان و بودجه صرف شده برای سفر را داشته و شما را ترغیب می‌کند تا برای آشنایی با ژاپن پارها و پارها به این کشور سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری، جزیره‌ها و شهرهای مختلفش دیدن کنید. در حال حاضر، برترین جاذبه‌های توریستی کشور ژاپن شامل موارد زیر می‌شود:

1. کوه رؤیایی فوجی

بدون شک، شناخته شده ترین نماد و سمبل کشور ژاپن جایی نیست جز کوه فوجی یا همان فوجی سان که بلندترین کوه این کشور نیز محسوب می‌شود. کوهی با ارتفاع 3776 متر از سطح زمین که به راحتی از شهر توکیو در فاصله 100 کیلومتر دورتر قابل مشاهده است. طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت planetware، هر ساله بیش از یک میلیون نفر در تابستان از کوه فوجی به‌عنوان یک هدف زیارتی و مذهبی بالا می‌روند و با تماشای طلوع خورشید از قله فوجی که اوج زیبایی را به نمایش می‌گذارد، تلاش خود را به پایان می‌رسانند.

البته حقیقت ماجرا این است که برای خیلی از گردشگران و توریست‌های بین‌المللی، دیدن تصویر واضح کوه فوجی از داخل قطار سریع‌السیر و یا از فاصله نسبتاً دور کفایت کرده و اغلب تمایلی به تحمل سختی، انجام ورزش و بالا رفتن از این کوه عظیم ندارند.

2. کاخ امپراطوری توکیو

یکی دیگر از جاذبه‌ها و نمادهای بارز کشور ژاپن کاخ امپراطوری زیبای توکیو است که متعلق به قرن 17 میلادی بوده و توسط درختان، دیوارها و خندق‌ها محاصره شده است. شاید فهمیدن این موضوع که امکان بازدید از بسیاری از بخش‌های این کاخ سلطنتی وجود ندارد(چون هنوز توسط خانواده سلطنتی استفاده می‌شود) کمی شما را دلسرد کند.

ولی مطمئن باشید که قدم زدن در محیط اطراف این کاخ و عکس‌برداری از بخش‌های مختلف آن بسیار لذت‌بخش بوده و ارزشش را خواهد داشت. کافی است تا به باغ شرقی هیگاشی گیوئن کاخ امپراطوری و پل نیجوباشی بروید تا بفهمید که چه زیبایی‌هایی در این محدوده سلطنتی نهفته است.

در ادامه اگر خسته نبودید و زمان به شما اجازه داد، می‌توانید برای آشنایی با ژاپن و البته بیشتر لذت بردن از سفر، به محدوده خرید جینزا در توکیو بروید، جایی شلوغ و پر رفت و آمد با اقلام خوراکی و خریدنی جذاب که بسیار برای شما هیجان‌انگیز بوده و می‌توانید در صورت تمایل از اجراهای تئاتر کابوکی زا و یا شیمباشی انبوجو لذت ببرید.

3. پارک یادبود صلح هیروشیما

این پارک و ساختمان باقیمانده از آنکه نمادی از وقایع فاجعه بار بمب‌گذاری اتمی سال 1945 میلادی است، اکنون به سمبلی از صلح و بزرگداشت قربانیان اولین حمله اتمی در جهان بدل شده است. بنا بر آمار، به طور سالانه قریب به یک میلیون نفر از این مکان دیدن می‌کنند که در گذشته در مرکز انفجار قرار داشته و یکی از بخش‌های شلوغ و پرجمعیت ژاپن به شمار میامده است.

با حضور در این مکان با چندین بنای تاریخی، یادبود و موزه روبرو خواهید شد. این در حالی است که در فصول گرم و خوش آب و هوای سال، شکوفه‌های گیلاس زیبایی این پارک را چند برابر کرده و به لذت سفر شما اضافه خواهد کرد.

4. کیوتو تاریخی

اگر بازه زمانی سفر شما به کشور ژاپن به اندازه‌ای است که می‌توانید به غیر از توکیو به جاهای دیگر نیز سر بزنید، حتماً زمانی را به بازدید از شهر زیبای کیوتو اختصاص دهید؛ جایی که سالانه پذیرای چیزی در حدود 10 میلیون گردشگر از سراسر دنیاست. گشت و گذار در خیابان‌ها و ساختمان‌های قدیمی که از زمان حضور خانواده امپراطوری یعنی چیزی بیش از 1000 سال پیش دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده است. در واقع، کیوتو در گذشته مهم‌ترین مرکز فرهنگی کشور ژاپن محسوب میشده است.

با حضور در کیوتو، شما به معابد متنوع و در حال استفاده و بسیار دیدنی بودایی نظیر معبد طلایی قرن 14 (کینکاکوجی) دسترسی خواهید داشت. این در حالی است که نقاط دیدنی دیگری مثل قلعه قرن 17 نیجو، کاخ سطلنتی کیوتو و بیشه جذاب بامبو آراشیاما در انتظار شما هستند.

5. نارا و معابد زیبای تاریخی

اگر به اماکن بکر و تاریخی شهر کیوتو علاقه پیدا کرده‌اید، بد نیست تا سری هم به شهر نارا زده و از انواع گنجینه‌های ملی، ساختمان‌های تاریخی و آثار هنری آن بازدید کنید. جایی که معابد بسیار زیبا و باشکوهی نظیر کوفوکو جی و تودای جی را در خود جای داده است. با حضور در نارا می‌توانید از نزدیک از مجسمه عظیم برنزی بودای بزرگ (دایبوتسو) دیدن کرده و به دروازه‌های بزرگ جنوبی معبد تودایجی و دو نگهبان هشت متری نیو آن سر بزنید.

سایر جاذبه‌های دیدنی کشور ژاپن شامل موارد زیر می‌شود:

  • برج توکیو
  • موزه هاکونه
  • پارک میمون
  • ساپورو
  • قلعه فوکوکا
  • معبد آتسوتا
  • پارک ملی چوبو سانگاکو
  • قلعه اوساکا
  • جزیره معبد ایتسوکوشیما

اگر بتوانید به خوبی برنامه‌ریزی کرده و از جاذبه‌های شهری و تاریخی این کشور به خوبی دیدن کنید، مطمئناً سطح آشنایی با ژاپن و شناخت شما از جزئیات این کشور بالا رفته و می‌توانید توصیه‌های خوبی به سایر گردشگران مشتاق سفر به ژاپن ارائه دهید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس ژاپن1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت