تور مارماریس نوروز1403

تور مارماریس نوروز1403

 

آب و هوای مارماریس در ابتدای سال جدید شمسی، تا حدودی سرد رو به معتدل می‌باشد. شهر بندری مارماریس دارای فرودگاه می‌باشد اما از تهران به این فرودگاه پرواز مستقیم نداریم و تمامی پروازهای مارماریس در ازمیر به زمین می‌نشیند. از فرودگاه شهر ازمیر تا مارماریس را باید با اتوبوس طی کنید که مدت زمان این سفر زمینی حدودا 3 ساعت می‌باشد.

نحوه تعیین قیمت تورهای مارماریس نوروز

هزینه تور مارماریس در نوروز به 2 عامل پرواز رفت و برگشت و هتل محل اقامت بستگی دارد. از تهران به مارماریس ایرلاین‌های آسمان، ایران ایر، ماهان و سان اکسپرس پرواز دارند که پروازهای ایرانی برای شما به صرفه‌تر هستند. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت می‌کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. هتل “کلاب هتل بنیتا” از ارزان‌ترین و هتل “الگانس” از گران‌ترین هتل‌های مارماریس هستند.

بهترین مدت زمان تورهای مارماریس نوروز

بهترین مدت زمان اقامت مارماریس، 6 شب و 7 روز می‌باشد. چرا که اغلب تورهای مارماریس برای این مدت زمان اقامت در دسترس می‌باشد و دلیل آن‌هم تعداد پروازهای رفت و برگشت می‌باشد.

جاذبه های طبیعی مارماریس

تمام سواحل معروف مارماریس در کنار طبیعت سرسبز جنگل های انبوه قرار گرفته اند. یکی از جاذبه های طبیعی مارماریس جزیره ی کلئوپاترا نام دارد. شن های ساحلی به همراه کمی کوهنوردی برای بازدید از شهر باستانی سدرا یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این شهر است. در این شهر غاری باستانی با آثاری از حضور انسان های 3 هزار سال پیش وجود دارد. غار نیمارا در جزیره ی هیون (Heaven) در نزدیکی مارماریس یکی از دیدنی ترین جاذبه های این منطقه از ترکیه است.

مراکز تفریحی مارماریس

پارک های آبی مارماریس از نمونه تفریحات شادی بخش در این شهر هستند. ورزش های آبی مارماریس مانند غواصی در میان دریای فیروزه ای و مشاهده آبزیان در محیط زندگی آن ها یکی از تفریحات محبوب گردشگران در این شهر است. دیگر تفریحات مانند چتربازی و پاراگلایدر یا قایق سواری تا جزیره ها و سواحل بکر مارماریس را از دست ندهید. پارک دلفین مارماریس برای خانواده ها و کودکان بسیار جذاب است. یکی از بهترین مناطق تفریحی در مارماریس، دالیان است. منطقه ای که از قایق سواری تا حمام گِل را می توانید در آن تجربه کنید.

مراکز تفریحی مارماریس

سواحل مارماریس

 مارماریس برای گردشگرانی که وارد این شهر می شوند، بسیار محبوب و جذاب هستند. سواحلی مانند فولک، اوزونیالی، ایچملر و تورنس در این شهر برای تفریح و استراحت گردشگران تجهیز شده اند و هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. ساحل فولک یکی از سواحل شنی رایگان در مرکز مارماریس است و جشنواره دریایی در این ساحل برگزار می شود. ساحل اوزونیالی یا لانگ بیچ حدود 300 کیلومتر طول داشته و فضایی به دور از ازدحام گردشگران را در طولانی ترین ساحل مارماریس برای شما فراهم می آورد. محبوب ترین ساحل مارماریس ایچملر نام دارد. در این ساحل می توانید انواع تفریحات آبی و ورزش های متنوع را تجربه کنید. افرادی که به دنبال ساحلی بکرتر در میان تپه های جنگلی و نزدیک به کوه ها هستند می توانند به ساحل تورنس در غرب مارماریس بروند. قایق های تفریحی، بسیاری از گردشگران را برای شنا در آب های زلال مارماریس به این ساحل می برند.

غذاهای برتر مارماریس

 مارماریس که همانند غذاهای دیگر شهرهای ترکیه خوشمزه است را در سفر امتحان کنید. غذاهای محلی در مارماریس با نام های پیلاو (پلو با حبوبات)، سیمیت (نان صبحانه)، شوربا، پیتزای ترکی و انواع کباب ترکی را حتماً امتحان کنید. بسیاری از رستوران های مارماریس در کنار بندر و اسکله واقع شده اند و نمایی زیبا رو به دریا دارند. از بهترین رستوران های مارماریس می توان به میا مارماریس (Mia Marmaris)، استیک اند بار (Steak & Bar)، ریکیز چیپی (Ricky’s Chippy)، کازینز استیک هاوس (Cousins Steakhouse) و لافرچون (La Fortune) اشاره کرد. همچنین می توانید برای وعده شام به رستوران هایی مانند ال دیوینو (El Divino Restaurant) و یا پاین اپل (Pineapple) بروید. برای صرف ناهار در مارماریس رستوران های تاج محل (Taj Mahal) و بونو گود تایمز (Bono Good Times) به شما گردشگران پیشنهاد می شوند.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مارماریس نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت