تور مارماریس پرواز معراج

تور مارماریس پرواز معراج

مارماریس جزو شهرهای توریستی است که از یک طرف به کوه های پوشیده از درخت کاخ و از سوی دیگر به آب های روان احاطه شده است و همچنین این استراحتگاه مدیترانه ای به ساحل های شلوغ و پرطرفدار چند ملیتی و شب های پرهیجانو زنده اش در میان مسافران تور مارماریس شناخته می شود و طرفداران موسیقی و رقص تنها کافیست که ” بار استریتبروند ” را انتخاب کنند تا از اجراهای موسیقی آن کلی غرق هیجان و در نهایت بدانید که شهر مارماریس جزو تفریحات پرهیجان دریایی ، محفل مناسبی برای خرید کردن ، گشت و گذار در طبیعت بکر و رفتن به پارک های متنوع و جذاب می باشد .

بهترین فصل سفر

تورهای مارماریس معمولا در فصل تابستان و اوایل پاییز بسیار بیشتر مورد استقبال قرار می کیرد و در دیگر فصل ها به علت سردی بیش از اندازه هوا این تور بسیار محدود می شود یا برگزار نمی شود و مهمتر اینکه هتل های مارماریس معمول هتل های بزرگ و با خدمات all , uall میباشد که اکثریست آنها در نزدیکی ساحل میباشد و کلی طرفدار را به سوی خود می کشاند .

در ضمن توجه داشته باشید تور مارماریس معمولا هم با پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی انجام می شود که اکثر مسافران ایرانی به دلیل نزدیکی آن و مهمتر به دلیل پایین تر شدن قیمت ایرلاین های داخلی را انتخاب می کنند و در نهایت لازم است بدانید که ترانسفر  ، ابتدا از فرودگاه ایران به فرودگاه بین المللی عدنان مندرس پرواز خواهد کرد و بعد به صورت زمینی مسافران به مارماریس منتقل شده که حدود سه ساعت زمان می برد مدت زمان پرواز از تهران تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس نزدیک به 3 ساعت و 30 دقیقه نیز می باشد.

جاذبه های گردشگری مارماریس

 

میدان جوان مارماریس ( Marmaris Dancing Fountains ) :

میدان جوان یکی از جاذبه های مهم شهر مارماریس می باشد که با فواره های رقصان و حتی برج ساعتی که دارد تبدیل شده به مکانی برای برگزاری کنسرت ها و نمایش های روباز که بسیار هم دیدنی هستند و همچنین مکان مناسبی برای جشن های تعطیلات عمومی که بسیار شلوغ می شود و همچنین  فواره های مارماریس در ساعت های مختلف شب در حال نمایش هستند که هر بار این نمایش 15 دقیقه زمان خواهد برد و جالبه بدونید که نمایش فواره ها ترکیب زیبایی از موسیقی ، آب و نور بوده که شما را محو خود می کند .

مارماریس مارینا :

 چندان تفاوتی نمی ‌کند که به قدم زدن و گردش با آرامش بی انتها علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شویدو هیجانی عالی را تجربه کنید ؛ یا اگر آنقدر عشق خریدید که تا آنجاییکه که می توانید تمامی مراکز خرید را زیر پا می‌ گذارید ، بله مارینا بهترین گزینه است ! جایی است که باید حتما به آن سر بزنید ، مارینا یک مرکز اجتماعی می باشد و همواره تفریحات جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران و توریست های تور مارماریس در کنار آبشارها موسیقی ارائه می کند ، ضمنا انواع مختلف رستوران‌ با کیفیت ‌های عالی در این منطقه میزبان شما بوده و مغازه‌ های گوناگونی جهت خرید سوغاتی معتبر ترک ، لباس‌ یا هر چیز دیگری که بخواهید ، به وفور دیده می شود .

شهر باستانی کاریان ( Carian rock tombs ) : 

این شهر باستانی که مقبره سنگ تراشی شده سلاطین یونانی به شمار می رود ، در رودخانه دالیان قرار گرفته است و در قرن 4 پیش از میلاد به عنوان یک مرکز هنری و فرهنگی به شهرت رسیده و این شهر باستانی دارای دو لنگرگاه بود که یکی روی دریای اژه و دیگری برروی دریای مدیترانه قرار داشته است .

قلعه مارماریس ( Marmaris Kalesi ) :

قلعه مارماریس در سال 1522 میلادی درست زمانی که سلطان سلیمان عثمانی قصد لشگرکشی به رودز را داشت ، مرمت و بازسازی شد تا پایگاه نظامی وی شود و سال ها بعد در سال 1979 ، کار مرمت و بازسازی بر روی آن انجام شد تا به شرایط اولیه ای که داشت برگردد و در ضمن با تلاش های وزارت فرهنگ ، این قلعه تبدیل به موزه شد و همان زمانی که این قلعه در بازار ساخته شد، یک کاروانسرای کوچک عثمانی هم توسط مادر سلطان سلیمان یعنی ” عایشه حفصه سلطان” نیز ساخته شد که امروزه یکی زا پرطرفدارترین جاذبه های تاریخی این شهر است .

رودخانه دالیان ( Dalyan River ) : 

دالیان از جمله جاذبه های زیبا و تاریخی شهر مارماریس بشمار می رود که در 80 کیلومتری جنوب شرقی این شهر واقع شده ، این منطقه معروف به منطقه لاک پشتی هم شناخته می شود و مقبره های سنگی الهام بخش و حمام گل طبیعی دالیان به عنوان یکی از کمیاب ترین گوشه های جهان خودنمایی می کند و در ضمن در نزدیکی رودخانه در بالای بندر، شهر تاریخی کانوس مقبره های تاریخی روی صخره های بالای کوه حک شدن که به وسیله قایق می شود به آنها دسترسی پیدا کرد که بسیار شگفت انگیز هستند .

پارک آبی آتلانتیس مارماریس ( Marmaris Atlantis Waterpark ) :

پارک آبی آتلانتیس در مارماریس بسیار فضای هیجان انگیزی دارد و جزو بزرگترین پارک آبی در این شهر بوده که در سال  میلادی1997 بازگشایی شده است و پارک آبی آتلانتیس برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی مثل سرسره های آبی ، استخر کودکان ، استخرموج دار، زمین کوچک گلف ، بولینگ ، رستوران ، بار و … را داراست که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند و همچنین یکی از بهترین خوشگذرانی های ترکیه نیز به حساب می آید و این پارک آبی با داشتن ساحل اختصاصی و تخت هایی جهت آفتاب گرفتن همراه با چتر به صورت رایگان ، مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی و از بهترین جاذبه های تفریحی مارماریس می باشد که ارزش دیدن را قطعا دارد .

جاذبه های گردشگری مارماریس

 

میدان جوان مارماریس ( Marmaris Dancing Fountains ) : میدان جوان یکی از جاذبه های مهم شهر مارماریس می باشد که با فواره های رقصان و حتی برج ساعتی که دارد تبدیل شده به مکانی برای برگزاری کنسرت ها و نمایش های روباز که بسیار هم دیدنی هستند و همچنین مکان مناسبی برای جشن های تعطیلات عمومی که بسیار شلوغ می شود و همچنین  فواره های مارماریس در ساعت های مختلف شب در حال نمایش هستند که هر بار این نمایش 15 دقیقه زمان خواهد برد و جالبه بدونید که نمایش فواره ها ترکیب زیبایی از موسیقی ، آب و نور بوده که شما را محو خود می کند .

مارماریس مارینا : چندان تفاوتی نمی ‌کند که به قدم زدن و گردش با آرامش بی انتها علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شویدو هیجانی عالی را تجربه کنید ؛ یا اگر آنقدر عشق خریدید که تا آنجاییکه که می توانید تمامی مراکز خرید را زیر پا می‌ گذارید ، بله مارینا بهترین گزینه است ! جایی است که باید حتما به آن سر بزنید ، مارینا یک مرکز اجتماعی می باشد و همواره تفریحات جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران و توریست های تور مارماریس در کنار آبشارها موسیقی ارائه می کند ، ضمنا انواع مختلف رستوران‌ با کیفیت ‌های عالی در این منطقه میزبان شما بوده و مغازه‌ های گوناگونی جهت خرید سوغاتی معتبر ترک ، لباس‌ یا هر چیز دیگری که بخواهید ، به وفور دیده می شود .

شهر باستانی کاریان ( Carian rock tombs ) : این شهر باستانی که مقبره سنگ تراشی شده سلاطین یونانی به شمار می رود ، در رودخانه دالیان قرار گرفته است و در قرن 4 پیش از میلاد به عنوان یک مرکز هنری و فرهنگی به شهرت رسیده و این شهر باستانی دارای دو لنگرگاه بود که یکی روی دریای اژه و دیگری برروی دریای مدیترانه قرار داشته است .

قلعه مارماریس ( Marmaris Kalesi ) : قلعه مارماریس در سال 1522 میلادی درست زمانی که سلطان سلیمان عثمانی قصد لشگرکشی به رودز را داشت ، مرمت و بازسازی شد تا پایگاه نظامی وی شود و سال ها بعد در سال 1979 ، کار مرمت و بازسازی بر روی آن انجام شد تا به شرایط اولیه ای که داشت برگردد و در ضمن با تلاش های وزارت فرهنگ ، این قلعه تبدیل به موزه شد و همان زمانی که این قلعه در بازار ساخته شد، یک کاروانسرای کوچک عثمانی هم توسط مادر سلطان سلیمان یعنی ” عایشه حفصه سلطان” نیز ساخته شد که امروزه یکی زا پرطرفدارترین جاذبه های تاریخی این شهر است .

رودخانه دالیان ( Dalyan River ) : دالیان از جمله جاذبه های زیبا و تاریخی شهر مارماریس بشمار می رود که در 80 کیلومتری جنوب شرقی این شهر واقع شده ، این منطقه معروف به منطقه لاک پشتی هم شناخته می شود و مقبره های سنگی الهام بخش و حمام گل طبیعی دالیان به عنوان یکی از کمیاب ترین گوشه های جهان خودنمایی می کند و در ضمن در نزدیکی رودخانه در بالای بندر، شهر تاریخی کانوس مقبره های تاریخی روی صخره های بالای کوه حک شدن که به وسیله قایق می شود به آنها دسترسی پیدا کرد که بسیار شگفت انگیز هستند .

پارک آبی آتلانتیس مارماریس ( Marmaris Atlantis Waterpark ) : پارک آبی آتلانتیس در مارماریس بسیار فضای هیجان انگیزی دارد و جزو بزرگترین پارک آبی در این شهر بوده که در سال  میلادی1997 بازگشایی شده است و پارک آبی آتلانتیس برای تمام گروه های سنی تفریحات متفاوتی مثل سرسره های آبی ، استخر کودکان ، استخرموج دار، زمین کوچک گلف ، بولینگ ، رستوران ، بار و … را داراست که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند و همچنین یکی از بهترین خوشگذرانی های ترکیه نیز به حساب می آید و این پارک آبی با داشتن ساحل اختصاصی و تخت هایی جهت آفتاب گرفتن همراه با چتر به صورت رایگان ، مکان مناسبی برای گذراندن یک روز سرشار از خوشی و از بهترین جاذبه های تفریحی مارماریس می باشد که ارزش دیدن را قطعا دارد .

ور لحظه آخری مارماریس

گاه در شرایطی که یک تور گردشگری به یک مقصد خاص با عدم استقبال گردشگران برای شرکت در آن رو به رو می‌شود در این مواقع با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع تور و عدم تکمیل ظرفیت تور مجریان تورها اقدام به ارائه تور با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر و تخفیف‌های طلایی می‌کنند تا از این طریق گردشگران را ترغیب به خرید تور کنند. به این تورها تور لحظه آخری می‌گویند که به سبب قیمت مناسبی که دارند همواره مورد توجه گردشگران قرار دارند. تور لحظه آخری مارماریس نیز از جمله تورهای پرطرفدار گردشگران این مقصد محسوب می‌شود و در اغلب مواقع نیز به سرعت به فروش می‌رسد.

تور ارزان مارماریس را چگونه رزرو کنیم؟

برای آنکه گردشگران بتوانند تور ارزان مارماریس را رزرو کنند لازم است در نظر داشته باشند که سفر به مارماریس در بازه‌های زمانی شلوغ سفر مانند مناسبت‌هایی مانند ایام نوروز نسبت به ایام عادی و خلوت سفر گران‌تر است. از این رو برای رزرو ارزان‌ترین تور مارماریس بهتر است سفر خود را به بازههای دیگر موکول کنند. با این حال آن دسته از مسافرانی که قصد دارند تا در تور مارماریس نوروز 1402 شرکت کنند نیز می‌توانند با انتخاب تورهای زمینی به مارماریس تا حد زیادی هزینه سفر خود را کاهش دهند. علاوه بر آن انتخاب تور مارماریس با تعداد شب‌های کمتر و یا اقامت در هتل‌های مقرون به صرفه سه ستاره به جای هتل‌های لوکس و ممتاز هم از دیگر راهکارهایی است که می‌توان جهت پایین آوردن قیمت تور مارماریس بکار گرفت.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مارماریس پرواز معراج

هلدینگ گردشگری پارسا گشت