تور مالدیو | قیمت روز 1402 + آفر ویژه و ارزان

تور مالدیو | قیمت روز 1402 + آفر ویژه و ارزان

 

بهترین زمان برای سفر به مالديو بین ماه‌های آذر تا فروردین است دسامبر و آوریل است که آب و هوا خشک‌تر است، وزش باد کمتری دارد و هوا گرم‌تر است. بیشتر مسافران این زمان را بهترین زمان برای رفتن می‌دانند، اما فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از خرید تور مالدیو در نظر بگیرید.

به دنبال چه اطلاعاتی در مورد تور مالدیو هستید؟

  • بهترین زمان سفر به مالدیو
  • جاذبه‌های توریستی
  • اقامت در مالدیو
  • قیمت تور مالدیو یا هزینه سفر به مالدیو
  • خدمات تور مالدیو

خدمات تور مالدیو

  • پرواز رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • راهنمای انگلیسی زبان

آب و هوای مالدیو؛ زمستان به بهشت سفر کنید!

به طور کلی آب و هوای مالدیو چه در تابستان و چه در زمستان، گرم است و هر روز به طور متوسط 8 ساعت آفتاب می‌تابد. دمای هوای مالدیو تحت تاثیر اقیانوس هند در تمام مدت سال بین ۲۴ تا ۳۳ درجه‌ی سانتیگراد متغیر می‌باشد اما دمای آب به سختی به زیر 25 درجه سانتیگراد می‌رسد. از نظر آب و هوایی، مالدیو دارای دو فصل متمایز (موسمی جنوب غربی) و خشک (موسمی شمال شرقی) است. آب و هوای مالدیو اگرچه کمی شرجی است، اما نسیم مداوم و خنکی که از سمت اقیانوس هند می‌وزد که باعث جابجا شدن هوا و تعدیل گرما می‌شود. هر یک از جزایر مالدیو، اگرچه آب و هوای خاص خود را دارد، اما آب و هوای مالدیو الگوی خاصی داشته که از قرار زیر است:

راه‌های سفر به مالدیو

در حال حاضر تنها راه سفر توریستی به مجمع‌الجزایر مالدیو، تهیه بلیط تهران – ماله و سفر به مالدیو با پرواز غیر مستقیم است. پروازهای سیستمی تهران – مالدیو با پروازهای لوکسی مثل پرواز مالدیو با هواپیمایی امارات (از دبی)، پرواز مالدیو با هواپیمایی قطر (از دوحه)، پرواز مالدیو با هواپیمایی ایر سریلانکا (از کولومبو) و پرواز مالدیو با هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) انجام می‌شود. اما گاهی اوقات و به ویژه در ایام شلوغی تور مالدیو، تعدادی پرواز چارتری هم توسط برخی از ایرلاین‌های داخلی همچون ماهان، در مسیر هوایی تهران – مالدیو انجام می‌شود.

فرودگاه مالدیو

فرودگاه بین‌المللی ولانا که در جزیره Hulhule واقع شده و چند سالی است به نام فرودگاه بین المللی ابراهیم نصیر تغییر نام داده، فرودگاه اصلی مالدیو است. این فرودگاه که تقریبا در مرکز مالدیو قرار دارد، دسترسی خوبی به دیگر جزایر مالدیو دارد.

ترانسفر تور مالدیو، پرواز از فرودگاه تا هتل

پس از فرود در فرودگاه ماله، بسته به اینکه هتل محل اقامت شما در کدامیک از جزایر مالدیو قرار داشته باشد و چقدر از فرودگاه فاصله داشته باشد، ترانسفر شما می‌تواند به دو طریق هوایی (هواپیمای دریایی) یا زمینی (قایق) صورت انجام شود. البته اگر بعد از غروب آفتاب به ماله برسید باید برای پرواز با هواپیمای دریایی تا فردا صبح صبر کنید، زیرا هواپیماهای دریایی تنها در طول روز قابلیت پرواز دارند.

ویزای مالدیو؛ نگران ویزا نباشید!

شما برای ورود به کشور مالدیو، مشکلی از نظر اخذ ویزا نخواهید داشت و شاید یکی از دلایل محبوبیت تور جزایر مالدیو برای گردشگران ایرانی، همین عدم نیاز به اخذ ویزای مالدیو برای سفر توریستی به این کشور است. ویزای مالدیو، اگر بشود نام آن را ویزا گذاشت، یک ویزای فرودگاهی با اعتبار 30 روزه است که به محض ورود به مجمع‌الجزایر مالدیو صادر می‌شود. به این صورت که شما پس از فرود در فرودگاه بین‌المللی شهر ماله، پایتخت مالدیو، باید فرم مخصوص ویزای مالدیو را پر کرده و هزینه‌ی بسیار اندکی را جهت صدور ویزای مالدیو پرداخت کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای مالدیو

برای اخذ ویزای مالدیو شما نیاز به مدارک خاصی ندارید. تمام مدارکی که شما برای اخذ ویزای مالدیو نیاز دارید، به قرار زیر است:

  • یک قطعه عکس تمام رخ
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • رزرو قطعی هتل محل اقامت در جزایر مالدیو
  • هزینه نقدی ۵۰ دلار به ازای هر روز اقامت در کشور مالدیو

جاذبه‌های توریستی مالدیو

بهتر است در همین ابتدا بگویم که نیمی از عکس‌های پس زمینه رایانه شخصی شما، مربوط به مجمع‌الجزایر مالدیو می‌باشند. جزایر کوچک پوشیده از نخل و نارگیل، سواحل زیبای مرجانی با شن‌های سفید، دلفین‌ها و ماهی‌های رنگارنگ، مرداب‌های صاف و زلال لاجوردی و بالاخره استراحتگاهی رویایی لب ساحل؛ این‌ها فتوشاپ نیستند. اینجا مالدیو است.

علاوه بر بهشت مرجانی، مالدیو جاذبه‌های توریستی دیگری نیز دارد. از جمله مسجد جامع ماله، که قدیمی‌ترین مسجد مالدیو است و از سنگ مرجانی ساخته شده و از طرح‌های پیچیده قرآنی در طراحی آن استفاده شده است. موزه ملی، مقر مولی آگ، مسجد قدیمی و بازار ماهی ماله نیز از دیگر نقاط دیدنی شهر ماله هستند، که در تور مالدیو نهال‌گشت، خوب است سری به آن‌ها بزنید.

 

غذاهای لذیذ تور مالدیو؛ بهترین مکان برای صرف غذاهای دریایی

بیشتر غذاهای محلی مالدیو، از ماهی و میوه‌های بومی مثل نارگیل تهیه می‌شود. اگر از کمبود ویتامین‌ها، امگا 3، امگا 6 و و دیگر املاح و مواد معدنی رنج می‌برید، بهتر است از همین حالا پولی را که بابت خرید انواع و اقسام مکمل‌های غذایی خرج می‌کنید را، برای تهیه تور مالدیو پس‌انداز کنید.

اما مساله فقط سلامتی نیست، غذاهای سنتی مالدیو به‌قدری لذیذ و خوش‌رنگ هستند که شما را دیوانه‌وار به خوردن و خوردن و باز هم خوردن تشویق می‌کنند.

کتلت ماهی دریایی:

از غذاهای بسیار محبوب در میان مسافرین تور مالدیو است، که با ادویه تندوری ماسالا پخته می‌شود.

کاری ماهی:

کاری‌ ماهی که طعم‌دار و تند است و در آن از ماهی زرد، هوور مسقطی، تن کوچک و دولفین ماهی استفاده می‌شود.

گارودیا:

گارودیا، خوراک اساسی مردم محلی مالدیو و نوعی سوپ ماهی معطر است که با لیموترش، برنج، فلفل و پیاز طبخ می‌شود.

سمبوسه مالدیوی:

“بیس کیمیا” همان سمبوسه مالدیوی است که با ماهی تن سرخ‌شده با تخم‌مرغ، تکیه‌های پیاز و کلم پر می‌شود.

بوشی ماشونیبا:

سالاد تند میوه‌ای که ترکیب بی‌نظیری از گل موز خردشده، تکه‌های نارگیل تازه، برگ‌های کاری، زردچوبه و زیره است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالدیو | قیمت روز 1402 + آفر ویژه و ارزان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت