تور مالدیو نوروز 1403_تور لوکس

تور مالدیو

اگر برای تعطیلات عید دنبال سفری لاکچری هستید، تور مالدیو نوروز 1403 را رزرو کنید. یکی از تورهای لوکس و گران‌قیمتی که در صورت تمکن مالی کافی، می‌توانید آن را از آژانس مسافرتی پارساگشت رزرو کنید و حسابی از سفر خود لذت ببرید. با اینکه تور مالدیو نوروز 1403، تور گرانی است؛ اما جاذبه‌های دیدنی و سواحل بی‌نظیر آن باعث شده که در پایان سفر، رضایت کامل از پرداخت این هزینه را داشته باشید.

معرفی تور مالدیو نوروز 1403

مالدیو به‌عنوان یکی از بهترین جزایر گردشگری دنیا، هتل‌های فوق‌العاده زیبا و لاکچری را برای گردشگران آماده کرده تا از اقامت چندروزه خود در این کشور لذت ببرند. اما آژانس مسافرتی سفریار، تور مالدیو نوروز 1403 را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تاعلاوه‌بر این هتل‌های لوکس، بتوانید هتل‌های ارزان و به‌صرفه‌ای را نیز برای اقامت انتخاب کنید.

ازآنجاکه جزیره مالدیو در ایام عید نوروز ایرانیان، یکی از خوش‌آب‌وهواترین فصول خود را تجربه می‌کند، در نتیجه، زمان بسیار مناسبی برای سفر با تور مالدیو نوروز 1403 است.

 

مزایای تور مالدیو نوروز 1403

در تور مالدیو نوروز 1403، مزایای خاصی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، تعداد افرادی که از این جزیره بازدید می‌کنند، روزبه‌روز بیشتر می‌شود. یکی از ویژگی‌های و مزایای بسیار عالی تور مالدیو نوروز 1403 سفریار این است که تنوع بالایی داشته و با قیمت‌های متفاوتی اجرا می‌شود.

شما می‌توانید در سایت سفریار پکیج کامل این تور را مشاهده کرده و بر اساس توانایی مالی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. تور نوروزی مالدیو، مزایای دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. ارائه مشاوره رایگان و انتخاب بهترین تور برای شما از سوی مشاوران سفریار
  2. سفر با بهترین ایرلاین‌ها و پروازها به مالدیو
  3. برنامه‌ریزی کامل برای گشت شهری
  4. راهنمایی لازم در طول سفر و ذکر نکات کاربردی تورلیدر
  5. بازدید از بهترین جاذبه‌ها و انجام تفریحات آبی مختلف

 

مدارک موردنیاز برای سفر مالدیو

هنگام سفر به کشورهای خارجی باید ابتدا مدارک و شرایط مورد نیاز را بررسی کنید. شاید برایتان جالب باشد که  شرایط سفر به مالدیو اصلاً سخت و پیچیده نیست. برای اینکه بتوانید به این جزیره زیبا سفر کنید، باید در مرحله اول، تمکن مالی کافی داشته باشید. همان‌طور که گفتیم، مالدیو یک شهر لوکس و گران‌قیمت است که باید برای پرداخت هزینه‌های آن وضعیت مالی خوبی داشت. البته آژانس گردشگری سفریار، رزرو تور مالدیو نوروز 1403 را برای همه ممکن کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در مرحله دوم، باید پاسپورت شما حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. توجه کنید که سفر به مالدیو نیازی به اخذ ویزای قبل از سفر ندارد. در واقع، ویزای مالدیو به‌صورت فرودگاهی صادر می‌شود؛ هنگامی که به مالدیو رسیدید، در فرودگاه فرم ویزا را پر خواهید کرد تا مهر ویزا را بر پاسپورتتان بزنند.

قیمت تور نوروز مالدیو 1403

همان‌طور که گفتیم، قیمت تور مالدیو گران است؛ اما شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چه عواملی باعث افزایش قیمت این تور شده است؟ یکی از مهم‌ترین عواملی که قیمت تور مالدیو را افزایش داده، فاصله زیاد ایران تا مالدیو و گران‌بودن بلیت آن است. توجه داشته باشید که معمولاً پرواز به این کشور غیرمستقیم بوده که این امر تاثیر زیادی در افزایش قیمت بلیت‌ها دارد.

علاوه‌ بر بلیت هواپیما، فاکتورهای دیگری هم در قیمت تور مالدیو نوروز 1403 دخالت دارند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • نوع هتل و محل اقامت
  • نوع پروازهای مالدیو
  • تعداد روزهای تور
  • وعده‌های غذایی مختلف (صبحانه، نهار، شام)
  • برنامه‌های تفریحی و امکانات رفاهی
  • خدمات ارائه‌شده از سوی آژانس مسافرتی
  • استفاده از تور لحظه آخری

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالدیو نوروز 1403_تور لوکس

هلدینگ گردشگری پارسا گشت