تور مالدیو نوروز1403

تور مالدیو

حال این مالدیو کجاست و چجور جایی است؟ چگونه می توان به آن جا سفر کرد؟

جزیره مالدیو مکانی است که می توان با سواحل بهشتی، ماسه های سفید و آبهای شفاف کریستالی آن ارتباط برقرار کرد، جمهوری مالدیو نام رسمی کشوری مستقل می باشد که امروزه به جذاب ترین جزیره در قاره آسیا تبدیل شده است. مالدیو یک مجمع الجزایر است که در اقیانوس هند و در 450 کیلومتری هند و جنوب غربی سریلانکا واقع شده است. به طور خاص این کشور یکی از جنوبی ترین نقاط قاره آسیا است. فرهنگ مالدیو تحت فرهنگ دیگر کشورها است که در سال های مختلف به مالدیو آمده اند. ما می توانیم خصوصیات فرهنگی هند، سریلانکا، عرب، فارسی، اندونزی، مالزی را در اینجا ببینیم. زبان اصلی کشور Dhivehi است. Dhivehi ترکیبی منحصر به فرد از عربی، انگلیسی، هندی و اردو است. از این رو، شبیه بسیاری از مناطقی است که در شمال هند، آسیای جنوب شرقی و سریلانکا صحبت می شود.

البته از آنجا که گردشگری یک صنعت بزرگ در کشور است، تقریباً در تمام هتل های بین المللی در هتل ها و استراحتگاه ها مانند انگلیسی ، آلمانی، ایتالیایی ، اسپانیایی و ژاپنی صحبت می شود. بیشتر مسافران به راحتی شخصی را پیدا می کنند که بتواند روان با آنها ارتباط برقرار کند.

مالدیو ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به مالدیو برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر این جزیره را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور مالدیو آژانس پارساگشت تجربه خواهید کرد. اگر قصد خرید و یا رزرو آنلاین بهترین و ارزان ترین آفرهای ویژه تور مالدیو را دارید با ما همراه شوید.

فرودگاه مالدیو

 

آشنایی با فرودگاه بین المللی ولانا مالدیو

فرودگاه بین المللی ولانا (Velana) که با نام فرودگاه بین المللی ماله نیز شناخته می شود در 19 اکتبر 1960 افتتاح شد، مهمترین در مالدیو است. این پرواز با پروازهای داخلی و بین المللی به مقصد آسیا، خاورمیانه و اروپا انجام می شود. شرکت هواپیمایی SriLankan رتبه اول را به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی خارجی دارد زیرا اکنون 35 پرواز هفتگی به مالدیو انجام می دهد. شرکت های هواپیمایی دیگری که به اینجا پرواز می کنند ایرفلوت، ایرفرانس، ایر هند، بانکوک ایرویز، امارات ، شرکت هواپیمایی هونگ کنگ، لوفت هانزا، کره ایر و شرکت هواپیمایی ترکیش هستند.

وب سایت رسمی فرودگاه: macl.aero
تعداد پایانه ها – 2 – ترمینال داخلی و ترمینال بین المللی ، 24 ساعت شبانه روز باز و در کنار یکدیگر قرار دارند.
ترافیک سالانه مسافر: 4.8 میلیون مسافر در سال 2018 از طریق آن عبور کردند.
آدرس فرودگاه کجاست: این فرودگاه در جزیره هالوله ، 3 کیلومتری (1.8 مایل) شمال شرقی شهر مله واقع شده است.

لازم به ذکر است که پرواز تهران مالدیو به صورت مستقیم انجام نمی شود

آب و هوای مالدیو در نوروز

20 مارس تا 2 آوریل زمانی است که مصادف با تعطیلات نوروزی ایرانیان است.
ماه مارچ: ماه مارس در مالدیو دمای هوا به طور متوسط به 30 درجه سانتیگراد می رسد. مارس همچنین آغاز فصل گشت و گذار در مالدیو است که موج های زیبایی را به ارمغان می آورد و تا اکتبر دوام می آورد. در طول این “فصل گشت و گذار” ، بزرگترین امواج به احتمال زیاد بین ژوئن و آگوست رخ می دهند.
ماه آوریل: این یک ماه دیگر بسیار جذاب در مالدیو است و حداقل دمای آن 26 و حداکثر 31 درجه سانتی گراد می باشد. آوریل رسماً پایان فصل خشک است و باران های مکرر در اواسط ماه شروع می شود. هوا همچنین مرطوب تر می شود اما همچنان زمان عالی برای غواصی است

مراکز خرید مالدیو

 

اگر می خواهید با سوغاتی از مالدیو برگردید، می توانید آنها را در سه مکان اصلی هم با کارت اعتباری و هم به دلار آمریکا خریداری کنید البته سعی کنید ترجیحا وجه نقد همراه خود داشته باشید. منطقه اصلی تجاری ماله در شمال ساحل واقع شده است. این منطقه مرکز اصلی تجارت است و با فعالیت در طول روز شلوغ است. کل ساحل مملو از فروشگاه های مختلف با محصولات متنوع است. از مراکز خرید مهم در مالدیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازار ماهی ماله : این یکی از اصلی ترین نقاط جاذبه گردشگری مالدیو است. بازار به عنوان مرکز فعالیتهای تجاری، همیشه شلوغ است. تجار و ماهیگیران از مناطق مختلف کشور برای خرید و فروش ماهی، میوه و سبزیجات از مناطق مختلف به اینجا می آیند.
  • بازار محلی ماله : بازار محلی ماله ، بسیار نزدیک به بازار ماهی در شمال بندر است که به غرفه های کوچک تقسیم شده است. در اینجا جو آرام تر است. هر غرفه پر از طیف گسترده ای از محصولات محلی را ارائه می دهد.
  • مجیده مگو : این بازار در جاده اصلی واقع شده است. در اینجا می توانید انواع کالاهای مختلف مانند لباس، عطر، لوازم آرایشی، کیف پول، کیف یا وسایل الکترونیکی را پیدا کنید.

سفر نوروزی به مالدیو

چقدر زیباست که سال جدید با سفر به یک مقصد جدید و بی نظیر شروع شود. خوب است که بدانید مقدمه این سفر رویایی فقط با خرید تور مالدیو می باشد. قدم زدن در سواحل ماسه ای و سفید رنگ اقیانوس هند، قایق سواری بر روی آب های کریستالی و شنا و غواصی میان ماهی های رنگین و سایر آبزیان تجربه ای بی نظیر است که در این زمان بیشتر از هر زمانی می توانیید تجربه کنید. به جزیره فیهالهوهی بروید و از طبیعت شگفت انگیز آن جا که احاطه شده از درختان نارگیل، آب های شفاف و سواحل سفید دیدن کنید و لحظات رمانتیکی در یک هوای عالیتجربه کنید. شک نکنید اگر اگر این جزیره را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنید سفری پر از آرامش و خاطرات تکرار نشدنی را همراه با تور نوروزی مالدیو آژانس  پارساگشت تجربه خواهید کرد.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالدیو نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت