تور مالزی | بهترین قیمت + آفرهای ارزان و لحظه آخری

تور مالزی

قیمت تور مالزی

مالزی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود و جذابیت‌های طبیعی و فرهنگی فراوانی دارد. تنها مشکل برای مسافرت به مالزی این است که فاصله آن با ایران زیاد بوده و لذا قیمت سفر به مالزی در مقایسه با کشورهای نزدیک‌تر، بیش‌تر خواهد بود. اولین نکته در مورد هزینه سفر، تعداد شهرهایی است که از آن‌ها بازدید می‌کنید. همه شهرها و ایالت‌های مالزی دیدنی هستند و اگر بخواهید به صورت ترکیبی به بازدید از آن‌ها بپردازید، هزینه بیش‌تر خواهد شد. نکته مهم دیگر، تعداد روزهای اقامت است. البته تورها معمولا در هفت شب و هشت روز برگزار می‌شوند اما هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر شود، هزینه‌ها نیز بیشتر خواهند شد. فصل و تاریخ سفر نیز روی قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد.

جاذبه‌های گردشگری مالزی

 

  • برج‌‌های دوقلوی پتروناس | Petronas Twin Towers

قطعا تمام مردم جهان، شهر کوالالامپور مالزی را با تصویری از این برج‌های دوقلو مشهور می‌شناسند. بدون شک یکی‌ از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی مالزی‌ و مشهورترین ساختمان‌های دنیا که توسط معماری به نام “‌سزار” طراحی شده، برج‌‌های دوقلوی پتروناس در مرکز شهر کوالالامپور می‌باشد. ضمنا در محوطه اطراف این برج‌ها این امکان وجود دارد که استخرها و مکان‌های دیدنی توریستی به همراه بهترین مراکز خرید و بهترین رستوران‌ها را به راحتی بیابید. همچنین جالب است بدانید که به توریست‌ها اجازه بالا رفتن از ساختمان و تماشای شهر داده می‌شود. این برج‌ها در واقع جدای از یکدیگر بوده و به دلیل سازه خاصی که دارند؛ به زیبایی به یکدیگر متصل شده‌اند.

  • آکواریوم کی.ال.سی.سی | Aquaria KLCC

این آکواریوم، به بزرگ‌ترین آکواریوم جهان معروف است و بیش از 5000 نوع موجود دریایی شامل آراپایمای عظیم ‌‌الجثه، هامور غول پیکر، نیزه ‌ماهی و … را در خود جای داده است. لازم به ذکر است که برخی از جاذبه‌‌های اصلی این آکواریوم کوسه‌های ببری ترسناک، ماهی‌‌های مرجانی شفاف، حلزون‌های دریایی، مارهای آبی مرگبار، اسب‌‌های آبی و نوعی ماهی پهن بنام بلوری هستند که واقعا ارزش دیدن از نزدیک را دارند. آکواریوم کی.ال.سی.سی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی کوالالامپور به شمار می‌آید که عمق و پیچیدگی واقعی و جذابی برای گردشگران خواهد داشت.

  • ارتفاعات کامرون هایلند مالزی | ameron highlands

ارتفاعات کامرون، محیطی آرامش‌بخش و شگفت انگیز بوده که دارای چشم ‌انداز زیبایی می‌باشد. مزارع چای جلوه‌ی خاصی به این ناحیه بخشیده و باعث شهرت آن شده‌اند. در ارتفاعات کامرون مناطق تماشایی زیبایی خواهید دید و سفر امن و مقرون به‌صرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. ارتفاعات کامرون در ۲۰۹ کیلومتری شمال کوالالامپور قرار دارند و مرتفع‌ترین منطقه در کوالالامپور است. این ناحیه مورد پسند محلی‌ها و گردشگرانی است که مشتاق لذت بردن از هوای خنک و محیط سرسبز اطراف آن هستند. ارتفاعات کامرون به عنوان پایتخت تولید چای در کشور مالزی، مکانی عالی برای لذت بردن از نوشیدن یک فنجان چای است. در ارتفاعات کامرون کارهای زیادی از پیاده‌روی در جنگل تا خرید در بازارهای شبانه می‌‌توانید انجام دهید.

 

  • اسکای بریج لنکاوی | skybridge

بعد از پیاده‌شدن از تله کابین معروف لنکاوی این شهر؛ نزدیک‌ترین جاذبه‌ای که به آن می‌رسید همین پل آسمان است. ضمنا شما از تله کابین 200 متر مسیر پر پیچ و خم را از بین درختان سرسبز و زیبا گذشته و پلی باشکوه و بلند را بین دو قله خواهید دید که مسحور زیبایی آن می‌شوید. البته شاید در نگاه اول کمی ترسناک باشد اما همین که پا بر روی آن می‌گذارید در حالی که از وزش نسیم خنکش مدهوش می‌شوید، چشم‌اندازهایی خیره‌کننده از قله کوه، جزیره و دریا را پیش روی خود دارید. این پل 124 متری 700 متر بالاتر از سطح دریاست و بر روی آن تصویر هوایی بیشتر جاذبه‌های لنکاوی را تماشا می‌کنید.

بهترین هتل‌های مالزی

 

  • هتل شانگری لا کوالالامپور |Shangri-La Hotel Kuala Lumpur

گروه هتل‌های شانگری‌لا از سری هتل‌های لوکس و مدرنی است که در بسیاری از شهرهای توریستی جهان و دیگر شهرهای مالزی مثل لنکاوی هم شعبه دارند. این هتل در شهر زیبای کوالالامپور در منطقه بسیار خوبی قرار دارد و تنها 5 دقیقه پیاده تا برج‌های دوقلو پتروناس فاصله داشته و نیز فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه است. در ضمن این هتل با دکوراسیونی بسیار لوکس و مدرنش دارای 662 اتاق می‌باشد که بعضی از آن‌ها به صورت سوئیت‌های بزرگ هم قابل ارائه بوده که برای اقامت خانواده‌ها بسیار مناسب می‌باشد. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات ویژه‌ای مانند سیستم تهویه هوا، تلویزیون، صندوق امانات متناسب با سایز لپ‌تاپ و مینی‌بار هستند.

 

  • هتل مجستیک کوالالامپور | Majestic Hotel Kuala Lumpur

یک هتل 5 ستاره لوکس در شهر کوالالامپور واقع در کشور مالزی “‌هتل مجستیک‌” نام دارد. این هتل 300 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین امکانات آن می‌توان به‌: وای ‌فای رایگان، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، سرویس اتاق، سالن ورزشی و نگهداری چمدان و … اشاره نمود. این هتل از ایستگاه قطار “‌کا تی ام‌” تنها 3 دقیقه پیاده، از “‌خیابان مردکا‌” 5 دقیقه پیاده، از “مرکز بوکیت بینتانگ‌” 15 دقیقه با ماشین، از ایستگاه مرکزی کوآلالامپور 5 دقیقه با ماشین و از فرودگاه بین ‌المللی کوآلالامپور تنها 1 ساعت با ماشین فاصله دارد.

 

  • هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور | Fraser Residence Kuala Lumpur

هتل فراسر رزیدنس هتلی لوکس و 5 ستاره است که در مرکز شهر و در یک موقعیت فوق‌العاده عالی قرار دارد. این هتل گزینه عالی اقامتی برای گردشگران و کسانی که به قصد تجارت و کار به این شهر سفر می‌‌کنند، می‌باشد. هتل فراسر در سال 2014 میلادی به ‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و از آن به بعد خدماتی لوکس و منحصر به‌فرد را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل در محله‌‌ای آرام و منحصر به فرد که پر از مغازه‌های هیجان‌انگیز است، قرار دارد. تمام اتاق‌های این هتل شیک و مدرن طراحی شده و بیشتر از رنگ‌های خنثی در آن استفاده شده است. بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراس هستند و مهمانان می‌توانند از منظره زیبای شهر لذت ببرند.

کدام شهرهای تور مالزی ساحلی هستند؟

تور مالزی به سواحل بکر و جنگل های استوایی معروف است. از میان آن ها سواحل کوالالامپور، پنانگ، مالاکا و البته لنکاوی را می توان نام برد. در همه این شهرها امکانات تفریحات آبی فراهم است و هتل و رستوران به وفور یافت می شود.

در مالزی از کجا غذای حلال پیدا کنیم؟

درصد بالایی از جمعین این کشور مسلمان هستند و به همین دلیل، از بابت پیدا کردن غذاهای حلال مشکلی نخواهید داشت. در سوپر مارکت ها می توانید مواد غذایی حلال تهیه کنید و رستوران هایی مثل نیروانا ماجو هم غذای حلال سرو می کنند.

خدمات تور مالزی پاییز 1402

به تمام مسافرین تور مالزی پاییز خدمات زیر را ارائه می‌دهد.

  • ترانسفر رفت‌وبرگشت
  • ارائه‌ی یک سیم‌کارت
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیت رفت‌وبرگشت هواپیما
  • رزرو هتل

چه زمانی در پاییز به مالزی سفر کنیم؟

بهترین زمان برای سفر به مالزی در پاییز از اواسط آبان به بعد است که بارش شدید باران در این کشور کم می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالزی | بهترین قیمت + آفرهای ارزان و لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت