تور مالزی نوروز1403

تور مالزی

تور لحظه آخری مالزی در نوروز وجود دارد؟

از یک ماه قبل از عید نوروز میزان تقاضا برای سفر بیشتر شده و به تبع آن، قیمت تور نیز حدود 5 الی 15 درصد افزایش می‌یابد. با توجه به این موضوع امکان پیدا کردن تور لحظه آخری مالزی با قیمت ارزان وجود ندارد. پس باید حدود یک ماه قبل از زمان سفرتان، برای رزرو تور مالزی با قیمت ارزان اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است قیمت تور مالزی در چند روز باقی مانده نسبت نسبت به عید افزایش زیادی داشته باشد.

تورهای نوروزی مالزی مدت زمان اقامت مشخصی دارند

به دلیل مشخص بودن زمان پروازهای برگشت، مدت اقامت مسافران در تور مالزی 8 یا 10 روزه است. البته می‌توان تور مالزی نوروز 1403 را به مدت بیشتر یا کم‌تری رزرو کرد. اما در این صورت هزینه‌های رزرو پکیج مسافرتی مدنظرتان افزایش چشمگیری می‌یابد.

تور مالزی نوروز 1403 را ترکیبی رزرو کنیم؟

تور مالزی نوروز 1403 را می‌توان به صورت ترکیبی نیز رزرو کرد. پکیج‌های ترکیبی مالزی در داخل این کشور به مقصد کوالالامپور پنانگ، کوالالامپور لنکاوی یا کوالالامپور با هر دو شهر ذکر شده رزرو می‌شود. همچنین امکان رزرو تور کوالالامپور به همراه هر یک از شهرهای بانکوک، بالی و سنگاپور یا تمامی آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تور مالزی سنگاپور بهترین و پرطرفدارترین پکیج ترکیبی همراه با مالزی محسوب می‌شود. زیرا مسیر بین این دو کشور با ترانسفر زمینی انجام شده و هزینه‌ی کم‌تری نسبت به سایر تورهای ترکیبی مالزی روی دست مسافران می‌گذارد.

آب و هوای مالزی در عید تفاوت چندانی با زمستان ندارد

آب و هوای شهر کوالالامپور و دو شهر اطراف آن (پنانگ و لنکاوی) در ایام عید نوروز برای گردش مسافران مناسب می‌باشد. دمای کوالالامپور در ایام عید بین 22 تا 34 درجه‌ی سانتیگراد متغیر است. در این زمان بارندگی‌ها نیز به حداقل رسیده و شرایط آب و هوایی مانند تهران در تابستان می‌شود. در نتیجه می‌توانید بدون نیاز به چتر راهی سفر شده و از البسه‌ی خنک نخی در طول سفرتان استفاده کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور مالزی نوروز 1403

امکان رزرو تور مالزی نوروز 1403 فقط با پاسپورت (حداقل هفت ماه اعتبار) و ضمانتنامه بازگشت وجود دارد. اما در صورتی که اقامتتان در مالزی بیش از 14 روز باشد، باید مدارک زیر را نیز برای اخذ ویزای توریستی به کارشناسان تور پارسا گشت ارائه دهید:

  • پرینت حساب بانکی با موجودی بیش از 8 میلیون تومان
  • دو قطعه عکس 6 در 4

خدمات پارسا گشت برای مسافران تور مالزی نوروز 1403

خدمات زیر را به مسافران تور مالزی نوروز 1403 ارائه می‌دهد:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت (بر اساس پکیج مورد نظرتان)
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزا
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • گشت شهری (متناسب با پکیج مسافرتی شما)

 

چه زمانی از نظر قیمت برای رزرو تور مالزی مناسب‌تر است؟

تا یک ماه مانده به عید، قیمت تور مالزی نوروز ارزان‌تر است. اما با با نزدیک شدن به ایام عید قیمت تور مالزی افزایش چشم‌گیری می‌یابد.

اقامت در هتل‌های ارزان مالزی در نوروز پیشنهاد می‌شود؟

با وجود هزینه‌ی بالای تور مالزی در نوروز، اقامت در بهترین هتل های مالزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا ممکن است هتل‌های ارزان‌تر این کشور باعث نارضایتی شما از اقامتتان شوند.

برای اقامت در مدت زمانی کم‌تر از 14 روز به ویزا نیاز است؟

اگر مدت زمان اقامتتان کم‌تر از 14 روز باشد، برای رزرو تور کافیست پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و ضمانت‌نامه بانکی را به کارشناسان تور پارسا گشت ارائه دهید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالزی نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت