تور مالزی پاییز1402

هر آنچه باید درباره تور مالزی بدانید

اغلب مواقع که صحبت از تور مالزی می‌شود، همه به فکر سفر به پایتخت این کشور، کوالالامپور می‌افتند اما مالزی مقاصد جذاب دیگری همچون لنکاوی، پنانگ، صباح و … را نیز دارد که هر کدام، می‌توانند یک مقصد ایده‌آل برای این تور باشند. شرکت گردشگری تقریبا در تمامی طول سال به اجرای تور در مسیرهای مختلف مالزی و به شکل‌های متنوع می‌پردازد که تورهای ترکیبی به دو مقصد مختلف در این کشور را نیز شامل می‌شود.

تور مالزی شامل بلیط رفت و برگشت و همچنین اقامت در هتلی که انتخاب خواهید کرد بوده اما در مورد تورهای آویسا تراول به مقصد مالزی، این مجموعه خدمات بسیار خوبی همچون ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را نیز به مسافران خود ارائه می‌کند.

 

مدارک و شرایط لازم برای سفر با تور مالزی

خوشبختانه به خاطر وجود قانون لغو ویزا، ایرانیان می‌توانند با پاسپورت خود به مدت 14 روز بدون نیاز به ویزا به مالزی سفر کنند که خب این مدت برای تور مالزی کاملا کافی است. به این ترتیب شما برای رفتن به این کشور تنها به پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از آغاز سفر، بلیط رفت و برگشت، تاییدیه رزرو هتل و بیمه معتبر مسافرتی نیاز دارید که غیر از پاسپورت، بقیه مدارک از طرف پارساگشت مهیا خواهد شد.

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که برای تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور، نیاز است برای مقصد دوم ویزا تهیه کنید. در حال حاضر هزینه ویزای توریستی سنگاپور 95 دلار بوده و برای دریافت آن نیاز به اسکن پاسپورت، ، بلیط رفت و برگشت، عکس رنگی 6×4، مدارک رزرو هتل، گواهی اشتغال به کار و اسکن فرم درخواست ویزا دارید که البته برای دریافت ویزا سنگاپور نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در پایین سایت تماس گرفته و مشاوره کاملی را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

درباره مالزی

مالزی یکی از کشورهای مهم از نظر گردشگری و اقتصادی  و یکی از بهترین مقاصد جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید و کشورهای تایلند و اندونزی را به عنوان همسایگان خود می‌بیند. قبلا سنگاپور هم بخشی از خاک مالزی به حساب می‌آمد که سال‌ها قبل از آن جدا شد. حالا اما برخی از تورهای ترکیبی شامل کوالالامپور و سنگاپور می‌شود که در نوع خود جذاب هستند و سفری متفاوت را برایتان رقم می‌زنند.

بخش زیادی از مردم مالزی مسلمان هستند و غذای حلال تقریبا در تمامی رستوران‌های این کشور به فروش می‌رسد. اما از نظر فرهنگ غذایی و رسم و رسومات، تفاوت زیادی بین مردم ما و مردم این کشور می‌توان قائل شد. زبان مردم مالزی، مالایی بوده و از واحد پولی رینگیت برای داد و ستد استفاده می‌کنند که در حال حاضر (تیر ماه 1402) هر 10 رینگیت معادل 2.20 دلار محسوب می‌شود.

 

ارزانترین تور مالزی

بدون هیچ شکی، ما در پارساگشت ارزانترین تور مالزی را ارائه می‌کنیم. با این وجود برای این که بتوانید با ارزان‌ترین تور مالزی به این کشور سفر کنید، می‌توانید از تورهای لحظه آخری بهره ببرید که چندین بار در طول سال به انجام می‌رسد. برای این که از تورهای غافل نمانید، پیشنهاد می‌کنیم که ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا خبرهای مربوط به تخفیف‌ها و تورهای لحظه‌ آخری را در آن‌جا دنبال نمایید.

قیمت تور مالزی

محاسبه قیمت تور مالزی به چند موضوع بستگی دارد. اول این که زمان سفر شما مسلما در هزینه‌ی تمام شده تور موثر است و در روزهای اوج سفر، قیمت تور نیز بالا می‌رود. اما انتخاب هتل از مهم‌ترین پارامترها در محاسبه قیمت به حساب می‌آید. شما می‌توانید سفر خود را برای اقامت در یک هتل 3 ستاره ارزان برنامه‌ریزی کنید یا این که هزینه بیشتری نمایید و هتل 5 ستاره و لاکچری را برای اقامت انتخاب نمایید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالزی پاییز1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت