تور نمایشگاهی دبی آبان ماه

تور دبی

هر ساله نمایشگاه های بسیاری در زمینه های مختلف در شهر باشکوه دبی برگزار می شود که طرفداران زیادی را از کشور امارت و دیگر کشورهای جهان به خود جذب می کند. این نمایشگاه در زمینه های مختلفی از جمله لوازم آرایشی بهداشتی، دارو، خودرو و … برگزار می شود که برند ها و شرکت های معروف جهان می توانند محصولات خود را در این نمایشگاه ها معرفی و به فروش برسانند.

هزینه سفر تور دبی

برای سفر به دبی لازم نیست حتما از تور مسافرتی استفاده کنید. اما اگر شما مسافران عزیز ترجیح می دهید هزینه سفر به دبی بدون تور را برگزار کنید، حسابی حواستان باید به مدیریت هزینه‌ های سفر به دبی باشد. خوب قیمت بلیط یک ‌طرفه با هواپیما برای سفر به دبی با توجه به شرکت هواپیمایی و توقف و عدم توقف در طول مسیر کاملا متغیر ارائه می شود. همچنین محدوده نرخ بلیت هواپیما برای پرواز به شهر دبی از تهران و دیگر شهرهای پرتردد ایران در سایت مسیر سبز آمده است.

اگر قصد سفر با تور هوایی دبی را دارید بسته به مدت زمان اقامتتان و کیفیت هتل انتخابی و خدماتی که در تور به شما ارائه خواهد شد، این میزان هزینه متغیر است. به طور قطع هزینه سفر به دبی با تورهای لحظه آخری و دقیقه 90 کمتر برایتان تمام خواهد شد و فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای سفر لحظه آخری باید همیشه آماده سفر باشید.

 

بهترین زمان سفر به دبی

خوب در ماه های دسامبر تا مارس (آذرماه تا اسفندماه) بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر به دبی برای شما علاقه مندان فراهم است. در دبی باید همیشه انتظار آب و هوای گرم و شرجی را داشته باشید؛ اما پاییز و زمستان هوا ملایم تر و مطبوع تر می شود و خیلی از گردشگران تور دبی هم در این دو فصل به این مقصد سفر می کنند. لازم به ذکر است که هر صورتی که مجبور شدید فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید باید به شدت مراقب سلامتی خود باشید. بالا رفتن دما تا نزدیک 60 درجه سانتی‌ گراد، تابش شدید آفتاب و توفان‌ شن از مواردی هستند که امکان دارد خیلی خوشایند شما مسافران عزیز نباشد.

تفریحات و جاهای دیدنی دبی

دبی به دلیل جاذبه های متنوعش به شهرت جهانی رسیده است، در این جا به برخی از معروف ترین مکان های توریستی دبی اشاره می کنیم تا در طی سفرتان آن ها را از قلم بیندازید:

برج خلیفه: بدون شک مشهورترین جاذبه دبی، برج خلیفه است که عنوان بلندترین برج دنیا را به خود اختصاص داده و این برج با ارتفاع بی نظیر 830 متری و معماری چشمنوازش درست در مرکز شهر دبی جای خوش کرده است و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

دبی مال: یکی از مراکز خرید مهم دبی نیز ” دبی مال ” است که درست در کنار برج خلیفه قرار دارد. این مرکز خرید لوکس، به دلیل وسعت، تنوع برندها و محصولات و البته تفریحات هیجان انگیزش در لیست برترین جاذبه های دبی قرار گرفته است. از جمله بخش های جذاب دبی مال می توان به پیست اسکیت روی یخ، آکواریوم، پارک واقعیت مجازی، اتاق وحشت و … اشاره نمود.

آکواریوم دبی: این آکواریوم نیز در نوع خود یکی از بهترین ها در دنیاست که این مجموعه تفریحی با آکواریوم ها، تونل و مخزن های بزرگش انواعی از ماهی های ریز و درشت و رنگارنگ توانسته از جاذبه های شگفت انگیز دبی شود. این آکواریوم هم در مرکز خرید دبی مال قرار دارد و دسترسی به آن آسان است.

پارک آبی آتلانتیس: در حال حاضر نه تنها بهترین پارک آبی دبی همین پارک آبی آتلانتیس است بلکه در میان لیست بهترین های دنیا هم قرار گرفته است. این پارک آبی با سرسره ها، آکواریوم و بازی های هیجان انگیزش، روز را برای شما می سازد که از انتخابش برای تفریح قطعا پشیمان نمی شوید.

آبنمای دبی: درست رو به روی برج خلیفه، می توانید به صورت رایگان از آبنمای دبی دیدن نمایید و نیز این آبنمای موزیکال عصرها روشن می شود و تا پایان شب، همراه با رقص نور، نمایش چشمگیر و جذابی را اجرا می کند.

بهترین هتل های دبی

برای اقامت در دبی، شما مسافران دو گزینه اصلی پیش رو دارید؛ مرکز شهر یا در نزدیکی دبی مارینا. چرا که جاذبه‌ های مهمی مثل برج خلیفه به‌ عنوان بلندترین ساختمان جهان و همین طور اکثر نقاط گردشگری و تفریحی در مرکز شهر دبی قرار دارند. منطقه اطراف دبی مارینا، چشم‌ اندازی رویایی و بی نظیر رو به دریا دارد؛ ضمن اینکه برخی از بهترین مراکز خرید را در خود جای داده و در نزدیکی ساحل جمیرا واقع است. اگر قصد دارید به بهترین مکان های گردشگری دبی دسترسی راحتی داشته باشید، بهترین مکان برای اقامت مرکز شهر دبی است.

از محبوب ترین و جذاب ترین هتل های این شهر می توان به: هتل برج العرب  |  Burj Al Arab Hotel، هتل آتلانتیس | Atlantis  The Palm Hotel، هتل فور سیزن ریزورت دبی | Dubai Four Seasons Resort Hotel، هتل المها دیزرت ریزوت دبی | Dubai Al Maha Desert Resort Hotel، هتل جمیرا بیچ دبی |Jumeirah Beach Hotel، هتل فرمونت پالم دبی | Fairmont The Palm و… اشاره نمود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور نمایشگاهی دبی آبان ماه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت