تور هند | لیست قیمت ارزان و لحظه آخری

تور هند

 

هند دومین کشور پرجمعیت جهان است که در جنوب آسیا واقع شده و لقب «کشور هفتاد و دو ملت» را دارد. هندوستان مردمی خونگرم، طبیعتی سرسبز، آب و هوایی مرطوب و شرجی و جاذبه‌های شگفت‌انگیز دارد. اقوام و نژادهای مختلف با فرهنگ‌ها و ادیان گوناگون در این کشور زیبا و پهناور زندگی می‌کنند.

می‎توان گفت که یک ششم جمعیت جهان در هند سکونت دارند و شاید به همین خاطر باشد که هزاران دین و آیین در هندوستان وجود دارد.
در هند اختلاف طبقاتی بسیاری وجود دارد.

شما در سفر با تور هند، می‎توانید آسمان ‌خراش‌ها و امارت‌های باشکوهی را که ثروتمندان در آن‌ها زندگی می‌کنند ببینید و از طرفی شاهد زندگی فقیرانه برخی دیگر از مردم در زاغه‌ها و کلبه‌های ساده‌ روستایی باشید.

یکی از توریستی‌ترین و پر جاذبه‌ترین مقاصد گردشگری جهان است، از این رو سال‌هاست این کشور میزبان مسافران و گردشگران است.

برای سفر با تور هند، نیاز به اخذ ویزای توریستی داریم؟

بله، ایرانیان برای سفر به هندوستان باید با ارائه مدارک خود به آژانس‌های گردشگری، ویزای توریستی هند را دریافت کنند. ویزای هند فقط در قالب تورهای گروهی و به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. برای دریافت ویزای خود باید یکماه قبل از سفر برنامه‌ریزی شده خود به آژانس مسافرتی آهو بال مراجعه کنید و با ارائه مدارک زیر، ویزای خود را دریافت نمایید.
اسپورت با 7 ماه اعتبار
فرم تکمیل شده درخواست ویزا
2 قطعه عکس 5×5 رنگی با پس‌زمینه سفید
کپی از کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی
مدت زمان پردازش ویزای هند تقریبا 7 روز کاری بوده و اعتبار این ویزا تا 30 روز است.

این ویزا به صورت برچسبی در پاسپورت شما چسبانده می‎شود و دارندگان مجازند که تا زمان اعتبار ویزای توریستی خود در این کشور اقامت داشته باشند.

در سفر به هند باید از کدام جاذبه‌های توریستی دیدن کنیم؟

هندوستان کشور پر رمز و رازی است که با طیف وسیعی از جاذبه‌های گردشگری، مناظر طبیعی دیدنی، معابد، بناهای تاریخی و فرهنگی، به عنوان یک قطب گردشگری در جهان شناخته می‎شود. تاج محل یکی از شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری هند است که ساخت آن 21 سال طول کشیده و در سفر با تور هند حتما باید از آن دیدن کنید. هارماندیرصاحب (Harmandir Sahib)  نیز معبدی است که با نام معبد طلایی شناخته می‎شود. در قرن 19، ماهاراجه سینگ این معبد را با طلا پوشانده است. اگر هم به حیوانات علاقه دارید، می‎توانید به پارک ملی کان‌ها (Kanha) سری بزنید و گونه‌های جذاب حیوانات را از نزدیک ببینید. به طور کلی برخی از مهمترین مکان‌های دیدنی در هند عبارتند از:
تاج محل
قلعه سرخ دهلی (لال قلعه دهلی)
قطب منار
غارهای الفنتا
کلیسای بوم ژیزوس گوا
قلعه سرخ (قلعه آگرا)
کاخ جهانگیر
قلعه امبر
معبد کایلاسا
معبد ویجایا ویتالا
پارک ملی سانداربنس
و …

چه موقعی از سال بهترین زمان سفر به هند است؟

سفر با تور هند در فصول پائیز و زمستان بهتر است زیرا در این زمان کشور هندوستان آب و هوای معتدل و مطلوبی دارد. از آنجایی که در این زمان مسافران بسیاری عازم هند می‎شوند، نرخ تور هند در پاییز و زمستان به بیشترین حد خود می‎رسد. اگر می‎خواهید با هزینه کمی به هند سفر کنید و گرمای هوا برایتان مهم نیست، می‎توانید در بهار و تابستان با تور هند همراه شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هند | لیست قیمت ارزان و لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت