تور هند نوروز 1403

تور هند

قیمت تور هند نوروز 1403 حدود 50 درصد نسبت به سایر ماه‌های سال افزایش پیدا می‌کند. البته این برای زمانی است که شما تور نوروزی هند را حداقل 40 روز قبل از سفرتان رزرو کرده باشید. با نزدیک شدن به نوروز قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می‌کند اما این اختلاف هزینه چندان زیاد نیست.

تغییر زمان و ایرلاین پرواز ایران هند در نوروز

تور هند نوروز 1403 مانند سایر ایام سال با پروازهای دو ایرلاین ماهان و ایران‌ایر برگزار می‌شود که پرواز ماهان از تهران به مقصد دهلی است. معمولا مسافرین تور مثلث طلایی از پروازهای این ایرلاین استفاده می‌کنند. زیرا پروازهای ماهان هیچگونه توقفی در مسیر خود ندارند. درصورتی که قصد رزرو تور گوا یا بمبئی را دارید می‌توانید از پروازهای ایرلاین ایرانی ایران‌ایر استفاده کنید. البته در حال حاضر تغییراتی برای پروازها نیز به وجود آمده است؛ زیرا ایرلاین ایر عربیا نیز پروازهایی را برای برخی از پکیج‌های مسافرتی نظیر دور هند، مثلث طلایی و گوا برگزار می‌کند.

محل اقامت مسافران تور نوروزی هند کجاست؟

اقامت مسافران تور هند نوروز 1403 در بهترین هتل های هند است؛ زیرا در این مدت فقط هتل‌های 5 ستاره لوکس برای مسافران رزرو می‌شود. دلیل آن هم ضعیف بودن هتل‌های 4 ستاره به پایین هند از نظر کیفیت خدمات‌دهی و امکانات است. البته شما می‌توانید در بین هتل های گوا، 4 ستاره‌ها را نیز رزرو نمایید.

مدارکی که برای رزرو تور هند نوروز 1403 باید ارائه دهید

مسافرین تور هند نوروز 1403 برای اخذ ویزای خود باید مدارک زیر را به کارشناسان تور ارائه دهند:

  • اسکن کارت ملی (پشت و رو) و شناسنامه (تمام صفحات)
  • اسکن فرم پر شده نهال گشت (این فایل را کارشناسان به شما ارائه خواهند کرد)
  • اسکن پاسپورت

پس از تحویل مدارک ذکر شده، وقت سفارت هند برای انگشت نگاری مسافران گرفته می‌شود. در نظر داشته باشید که صدور این ویزا حدود 14 روز طول می‌کشد و باید تمامی مدارک ذکر شده را به صورت فیزیکی همراهتان داشته باشید. به غیر از مدارک باید یک قطعه عکس 5 در 5 همراهتان وجود داشته باشد.

خدمات تور هند نوروز 1403 شامل چه مواردی می‌شود؟
نهال گشت به مسافران تور هند نوروز 1403 خود خدمات زیر را ائه می‌دهد:

رزرو بلیط رفت و برگشت
رزرو هتل
گشت شهری همراه با ناهار (مخصوص تورهای گروهی مثلث طلایی و دور هند)
ترانسفر بین شهر (زمینی یا هوایی براساس پکیج)
بیمه مسافرتی
اخذ ویزا
لیدر فارسی زبان (برای تورهای گروهی)

هزینه تور هند نسبت به سایر ماه‌های سال چقدر تفاوت دارد؟

قیمت تور هند نوروز تا یک ماه الی 40 روز قبل آغاز عید حدود 50 درصد نسبت به زمستان افزایش می‌یابد. البته ممکن است با نزدیک شدن به فروردین قیمت‌ها کمی بیشتر شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هند نوروز 1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت