تور هند نوروز1403

تور هند

قیمت تور هند نوروز 1403 حدود 50 درصد نسبت به سایر ماه‌های سال افزایش پیدا می‌کند. البته این برای زمانی است که شما تور نوروزی هند را حداقل 40 روز قبل از سفرتان رزرو کرده باشید. با نزدیک شدن به نوروز قیمت‌ها کمی افزایش پیدا می‌کند اما این اختلاف هزینه چندان زیاد نیست.

تغییر زمان و ایرلاین پرواز ایران هند در نوروز

تور هند نوروز 1403 مانند سایر ایام سال با پروازهای دو ایرلاین ماهان و ایران‌ایر برگزار می‌شود که پرواز ماهان از تهران به مقصد دهلی است. معمولا مسافرین تور مثلث طلایی از پروازهای این ایرلاین استفاده می‌کنند. زیرا پروازهای ماهان هیچگونه توقفی در مسیر خود ندارند. درصورتی که قصد رزرو تور گوا یا بمبئی را دارید می‌توانید از پروازهای ایرلاین ایرانی ایران‌ایر استفاده کنید. البته در حال حاضر تغییراتی برای پروازها نیز به وجود آمده است؛ زیرا ایرلاین ایر عربیا نیز پروازهایی را برای برخی از پکیج‌های مسافرتی نظیر دور هند، مثلث طلایی و گوا برگزار می‌کند.

پروازهای تور هند نوروز از مشهد نیز برقرار است!

مسافران مشهدی می‌توانند به جای سفر به تهران و پرواز از این شهر، تور هند ار مشهد را رزرو کنند؛ زیرا ایرلاین ایرعربیا با اختلاف قیمت کمی نسبت به شهر تهران پروازهایی را به مقصد جیپور دارد. در نظر داشته باشید که این تور فقط به مقصد شهرهای مثلث طلایی برگزار می‌شود.

تور هند نوروز 1403 را هرچه زودتر رزرو کنید

اگر قصد رزرو تور هند 1402 را دارید، باید پکیج مسافرتی مدنظرتان را حداقل 40 روز زودتر از تاریخ موردنظرتان رزرو کنید. به دلیل اینکه از یک ماه مانده به آغاز نوروز، ظرفیت پروازها به شدت کاهش می‌یابد. همین موضوع نیز باعث رشد چشمگیر قیمت تور هند نوروز می‌شود. به همین دلیل هم تور ارزان هند با پکیج‌های لحظه آخری این مقصد در نوروز متفاوت است. در نتیجه برای سفر ارزان به هند نباید به امید رزرو تور لحظه آخری هند، خرید پکیج مدنظرتان را به اخرین روزهای مانده به سفرتان موکول کنید

پکیج‌های جدید در تور هند نوروز 1403

در نوروز علاوه‌بر پکیج‌های مسافرتی موجود برای مقصد هند، امکان رزرو تور دور هند نیز وجود دارد. این تور به مقصد سه شهر مثلث طلایی (دهلی، آگرا و جیپور) و «گوا» برگزار می‌شود. پروازهای تور دور هند از شهر تهران با ایرعربیا (ایرلاین اماراتی) به مقصد شهر جیپور برگزار می‌شود. مسافران پس از بازدید از شهرهای جیپور، آگرا و دهلی و سفر بین آن‌ها به همراه ترانسفر زمینی، با پروازی داخلی از دهلی به گوا سفر می‌کنند. سپس مسافران با پرواز ایرعربیا از این شهر به سمت تهران بازمی‌گردند. مدت زمان اقامت مسافران در هند با رزرو این تور یازده شب و دوازده روز است که یکی از دلایل قیمت پکیج مسافرتی مذکور محسوب می‌شود.

مدارکی که برای رزرو تور هند نوروز 1403 باید ارائه دهید

مسافرین تور هند نوروز 1403 برای اخذ ویزای خود باید مدارک زیر را به کارشناسان تور پارساگشت ارائه دهند:
  • اسکن کارت ملی (پشت و رو) و شناسنامه (تمام صفحات)
  • اسکن فرم پر شده (این فایل را کارشناسان به شما ارائه خواهند کرد)
  • اسکن پاسپورت
پس از تحویل مدارک ذکر شده، وقت سفارت هند برای انگشت نگاری مسافران گرفته می‌شود. در نظر داشته باشید که صدور این ویزا حدود 14 روز طول می‌کشد و باید تمامی مدارک ذکر شده را به صورت فیزیکی همراهتان داشته باشید. به غیر از مدارک باید یک قطعه عکس 5 در 5 همراهتان وجود داشته باشد. هزینه تور هند نسبت به سایر ماه‌های سال چقدر تفاوت دارد؟

قیمت تور هند نوروز تا یک ماه الی 40 روز قبل آغاز عید حدود 50 درصد نسبت به زمستان افزایش می‌یابد. البته ممکن است با نزدیک شدن به فروردین قیمت‌ها کمی بیشتر شود.

چه پکیج‌های جدیدی برای رزرو تور هند در نوروز وجود دارد؟

شما می‌توانید علاوه‌بر پکیج‌های قدیمی تور هند مانند مثلث طلایی، گوا بمبئی و گوا، تور دور هند را به مقصد شهرهای مثلث طلایی و گوا رزرو کنید

پروازهای تور هند نوروز با کدام ایرلاین برگزار می‌شود؟

پروازهای تور هند نوروز با ایرلاین‌‌های ایرانی ماهان و ایران‌ایر برگزار می‌شود.البته ایرلاین ایر عربیا پروازهایی را برای مسیر دور هند و مثلث طلایی از تهران و مشهد برگزار می‌کند

 

آب و هوای کشور هند

آب و هوای هند به طور گسترده می‌تواند به عنوان یک آب و هوای گرمسیری طبقه‌بندی شود، اما به رغم قسمت اعظم بخش شمالی هندوستان که فراتر از منطقه گرمسیری قرار دارد،، کل کشور دارای آب و هوای گرمسیری است که با دمای نسبتاً زیاد و زمستان‌های خشک مشخص شده است، یه طور کلی  چهار فصل در هندوستان وجود دارد که زمستان (دسامبر-فوریه)، تابستان (مارس-ژوئن)، فصل موسمی جنوب غربی (ژوئن-سپتامبر) و فصل پس از موسون (اکتبر-نوامبر) است

سفر به هندوستان به صورت فردی و یا گروهی

این مهم است که شما وقتی به هندوستان سفر می روید آیا با تور و یا گروهی سفر می روید و یا به صورت فردی و یا  دو الی سه نفر تصمیم سفر به این سرزمین را دارید. از نکات سفر به هندوستان این است چه پکیجی را انتخاب می کنید. در سفرهای که با تور هست و از ایران به مقصد هندوستان می روید در بسیاری از مواقع شما با زندگی و آداب و رسوم مردم هند و یا معبد های خاص آشنا نمی شوید چرا که مسیرهای تور مشخص است و برای اینکه بتوانند کنترل کیفیت بهتری برای تور داشته باشند، بیشتر از جاذبه های معروف دیدنی را بازدید می کنند.

اگر تنها سفر می کنید چه مسیری را انتخاب می کنید دیدن معبد های خاص چون معبد فیل، موش ها، گاو برای شما الویت است یا دیدن بناهای تاریخی، و یا هر دو و با توجه به پهناور بودن این سرزمین باید برنامه ریزی سفری داشته باشید. بسیاری برای دیدن طبیعت بکر و شگفت انگیز و  رفتن به  رشته کوه هیمالایا این مسیر را انتخاب می کنند که در شرق هند است و قوانین به خصوص خود را دارد.

سعی کنید مکان‌های محدودی را انتخاب کنید

پیشنهاد می‌کنیم زمانی که برای سفر خود به هند برنامه‌ریزی می‌کنید، فقط چند مکان دیدنی را در فهرست خود قرار دهید. سعی نکنید به تمام مکان‌های دیدنی سفر کنید. دو یا سه مکان را انتخاب کرده و آنها را کامل و بادقت ببینید.

گاهی اوقات با راه‌رفتن در یک شهر شلوغ هند ممکن است جذب مسائل مختلف شوید، اما بهتر است هم پول و هم زمان را بودجه‌بندی کنید. اگر بخواهید در یک‌زمان کوتاه به چند نقطه سر بزنید، خیلی زود خستگی به سراغتان می‌آید و دیگر از سفر خود لذت نمی‌برید.

وقت خود را صرف چند مکان مشخص کنید. مقصدهای کمتر با عمق کاوش و جستجوی بیشتر! به این ترتیب از سفر خودتان لذت می‌برید. این کار فرصت‌های بیشتری برای ارتباط با مردم محلی ایجاد می‌کند و تجربیات جالبی هم به دست خواهید آورد.

سفر به هند به طور قابل توجهی ارزان تر از بسیاری از مقاصد دیگر است. توصیه می کنیم از برخی از این پس انداز ها برای صرف در مواردی مانند اقامتگاه ها و راهنماهای خصوصی و نقل و انتقالات استفاده کنید. هتل های چهار و پنج ستاره در هند کمتر از نصف قیمت اکثر هتل های اروپا و آمریکای شمالی هستند. همچنین نقل و انتقالات خصوصی و راهنماها نیز در هند ارزان هستند، بنابراین از دردسر سوار شدن به قطار و وسایل عمومی بگذرید و برای یک تجربه خصوصی ولخرجی کنید.

چه لباسی در هند بپوشیم ؟

 

هند گرم است و دمای هوا در تابستان به 40 درجه فارنهایت (یا 100 درجه فارنهایت) می رسد. پیشنهاد ما این است که وسایلتان را سبک جمع کنید و وقتی به هند رسیدید، چند لباس هندی بخرید. (معمولا لباس های هندی نخی و خنک بوده و زیبایی تماشایی را دارند!)

جالب است بدانید که هندی ها به خیره شدن معروف هستند. این موضوع در فرهنگ هندی بی ادبانه تلقی نمی شود، اما می تواند برای مسافران زن ترسناک تر باشد، به خصوص کسانی که به صورت انفرادی سفر می کنند، بنابراین سعی کنید تا زیاد در مرکز توجه نباشید و رزرو تور را به سفر انفرادی ترجیح دهید!

جاذبه های هند

جایسالمِر (Jaisalmer)

جاذبه های گردشگری هند

جایسالمر شهری صحرایی واقع شده در غربی ترین نقطه راجاستان و نزدیک به مرز پاکستان است. ماسه سنگ های دیوارهای شهر طلایی از صحرا مانند صحنه ای از شب های عرب برخاسته اند که در آن کاخ جایسالمر مانند تاجی بر شهر قرار گرفته است. تجارت گرایی خارج از کنترل، دید رمانتیک جایسالمر را از آن دریغ کرده، ولی حتی با تمام سر و صدا و اتوبس های گردشگری، این شهر مقام خود را به عنوان یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری هندوستان حفظ کرده است.

غارهای آژانتا (Ajanta)

 

جاذبه های گردشگری هند

غارهای آزانتا آثار تاریخی حجاری شده درون سنگ و مربوط به قرن دوم قبل از میلاد هستند. غارهای باشکوه آژانتا حدود سال 650 پیش از میلاد رها و تا سال 1819 فراموش شده بودند تا اینکه گروهی از شکارچیان آنها را پیدا کردند. انزوای این غارهای باعث شد که محفوظ بمانند و بعضی از نقاشی های درون این غارها هنوز هم باقی مانده اند. نقاشی های دیواری محافظت شده نمایش دهنده همه چیز از میدان جنگ تا کشتی، خیابان‌های شهر و جنگل‌های پر از حیوانات پرتکاپو تا کوه‌های پوشیده از برف است. شهر آئورانگ آباد دروازه‌ی غارهای آژانتا و هم‌چنین غارهای شگفت‌انگیز اِلورا است.

واراناسی (Varanasi)

واراناسی در ساحل رود گنگ قرار گرفته و برای هندوها، بودایی ها و جین ها مقدس است و یکی از قدیمی ترین شهرهای مداوم مسکونی می باشد. واراناسی از خیلی جهات متجلی بهترین و بدترین جنبه های هند است و شاید کمی خسته کننده باشد. شاید صحنه ادای قربانی زائران در رود گنگ در موقع طلوع در کنار پس زمینه معابد چند صد ساله تاثیرگذارترین صحنه دنیا باشد.

تاج محل

 

جاذبه های گردشگری هند

تاج محل در آگرا آرامگاه بزرگی از مرمر سفید است که بین سال های 1632 و 1653 به فرمان امپراتور موقال، شاه جهان و به یادبود همسرش که ایرانی بود ساخته شده است. این بنا که قطره اشکی بر گونه ابدیت نامیده شده است، یکی از شاهکارهای معماری موقال است و بزرگ ترین جذبه گردشگری هند به شمار می آید. علاوه بر آرامگاه گنبدی مرمر سفید، تاج محل شامل چند ساختمان زیبای دیگر، حوض های زیبا و باغث های وسیع با درختان و بوته های گل دار می باشد

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هند نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت