تور هنگ کنگ وماکائو نوروز1403

تور هنگ کنگ ماکائو

 

اطلاعات عمومی هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از بزرگترین شهرهای کشور چین می باشد. برای دوست داشتن شهر هنگ‌کنگ دلایل بسیاری وجود دارد، اما دلیل منطقی ای برای دوست نداشتن این شهر به سختی پیدا می شود. هنگ کنگ به شهر آسمان خراش‌ها، سنت‌های کهن و غذاهای متنوع، تنوع فرهنگ و… معروف است که هر مسافری را مجذوب خود خواهد کرد، حال می‌خواهد سفر اول باشد یا پنجاهم‌! هنگ‌کنگ فراتر از بعد تجاری خود، یک شهر فرهنگی پر جنب و جوش است که همزمان ویژگی ‌های فرهنگ چینی و فرهنگ بازمانده از دوران استعمار بریتانیا را دارد. شما در هنگ کنگ از حضور در جشنواره فیلم های آسیایی و یا نگاه کردن به طلوع و غروب خورشید در یک قایق اژدهایی شکل در رودخانه، لذت فراوانی خواهید برد. اگر ریشه‌های موسیقی فرهنگ جوامع مختلف برای‌ شما جذاب است با گوش کردن به صدای طبل در وسط دریا، شنیدن اولین اپرای کانتونی یا رفتن به سالن‌های کنسرت می‌توانید موسیقی عجیب و گوش نواز این شهر بزرگ را کشف کنید. هنگ‌کنگ یکی از شهرهای پیشرو در امور مالی، بانکداری و تجارت جهانی می باشد. جمعیت هنگ‌کنگ بیش از هفت میلیون نفر می باشد و  97 درصد از این جمعیت چینی هستند. زبان انگلیسی و چینی در تمام شهر هنگ کنگ صحبت می‌شود. دین رایج در بین مردم هنگ کنگ بودایی و مسیحیت است. پیچیدگی هنگ کنگ، به نوعی در بین مردم این شهر هم دیده‌ می‌شود. سفر به هنگ‌کنگ روحیه ماجراجویی و حس اکتشاف و هیجان را در مسافران بر می‌انگیزد. اگر اهل سینمای اکشن باشید می‌توانید بسیاری از صحنه‌های فیلم‌های بروسلی را  که در خاطر دارید در هنگ‌کنگ بیابید. هنگ‌کنگ با وجود جمعیت انبوهی که دارا می باشد یک شهر پر انرژی و بدون از هرج و مرج است. امنیت این شهر در دنیا مثال زدنی است. گشت و گذار در معابد، بازارهای تجاری عظیم و ترکیب بافت روستایی، مدرن و دریایی هنگ‌کنگ دیدنی است. شما در هنگ‌کنگ همه نوع حق انتخاب برای استفاده از زمانتان خواهید داشت. طبیعت بکر و جلوه‌های مدرن معماری شهر هنگ کنگ، هر توریستی را به خوبی سرگرم می‌کند. غذای ارزان، طعم متفاوت و استفاده از مواد تازه در خوراک‌ها، آشپزهای هنگ کنگی را در تمام دنیا مشهور کرده است. در مجموع سفر به هنگ‌کنگ سفر به شهر لذت‌هاست و خوشی هاست!

 

 

نکاتی در مورد تور هنگ کنگ

اگرچه هنگ‌کنگ جزوی از کشور چین به حساب می آید، ولی نیاز به ویزای جداگانه‌ دارد. برای درخواست ویزای این هنگ کنگ باید اصل گذرنامه، گواهی تمکن مالی، دو قطعه عکس، گواهی اشتغال و فرم تکمیل شده درخواست ویزا را همراه خود داشته باشید. مدت زمان صدور ویزای هنگ‌کنگ حداقل سه هفته است و حضور شخص برای مصاحبه در سفارت ضروری نیست.

 

هتل و اقامت در تور هنگ کنگ

زندگی در هنگ کنگ و اقامت در این شهر، هزینه های نسبتا بالایی دارد. اکثر اتاق‌های هتل های موجود در هنگ‌کنگ کمی کوچک بوده و اجاره آن‌ها به نسبت بسیاری از شهرهای آسیایی بالاتر می باشد. با این حال،‌کیفیت هتل های موجود در هنگ کنگ بسیار بالا بوده و خدمات متنوع و متفاوتی را به توریست های این شهر ارائه می کنند.

 

بهترین زمان تور هنک کنگ

آب و هوای شهر هنگ‌کنگ نیمه گرمسیری می باشد؛ با تابستان‌های گرم و کمی شرجی و زمستان‌های سرد و نسبتا خشک. اما برای سفر به شهر ساحلی هنگ کنگ در هر وقت از سال می‌توان بهانه‌ای پیدا کرد؛ برای ما ایرانی ها، مهر تا آذر هوای هنگ‌کنگ عالی است و زمان بسیار خوبی برای سفر به این شهر می باشد. اما هجوم گردشگران در این فصل بازدید از شهر را کمی دشوار می‌کند. ضمنا، هنگ‌کنگ در این سه ماه شهر بسیار گرانی برای سفر محسوب می‌شود. از دی تا اسفند هوا کمی سرد است اما جشن سال نوی چینی، برگزاری جشنواره هنرهای هنگ‌کنگ و نیز جشنواره بین المللی فیلم باعث می‌شود که در این ماه‌ها، هنگ‌کنگ مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها از سراسر جهان باشد. هوای بهاری هنگ‌کنگ حس بسیار مطلوبی را برای مسافرت به هنگ کنگ القا می کند. کسانی که از رطوبت و سختی زمستان و تابستان گریزان هستند، بهار را یک فصل استثنایی برای استفاده از تور هنگ کنگ می‌دانند. اگر در فصل بهار به این شهر سفر می‌کنید، حتما چتر همراه خود داشته باشید تا باران های این شهر، شما را غافلگیر نکند. بهار برای گردش در هنگ کنگ مناسب است. جشنواره قایق اژدها، جشن فرهنگی هنگ‌کنگ و جشن اول ماه می در این فصل در هنگ کن برگزار می‌شود.

 

 

جاذبه های گردشگری در هنگ کنگ

پارک هنگ کنگ | Hong Kong Park

پارکی بسیار زیبا در منطقه ی سنترال جزیره ی هنگ کنگ واقع شده است که دارای آب نماها و حوضچه های بسیار زیبایی است. در این مکان می توانید در کنار خانواده ها و دوستانتان لحظات خوشی را داشته باشید.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ | Hong Kong Disneyland

یکی از جاذبه های بسیار هیجان انگیز هنگ کنگ دیزنی لند است که سال ۲۰۰۵ در این شهر افتتاح شد. در این مجموعه شخصیت های کارتونی بسیار مثل: قلعه زیبای خفته، چرخ و فلک سیندرلا، میکی موس، وینی پیف، سفید برفی و بقیه شخصیت های کارتونی به نمایش گذاشته شده است که فرصتی برای گرفتن عکس های زیبای یادگاری با مجسمه های این شخصیت ها را فراهم می نماید

 

برج ویکتوریا | Victoria Peak

از برج پیک بهترین چشم انداز به جزیره هنگ کنگ، بندرها و منطقه کاولون وجود دارد. چند طبقه در این برج مختص فروشگاه ها، رستوران ها و جایگاه های مختلف تفریحی مثل موزه مادام توسو هستند.

 

پارک اقیانوس | Ocean Park

مطمئن باشین هیجان انگیزترین قسمت سفرتون به شهر هنگ کنگ، بازدید از این پارک زیباست. پارک اقیانوس در واقع نمونه ای از یک باغ وحش بسیار بزرگِ که تو مساحتی حدود ۹۰۰ هزار متر مربع در یک جزیره مستقل از شهر ساخته شده و تعداد زیادی از حیوانات دریایی و خشکی رو در خودش جا داده. این مجموعه برای دوستداران حیات وحس و علاقمندان محیط زیست بهترین گزینه است.

 

جزیره لاما | Lamma Island

جزیره لاما سومین جزیره بزرگ هنگ کنگ بعد از جزایر لانتااو و هنگ کنگه که جنوب غربی هنگ کنگ واقع است. این جزیره از دو بخش در شمال به نام یونگ شیو وال و در جنوب به نام پاک کوک تسوئن تشکیل شده است.

 

تفریحگاه | Tsim Sha Tsui Promenade

گردشگاهی دیدنی و زیبا درست شبیه به موزه و مراکز فرهنگی. معماری چشم گیر و طبیعت فوق العاده همراه با ویویی رویایی و چشمگیر که به اسم خط افق هنگ کنگ شهرت دارد و به بندرگاه ویکتوریا وصل میشود. مناسب برای پیاده روی و عکاسی و خلوت کردن.

 

تراموا قله | Peak Tram

تراموا قله یکی از هیجان انگیزترین وسایلی است که تمام جزیره هنگ کنگ می توانید از آن بهره ببرید. زمانی که سوار این وسیله می شوید و به بالاترین نقطه ی این جزیره که چشم انداز بی نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این یک شاهکار ممکن است که تنها نیاز به تجربه دارد.

 

جزیره لانتائو | Lantau Island

لانتائو بزرگترین جزیره در هنگ کنگ است که با مناظر طبیعی زیبا و سواحل خیره کننده، در دهانه رودخانه مروارید قرار گرفته است. این جزیره منظره های زیبا و مکان های تاریخی فوق العاده ای داره که واقعا جالب هستند و توریست های زیادی را جذب خودشون کرده اند. بلندترین قله ی موجود تو این جزیره قله ی کوه ققنوس که ارتفاعش ۹۵۰ مترِ. این دومین قله مرتفع در هنگ کنگ و یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر برای گردشگر است.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هنگ کنگ وماکائو نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت