تور هوایی ارمنستان نوروز1403

تور ارمنستان

ارمنستان کشوری با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌شمار است که در فصل بهار ترکیب این جاذبه‌ها منظره‌ی بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند و در ذهن گردشگران خاطره به یاد ماندنی از طبیعت فوق العاده ارمنستان به یادگار می‌گذارند. البته انتخاب ماه مناسب فصل بهار برای رزرو تور ارمنستان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هر کدام از ماه‌های بهار ویژگی منحصر به فرد خود را دارا می‌باشند. البته به جز تعیین زمان سفر عوامل دیگری همچون شهر مقصد، هتل مناسب، نوع سفر (زمینی یا هوایی)، مدت زمان اقامت و … وجود دارند که در تعیین کیفیت تور ارمنستان بهار بسیار موثر هستند و ما در ادامه مطلب خود به آن‌ها اشاره خواهیم نمود.

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان بهار

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان بهار 10 روز پیش از زمان مورد نظر جهت سفر به ارمنستان می‌باشد. البته برای صرفه جویی در هزینه می‌توانید بلیط رفت و برگشت خود را از 20 روز الی 1 ماه پیش از تاریخ سفر رزرو نمائید چرا که هرچه به فصل تابستان نزدیک‌تر شویم قیمت بلیط‌ها افزایش بیشتری می‌یابند. برای رزرو هتل نیز می‌توانید 10 روز الی 1 ماه قبل از تاریخ سفر، هتل مورد نظر خود را رزرو نمائید.

معیارهای تعیین قیمت تور ارمنستان بهار

فاکتورهای اصلی برای تعیین قیمت تور بهار ارمنستان، کیفیت هتل محل اقامت و نوع برگزاری تور ارمنستان می‌باشد که در ادامه شرح داده شده‌ است.

1. کیفیت هتل محل اقامت در تور ارمنستان بهار

شهر ایروان دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع با سطح رفاهی متفاوت می‌باشد که گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه و شرایطی که دارند هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اگرچه هتل‌های نزدیک به مرکز شهر قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های حاشیه شهر دارند اما به دلیل بالا بودن هزینه‌های حمل و نقل در ایروان، بهتر است هتل‌های نزدیک به مرکز شهر را برای اقامت در تور ارمنستان بهار 1403 انتخاب کنید.

2. زمینی یا هوایی بودن سفر به ارمنستان

امکان برگزاری تور ارمنستان بهار 1403 هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی وجود دارد. اما بهترین راه سفر به ارمنستان سفر هوایی می‌باشد که تنها به وسیله شرکت هواپیمایی ارمنیا ایرویز (Armenia airways) و از شهر تهران ممکن می‌باشد. البته سفر هوایی پر هزینه‌ترین نوع سفر به ارمنستان نیز به شمار می‌رود. روش دیگر سفر به ارمنستان سفر زمینی می‌باشد که با خودروی‌ شخصی، قطار و اتوبوس امکان‌پذیر است. این روش از هزینه کمتری نسبت به سفر هوایی برخوردار است اما مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامند و چالش‌هایی هنگام عبور از مرز پیش‌رویتان قرار خواهد داد.

تور هوایی ارمنستان
تور هوایی ارمنستان- پارساگشت

قیمت تور ارمنستان نوروز 1403

معمولا قیمت تور ارمنستان نوروز 1403 براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور ارمنستان در تهران، پرواز ایرانی به ایروان ارمنستان مثل پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و همچنین پروازهای خارجی به این مقصد و همچنین قیمت هتل رزرو شده در شهر ایروان ارمنستان و نیز خدماتی که درخواست می دهید می تواند کاملا متغیر باشد.

علاوه بر موضوع قیمت بلیط هواپیما و محل اقامت که تاثیر زیادی در قیمت تور شما دارد، مدت زمان تور ارمنستان و همچنین فصل سفر شما یعنی بهار هم می توانند نرخ این تور را دستخوش تغییرات کند. اما توجه داشته باشید که ارزانترین قیمت تور بهار ارمنستان دلیل بر با کیفیت بودن تور مسافرتی نیست و برخی آژانس ها با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفت سرمایه و زمان شما می شوند که باید موقع خرید تور و انتخاب آژانس هوشمندانه رفتار کنید.

در ادامه پیشنهاد ما این است با توجه به موضوع عرضه و تقاضای بالا در این فصل جهت خرید تور خود از اواسط بهمن و اوایل اسفندماه اقدام کنید چون قیمت تورها پایین تر ارائه می شوند و تازه هر چه به فروردین ماه نزدیک می شوید قیمت تورها هم به نسبت بالاتر می رود. ضمنا اگر هزینه ها و قیمت تور گرجستان برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم تورهای ارزان نوروزی ما را در بالای همین صفحه ملاحظه نمایید.

بهترین زمان خرید تور ارمنستان نوروز 1403

  • 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بی شک بهترین انتخاب سفر می تواند در این بازه زمانی باشد، چرا که این تاریخ دقیقا پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان برای مسافران برای حضور در ارمنستان است. شما با انتخاب این تاریخ می توانید اقامتی عالی با بهترین خدمات و امکانات و مهمتر برنامه های جذاب هتل ها را داشته باشید و در ضمن پیشنهاد ما این است چون تور ارمنستان در این تاریخ بسرعت تکمیل می شود شما قبل از نیمه اول اسفندماه جهت رزرو و یا خرید تورتان اقدام کنید.

  • 5 فروردین به بعد

خوب مرحله بعدی سفرهای بهاری همین تاریخ است، بعضا مسافران ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه با خانوادشان باشند و این تاریخ را برای سفر انتخاب می کنند که لازمه بدونیذد که این بازه زمانی می توانید تور را با قیمتی ارزانتر از تورهای ابتدایی فروردین ماه خریداری کنید.

  • نیمه دوم فروردین ماه

در این تاریخ مسافران کمتری راهی تور عید ارمنستان 1403 می شوند، چرا که با پایان یافتن تعطیلات رسمی و شروع فعالیت مدارس اکثر مسافران برگشته اند و شما در این تاریخ می توانید تورهای بسیار ارزانی را رزرو کنید.

آب و هوای ارمنستان در نوروز 1403

بدون تردید بهار یکی از زیباترین فصل‌هایی است که می توانید با تور ارمنستان همراه شوید، فصلی که سراسر از شکوفه و سرسبزی است، طبیعت نفسی تازه کرده و زمین زندگی جدیدش را از سر می گیرد. خوب این قاعده کلی در خیلی از کشورها است و بهار یکی از زیباترین فصل‌ ها برای سفر بشمار می رود؛ اگر بهار را برای سفر انتخاب کرده اید باید بدانید میانگین دما به حدود 12 درجه سانتیگراد می رسد و البته در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هنوز هوا سرد و خشک است و دمایی حدود 1- درجه سانتی گراد را تجربه میکند.

همچنین کمی که از بهار بگذرد، دمای هوا تا 20 درجه سانتی گراد هم افزایش می یابد و در این بازه زمانی مناطق کوهستانی دمایی در حدود 5 درجه سانتی گراد پیدا کرده اند ولی همچنان شب‌ های مناطق کوهستانی سرد و یخبندان است و هر چه بیشتر به اواسط بهار نزدیک می شویم دمای هوا بالا می رود و به همان نسبت نیز مناطق کوهستانی گرم ‌تر و مطلوب تر می شوند.

بهترین هتل ها در ارمنستان نوروز 1403

در تعطیلات نوروز مسافران زیادی از سراسر ایران به کشورهای اطراف مخصوصا ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان سفر میکنند چرا که این مقاصد هم نزدیک هستند و هم هزینه سفرشان ارزانتر تمام می شود و در این بین در ارمنستان مخصوصا پایتخت آن ایروان، هتل های متنوع و عالی با امکانات منحصر به فرد در این ایام فعالیت های خود را شروع کرده اند تا بهترین خدمات را ارائه نمایند که نام تعدادی از آن ها را برای شما مسافران تور نوروزی ارمنستان نام می بریم. از هتل های لوکس ارمنستان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سوچی پلازا هتل
  • هتل کاوکاسوس
  • ایبیز ایروان سنتر
  • هتل سیلاچی ایروان
  • مولتی گرند هتل
  • گرین پالاس هتل
  • رادیسون بلو هتل
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هوایی ارمنستان نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت