تور وان تابستان1403

برنامه سفر وان

برنامه سفر وان برای گردشگرانی که می‌خواهند سفری ارزان به ترکیه داشته باشند، کمک می‌کند تا از سفرشان بهترین بهره را ببرند. وان ترکیه، یکی از شرقی‌ترین شهرهای ترکیه و بسیار نزدیک به ایران است و به همین دلیل، با استقبال زیاد گردشگران ایرانی رو به رو شده است. وان هم به سبب جاذبه‌های تاریخی و هم طبیعت بکر کوهستانی، شهر جذابی برای گردشگران است. اما جاذبه اصلی وان، مراکز خرید آن است. زیرا این شهر به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه‌های حمل و نقل کمی برای مسافران به همراه دارد. در نتیجه افراد تمایل زیادی دارند تا برای خرید به این شهر بروند.

درباره شهر وان

شهر و استان وان ترکیه، شرقی ترین شهر ترکیه است که در ساحل دریاچه وان پدید آمده و پیشینه آن به دوران امپراتوری اورارتویی بازمی‌گردد. شهر وان حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهرهای نسبتاً کوچک ترکیه به شمار می‌رود. فرودگاه اصلی شهر وان، که در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته است، فرودگاه «فریت ملن» نام دارد و یک فرودگاه داخلی است. در نتیجه اگر با بلیط هواپیما وان به این شهر سفر می‌کنید، ابتدا در یک شهر دیگر توقف خواهید داشت و سپس هواپیما در این فرودگاه بر زمین خواهد نشست.
برنامه سفر وان | برنامه سفر ۳ روزه به وان ترکیه

چگونه به وان سفر کنیم؟

شهر وان به سبب نزدیکی به ایران، از جمله شهرهایی به شمار می‌رود که می‌توانید به صورت زمینی به آن سفر کنید و از تماشای مناظر پیرامون هم لذت ببرید. این سفر زمینی می‌تواند با اتوبوس، قطار و یا خودروی شخصی باشد. برای رفتن به ترکیه به صورت زمینی می‌توانید از گذرگاه‌های مرزی مانند مرز رازی، مرز بازرگان و مرز سرو استفاده کنید. روش دیگر که زمان کمتری را از شما می‌گیرد، سفر با خرید بلیط هواپیما است.

برنامه سفر ۳ روزه به وان

برای سفر به وان ترکیه، با توجه به اینکه این شهر به مراتب کوچکتر از شهرهای مشهورتر و گردشگرپذیرتر ترکیه است، حدود ۳ روز برای سفر کافی خواهد بود. ما در بلاگ سفرمارکت تلاش کرده‌ایم در این برنامه سفر سه روزه به وان، همه انگیزه های سفر به این شهر مانند خرید، طبیعت‌گردی و تاریخ‌گردی را پوشش بدهیم. اگر شما چه به تنهایی و چه به صورت خانوادگی به وان ترکیه سفر کنید، این برنامه سفر می‌تواند برای شما جذاب باشد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور وان تابستان1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت