تور ژاپن نوروز1403

تور ژاپن

جغرافیای کشور ژاپن: ژاپن کشوری کاملاً محصور شده در آب است که با مرزهای آبی با کشورهای چین، کره جنوبی، کره شمالی و روسیه همسایه‌است. این کشور در پایان جنگ جهانی دوم، تمامی متصرفات فراسوی دریایی خود، از جمله کشور کره را که در آن زمان ۴٫۵٪ درصد کل کشور را تشکیل می‌داد، از دست داد. وسعت کنونی ژاپن ۳۸۷۰۰۰ کیلومتر مربع است (کمتر از ایالت کالیفرنیا در آمریکا)، تقلیل یافت. توکیو پایتخت ژاپن بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است.

بهترین جزیره های ژاپن:

کشور ژاپن از بسیاری از لحاظ در حوزه گردشگری حائز اهمیت است، از جاذبه های گردشگری مدرن در کلان شهرهای این کشور گرفته تا روستاهای جذاب و بناهای تاریخی که در آن ها قرار دارند و سالانه سبب جذب حجم بالایی از گردشگر به سمت این کشور می شود. اما در این کشور هزاران جزیره ی دیدنی و جذاب وجود دارد که کمتر از آن ها حرفی در میان است و جالب است بدانید گردشگران زیادی هستند که برای سفر به این کشور آن ها را انتخاب می کنند.

 جزیره ها

1-یوکوشیما
۲-  ریشییر
۳- هوکایدو
۴- جزیره ربون
۵-نوکونو
۶-  سادو
۷- اریوموت جزیره
۸- زیره تاکتومی
۹- ایشیگاکی
۱۰-  چیچیجامه

ژاپن,کشور ژاپن,درباره کشور ژاپن

ژاپن پارک های ملی زیادی را در خود جای داده که مملوء از جذابیت های طبیعی اند

بهترین پارک های ملی ژاپن:

یکی از جذابیت های ژاپن چشم اندازهای جذاب آن در فصل های مختلف سال است که برای تماشای آن ها می تونید راهی پارک های ملی شوید. ژاپن پارک های ملی زیادی را در خود جای داده که مملوء از جذابیت های طبیعی اند و در آن ها چشم اندازهایی را می بینید که در هیچ جای دیگری از دنیا نمونه اش پیدا نمی شود. در سراسر دنیا پارک های ملی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اند و کوله گردان زیادی به هوای این پارک ها باروبندیل سفر می بندند.
۱-   شیرتوکو | Shiretoko National Park، هوکایدو
۲- اوگاساوارا | Ogasawara National Park، توکیو 
۳-  نیکو | Nikko National Park، استان های توچیگی، گونما و فوکوشیما
۴- جزایر کراما| Kerama Islands National Park، اوکیناوا
۵-  اسو کوجو | Aso Kujū National Park، اوئیتا
۶-  شیکوتسو- تویا | Shikotsu-Tōya National Park، هوکایدو
۷- فوجی-هاکونه-ایزو | Fuji-Hakone-Izu National Park، توکیو، استان های یاماناشی، کاناگاوا و شیزوئوکا

آشنایی با فرهنگ ژاپن و آداب و رسوم مردم آن


با نام ژاپن همه ما یاد فانوس‌های روشن، کیمونوهای رنگارنگ، درختانی پر از شکوفه‌های گیلاس و ساختمان‌های چوبی می‌افتیم که مانند یک تابلو نقاشی رنگ بوم دلبری می‌کنند. آداب و رسوم مردم کشور ژاپن نیز از زیبایی‌های آن جدا نیست و پشت هرکدام داستانی شگفت‌انگیز وجود دارد که باعث محبوبیت جهانی فرهنگ این کشور شده است. همین موضوع باعث شده تا هرساله ماجراجویان زیادی با تهیه بلیط هواپیما راهی این کشور شوند و از جذابیت‌های آن لذت ببرند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ژاپن نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت