تور ژاپن پرواز امارات

آشنایی با ژاپن

همه ما با هر سبک و سلیقه‌ای، خاطرات خاص و جذابی با کارتون‌های ژاپنی، بازی‌های ویدیویی ژاپنی و فیلم‌های مخصوص سامورایی داریم، چیزی که باعث می‌شود تا کنجکاوی بیش از حدی در مورد سبک زندگی، مردم و فرهنگ مردم ژاپن پیدا کرده و بخواهیم تا از فرهنگ چندوجهی و جذاب این کشور سر در بیاوریم.

موضوعی که با یک یا چند بار سفر به ژاپن امکان پذیر نیست و نیاز به زندگی و حضور بلند مدت دارد، بر همین اساس می‌خواهیم در بخش آشنایی با ژاپن به صورت کوتاه در مورد جنبه‌های مختلف فرهنگ خاص این کشور صحبت کنیم. از یک جنبه، ژاپن غرق در سنت‌ها و تاریخچه‌ای چندین و چند هزار ساله است و از سوی دیگر کشوری است که مدام در حال تغییر و تحول بوده و با به روز رسانی تمامی بخش‌ها و جنبه‌های زندگی مثل مد و فشن و یا فناوری‌های دیجیتالی، وجود هرگونه محدودیت و غیرممکنی را زیرسوال می‌برد.

یعنی دو وجه اصلی و بسیار بارز کشور ژاپن داشتن فرهنگ و تاریخچه‌ای کهن و بسیار غنی است و جنبه دیگر آن به فناوری‌های مدرن، زندگی پراسترس، شلوغ و روزانه شهری و موارد این چنینی وابسته است. تفاوت‌هایی که رفته رفته بین نسل‌های قدیمی و نسل‌های جدید این کشور ایجاد شده و حتی رگه‌هایی از ترکیب فرهنگ غربی با فرهنگ آسیایی و شرقی در این کشور دیده می‌شود.

برای همین، سفر به ژاپن یک فرصت کم‌نظیر برای بازدید از انواع جذابیت‌ها و تجربه احساساتی متفاوت است که شما را با کلاس خاصی از زندگی و فرهنگ آسیایی در کشور ژاپن آشنا می‌کند. چون جزئیات قابل ارائه درباره هر بخش از این کشور از جمله مذهب، فرهنگ و سنت‌های ژاپنی بسیار زیاد است، بهتر است برای لمس و تجربه کامل فرهنگ و سنت غنی و جذاب ژاپن، بازدید از دو شهر کیوتو و نارا را در برنامه سفر خود قرار داده و با معاشرت با مردم و بازدید از زیبایی‌هایی این مناطق دیدنی، به خوبی با فرهنگ و رسوم مردم این سرزمین آشنا شوید.

یعنی اگر دوست دارید تا فرای تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها و خواندن رمان‌های ژاپنی، رسوم و سنت‌های خاص کشور ژاپن را تجربه کنید، باید در مدت زمان حضور خود در ژاپن از مناطق تاریخی این کشور بازدید نمایید، این در حالی است که شهری مثل توکیو، چهره دیگری از ژاپن را به شما نشان داده و به راحتی با امکانات مدرن شهری شما را مجذوب خود خواهد کرد.

ما سعی می‌کنیم تا در ادامه مطلب آشنایی با ژاپن اطلاعات کاربردی و خوبی را برای سفر و یا مهاجرت شما به این کشور در اختیارتان قرار دهیم؛ ولی در هر صورت، اگر قصد دریافت ویزا و بلیط سفر به ژاپن را داشته و می‌خواهید خود را در فرهنگ و تاریخ این کشور غرق کنید، گزینه‌های بسیار زیادی از حضور در معبد و تجربه زندگی بودایی گرفته تا قدم زدن در خیابان‌های قدیمی و سنتی ژاپن، بازدید از صنایع دستی، حضور در تئاترهای سنتی ژاپن و جشن‌ها و فستیوال‌های رنگارنگ، سفر بسیار نابی در انتظار شماست.

آب و هوای ژاپن

اگر مایل به حضور در پایتخت کشور ژاپن یعنی توکیو هستید، باید بگوییم که به طور خلاصه تابستان‌های این شهر کوتاه، گرم، شرجی و ابری  است و زمستان‌های آن نیز بسیار سرد و به طور معمول هوا صاف است. ماه‌های گرم سال در ژاپن در حدود 3 ماه از تاریخ 27 جون تا 18 سپتامبر است که میانگین دما در آن در حدود 26 درجه سانتی‌گراد است.

البته گرم‌ترین ماه سال در توکیو آگوست است که میانگین دما در بالاترین حالت 30 و در کمترین حالت 24  درجه است. این در حالی است که ماه‌های سرد ژاپن بیش از 3 ماه بوده و به طور معمول از 4 دسامبر تا 20 مارچ ادامه داشته و درجه دما به طور میانگین 13.5 درجه است. سردترین ماه توکیو ماه ژانویه است که درجه دما در آن در کمترین حالت 3 و در بیشترین حالت 9.5 است.

جاذبه‌های توریستی ژاپن

آنقدر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کشور ژاپن زیاد است که خود یک مطلب جداگانه طلب می‌کند و با ورود به این کشور و شروع سیر و سیاحت در آن بارها از خودتان خواهید پرسید که چرا تا به حال به فکر سفر به ژاپن و بازدید از جاذبه‌های دیدنی و توریستی آن نیافتاده‌اید!

جایی که به اندازه کافی ارزش زمان و بودجه صرف شده برای سفر را داشته و شما را ترغیب می‌کند تا برای آشنایی با ژاپن پارها و پارها به این کشور سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری، جزیره‌ها و شهرهای مختلفش دیدن کنید. در حال حاضر، برترین جاذبه‌های توریستی کشور ژاپن شامل موارد زیر می‌شود:

1. کوه رؤیایی فوجی

بدون شک، شناخته شده ترین نماد و سمبل کشور ژاپن جایی نیست جز کوه فوجی یا همان فوجی سان که بلندترین کوه این کشور نیز محسوب می‌شود. کوهی با ارتفاع 3776 متر از سطح زمین که به راحتی از شهر توکیو در فاصله 100 کیلومتر دورتر قابل مشاهده است. طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت planetware، هر ساله بیش از یک میلیون نفر در تابستان از کوه فوجی به‌عنوان یک هدف زیارتی و مذهبی بالا می‌روند و با تماشای طلوع خورشید از قله فوجی که اوج زیبایی را به نمایش می‌گذارد، تلاش خود را به پایان می‌رسانند.

البته حقیقت ماجرا این است که برای خیلی از گردشگران و توریست‌های بین‌المللی، دیدن تصویر واضح کوه فوجی از داخل قطار سریع‌السیر و یا از فاصله نسبتاً دور کفایت کرده و اغلب تمایلی به تحمل سختی، انجام ورزش و بالا رفتن از این کوه عظیم ندارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ژاپن پرواز امارات

هلدینگ گردشگری پارسا گشت