تور کوالالامپور دی و بهمن 1402

تور کوالالامپور

تور مالزی زمستان را در چه ماهی رزرو کنیم؟

دمای مالزی در زمستان بین 20 تا 35 درجه متغیر است. اختلاف دما در یک روز زمستانی مالزی نهایتا به 13 درجه سانتیگراد می‌رسد. در فصل زمستان شدت و میزان بارندگی کاهش می‌یابد. برای رزرو تور ارزان مالزی، بهمن ماه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با رزرو تور مالزی بهمن علاوه‌بر پرداخت کم‌ترین هزینه ممکن در بین ماه‌های زمستان، سفر به این کشور در بهترین شرایط آب و هوایی را نیز تجربه خواهید کرد؛ زیرا در این ماه اکثر روزها آفتابی است و امکان گشت و گذار داخل شهر برای شما فراهم می‌شود. البته با رزرو تور مالزی اسفند نیز شرایط مشابهی را در مورد آب و هوای کوالالامپور مشاهده خواهید کرد.

شرکت در کریسمس کوالالامپور با رزرو تور مالزی زمستان

اگر تور مالزی دی را رزرو کنید، می‌توانید کریسمس را در مالزی بگذرانید. در این ماه علاوه‌بر برگزاری جشنواره‌های متعدد مثل آتش بازی و اجراهای زنده کریسمس، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها روی کالا و غذاهای خود تخفیف‌های مناسبی می‌گذارند. یعنی می‌توانید پس از انجام خریدهایی ارزان قیمت، خودتان را به یک ناهار یا شام محلی ارزان قیمت نیز مهمان کنید.

در مالزی چند روز اقامت خواهید داشت؟

مدت اقامت تور مالزی زمستان 1402 از سه شب به بالا است. البته مسافران معمولا پکیج‌های مسافرتی این مقصد را به مدت 7 شب رزرو می‌کنند. بهتر است شما هم به مدت 7 شب و 8 روز تور را رزرو کنید. به این ترتیب نیازی هم به گرفتن ویزا و پرداخت هزینه جداگانه بابت آن ندارید.

خدمات تور مالزی زمستان 1402

در صورت رزرو تور مالزی زمستان 1402 از خدمات زیر به شما ارائه می‌شود.

  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • بیمه مسافرتی
  • اخذ ویزا (در صورت نیاز)
  • ارائه سیم کارت به ازای هر اتاق
آیا هزینه تور مالزی ویژه کریسمس مقرون‌ به‌ صرفه است؟

هزینه‌ی تور مالزی در زمان برگزاری کریسمس نسبت به سایر ایام زمستان بیشتر است. در نتیجه فقط اگر اصرار به سفر در این ایام دارید، تور مالزی کریسمس را رزرو نمایید.

قیمت تور مالزی در زمستان چگونه است؟

قیمت تور مالزی زمستان نسبت به پاییز افزایش چشمگیری می‌یابد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوالالامپور دی و بهمن 1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت