تور کوالالامپور ژانویه2024

همه‌ی دلایل مهم برای رزرو تور مالزی

ثبت سابقه‌ی سفر قوی و هزینه‌ی کم در مدت اقامت از مزیت‌های رزرو تور مالزی هستند. البته این کشور از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نیز غنی بوده و از مقاصد مناسب برای خرید نیز می‌باشد. در واقع داخل کشور مالزی به هر آنچه که نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. اما قبل از سفر باید شهرهای مورد نظرتان را برای رزرو تور با توجه به ویژگی‌های هر مسیر انتخاب کنید. تنها در این صورت سفرتان از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود.

تورهای ترکیبی مالزی به چند شکل برگزار می‌شوند؟

تورهای مالزی به صورت ترکیبی بین سه شهر توریستی‌ این کشور یا همراه با شهرهای مهم سه کشور تایلند، اندونزی و سنگاپور برگزار می‌شود. هر یک از این پکیج‌های تور مالزی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از قیمت گرفته تا نحوه‌ی جابه‌جایی بین شهرها! برای همین هم در جدول زیر مقایسه‌ای از ترانسفر، هزینه تور و نوع تور برای شما آورده‌ایم.

تور کوالالامپور سنگاپور؛ پرتقاضاترین تور ترکیبی مالزی

رزرو تور سنگاپور به صورت تکی هزینه‌ی زیادی روی دست مسافران می‌گذارد. علاوه‌بر آن تعداد پروازهای تهران سنگاپور کم‌تر از مسیر تهران کوالالامپور می‌باشد. به همین دلیل هم نهال گشت مانند سایر آژانس‌های گردشگری، امکان رزرو تور مالزی سنگاپور را برایتان فراهم کرده است. با رزرو این تور پروازها از تهران به کوالالامپور انجام شده و پس از چند روز اقامت در مالزی، می‌توانید با ترانسفر زمینی به سنگاپور بروید. با رزرو این تور هزینه‌های سفر شما به مراتب نسبت به تور تکی سنگاپور کم‌تر است.

تور مالزی تایلند؛ با پرواز ایرانی، ارزان و محبوب

پروازهای تور مالزی تایلند از تهران و با ایرلاین ماهان به مقصد بانکوک برگزار می‌شود. به دلیل نزدیکی مالزی به تایلند پس از اقامت در شهرهای بانکوک، پاتایا و  پوکت با پروازی کوتاه به کوالالامپور می‌روید. باتوجه به نحوه برگزاری پروازها، این تور یکی از ارزان‌ترین سفرهای ترکیبی مالزی به حساب می‌آید و از نظر مسافران محبوبیت بیشتری دارد.

تور ترکیبی داخل مالزی؛ انتخاب دو شهر برای اقامت

شما می‌توانید تور کوالالامپور پنانگ، کوالالامپور لنگکاوی یا تور کوالالامپور با هر دو شهر را رزرو کنید. این تورها قیمت مناسبی دارند؛ زیرا در اغلب موارد مسیرها بین دو شهر به صورت زمینی طی می‌شود.

تور کوالالامپور بالی؛ لوکس‌ترین پکیج ترکیبی مالزی

با رزرو این تور می‌توانید مدرنیته را در مالزی ببینید، سپس برای استراحت به بالی بروید. با توجه به هزینه‌های بالای اقامت در بالی، هزینه‌ی رزرو تور ترکیبی اندونزی مالزی بسیار زیاد است. در نتیجه رزرو این تور را فقط به مسافران لوکس‌پسند شرق آسیا توصیه می‌کنیم. در غیر این صورت برای سفر ارزان به مقاصد شرق آسیا، رزرو این تور مناسب شما نیست.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای رزرو تور و سفر به مالزی

شما می‌توانید فقط با پاسپورت ایرانی تا 14 روز پشت سر هم در مالزی اقامت داشته باشید. در غیر این صورت برای اقامت بیشتر در مالزی باید مدارک زیر را جهت ارائه به سفارت مالزی آماده کنید:

  • بلیط رفت و برگشت
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • واچر هتل (تاییدیه رزرو هتل)
  • بیمه معتبر مسافرتی

شما باید با در دست داشتن مدارک ذکر شده به سفارت مالزی بروید. در سفارت از شما 25 هزار تومان هزینه برای اخذ ویزا گرفته می‌شود. پس از ارائه‌ی این مدارک، پاسخ درخواست ویزای مالزی در مدت دو الی سه روز به شما اعلام می‌شود. پس از صدور نیز، روادید مالزی به مدت دو ماه مهلت استفاده دارد.

در نظر داشته باشید که مدارک لازم برای رزرو تور ترکیبی و محبوب مالزی سنگاپور با مدارک اخذ ویزای مالزی متفاوت است.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای سنگاپور برای تور ترکیبی

در صورت رزرو تور ترکیبی مالزی سنگاپور باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزای سنگاپور به کارشناسان تور نهال گشت ارائه دهید:

  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • اسکن عکس 4*3

تور مالزی را چه زمانی رزرو کنیم؟

قیمت تور مالزی 1402 در طول سال با توجه به میزان تقاضا متغیر است. ایام نوروز و کریسمس به دلیل میزان تقاضا و شرایط ایده‌آل آب و هوایی گران‌ترین تاریخ‌ها برای رزرو تور مالزی هستند. برای رزرو تور مالزی در بهترین شرایط آب و هوایی، پایان آبان ماه تا پایان اردیبهشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته امکان رزرو تور مالزی 1402 از خرداد تا آذر نیز برایتان وجود دارد. به طور کلی آب و هوای این کشور در پاییز و زمستان متعادل‌تر و در بهار و تابستان نامساعدتر است. باتوجه‌به همین موضوع نیز قیمت تورها و برگزاری فستیوال‌ها در 6 ماهه‌ی دوم سال بیشتر می‌باشد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوالالامپور ژانویه2024

هلدینگ گردشگری پارسا گشت