تور کوالالامپو_ بهترین نرخ

همه‌ی دلایل مهم برای رزرو تور مالزی

ثبت سابقه‌ی سفر قوی و هزینه‌ی کم در مدت اقامت از مزیت‌های رزرو تور مالزی هستند. البته این کشور از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نیز غنی بوده و از مقاصد مناسب برای خرید نیز می‌باشد. در واقع داخل کشور مالزی به هر آنچه که نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. اما قبل از سفر باید شهرهای مورد نظرتان را برای رزرو تور با توجه به ویژگی‌های هر مسیر انتخاب کنید. تنها در این صورت سفرتان از کیفیت لازم برخوردار خواهد بود.

مسافران تور کوالالامپور

نهال گشت به مسافران تور کوالالامپور 1402 خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • بلیط رفت و برگشت (بلیط پروازها بین شهرهای مختلف در صورت رزرو تور ترکیبی)
  • رزرو هتل با صبحانه
  • یک گشت شهر
  • یک سیم کارت برای هر اتاق
  • بیمه نامه مسافرتی
  • تور کوالالامپور سنگاپور؛ پرتقاضاترین تور ترکیبی مالزی

  • رزرو تور سنگاپور به صورت تکی هزینه‌ی زیادی روی دست مسافران می‌گذارد. علاوه‌بر آن تعداد پروازهای تهران سنگاپور کم‌تر از مسیر تهران کوالالامپور می‌باشد. به همین دلیل هم نهال گشت مانند سایر آژانس‌های گردشگری، امکان رزرو تور مالزی سنگاپور را برایتان فراهم کرده است. با رزرو این تور پروازها از تهران به کوالالامپور انجام شده و پس از چند روز اقامت در مالزی، می‌توانید با ترانسفر زمینی به سنگاپور بروید. با رزرو این تور هزینه‌های سفر شما به مراتب نسبت به تور تکی سنگاپور کم‌تر است.

    تور مالزی تایلند؛ با پرواز ایرانی، ارزان و محبوب
    پروازهای تور مالزی تایلند از تهران و با ایرلاین ماهان به مقصد بانکوک برگزار می‌شود. به دلیل نزدیکی مالزی به تایلند پس از اقامت در شهرهای بانکوک، پاتایا و پوکت با پروازی کوتاه به کوالالامپور می‌روید. باتوجه به نحوه برگزاری پروازها، این تور یکی از ارزان‌ترین سفرهای ترکیبی مالزی به حساب می‌آید و از نظر مسافران محبوبیت بیشتری دارد.

  • اقامت با خیال راحت در انواع هتل های مالزی

    برخلاف بسیاری از کشورهای شرق آسیا از جمله هند، هتلهای مالزی کیفیت خوبی دارند. شما حتی می‌توانید با خیال راحت در هتل‌های سه ستاره‌ی این کشور اقامت با کیفیتی داشته باشید. هتل‌های مالزی فقط خدمات صبحانه را به مسافران ارائه می‌دهند. بیشتر هتل‌های کوالالامپور و مالزی نیز دارای استخر هستند و استفاده از آن‌ها در هر یک از هتل‌ها برای مسافران رایگان است. به غیر از خدمات هتل‌ها، نکته‌ی مهم دیگر در مورد محل اقامتتان موقعیت قرارگیری هتل‌ها در شهرهای این کشور خصوصا در کوالالامپور است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوالالامپو_ بهترین نرخ

هلدینگ گردشگری پارسا گشت