تور کوش آداسی-بهترین قیمت

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین و مشهورترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در مجاورت دریای اژه واقع شده است و بسیاری از گردشگران برای گذراندن تعطیلات تابستانی به این شهر سفر می‌کنند.

منبع اصلی درآمد

مردم این شهر از صنعت گردشگری است و به همین دلیل تنوع امکانات تفریحی و جاذبه‌های دیدنی در این شهر هر روز بیشتر می‌شود. کوش آداسی با شهر معروف ازمیر حدود 90 کیلومتر فاصله دارد و به سواحل جزیره یونانی ساموس هم نزدیک است.قطعا یکی از دلایل شهرت کشور ترکیه در بین گردشگران خارجی وجود سواحل بکر و زیبا در شهرهای مختلف این کشور است.

تور کوش آداسی از مبدا شهرهای مختلف ایران هم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از هموطنان برای سفر به کشور ترکیه از تور مسافرتی کوش آداسی استفاده می‌کنند.تور کوش آداسی با خدمات متنوعی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی در کوش آداسی به مسافران عرضه می‌شود.

 

خرید تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی در کشور ترکیه در اغلب فصل‌های سال آب و هوای معتدلی دارد، جزیره یونانی معروف ساموس هم در نزدیکی این شهر واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف این منطقه است.
در زمان سفر به این شهر ساحلی به راحتی می‌توانید از شهر کوش آداسی ترکیه با قایق‌های موتوری به جزیره ساموس بروید و از تماشای زیبایی‌های شگفت انگیز و بی‌نظیر این جزیره لذت ببرید. خرید تور کوش آداسی را به همه کسانی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند سفر راحت و بدون دغدغه‌ای را به مقصد این شهر در کشور ترکیه تجربه کنند و با خاطره‌ای خوش از کوش آداسی به ایران بازگردند.

قیمت تور کوش آداسی

شهرهای ساحلی و معروف کشور ترکیه بسیار زیاد است ولی کوش آداسی بدون شک بعد از آنتالیا و استانبول جز مشهورترین مقاصد ساحلی ترکیه در بین گردشگران ایرانی می‌باشد.

براساس قوانین کشور ترکیه اتباع ایرانی برای سفر به کوش آداسی نیازی به اخذ ویزا ندارند و به مدت 90 روز می‌توانند در این شهر اقامت داشته باشند، به همین دلیل قیمت تور کوش آداسی در مقایسه با هزینه سفر به شهرهای ساحلی کشورهای دیگر پایین تر است و مسافران بدون محدودیت زمانی می‌توانند تور مورد نظر خود را برای سفر به کوش آداسی رزرو کنند.

 کوش آداسی

یکی از مزیت‌های اصلی خرید تور کوش آداسی از امکان مقایسه قیمت‌ها پیش از رزرو تور است، همچنین مسافران در زمان خرید تور کوش آداسی می‌توانند هتل محل اقامت را براساس تعداد ستاره‌های آن انتخاب کنند. تور مسافرتی کوش آداسی پارساگشت شامل خدمات متنوعی از جمله بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی است.

تور ارزان کوش آداسی

اگر همیشه چمدان شما برای رفتن به سفر آماده است و گذرنامه هم دارید، به راحتی می‌توانید تور ارزان کوش آداسی را از سایت‌های فروش آنلاین تورهای مسافرتی پیدا کرده و به این شهر زیبا سفر کنید. اگر مشکلی با آب و هوای سرد کشور ترکیه نداشته باشید، قیمت تور کوش آداسی در ماه‌های فصل زمستان به شکل قابل توجهی ارزان است و شما با کمترین هزینه می‌توایند راهی این شهر ساحلی شوید. کیفیت تور ارزان کوش آداسی معمولا در حد مطلوب می‌باشد و دلیل قیمت پایین این تورها معمولا تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت شما است. تور ارزان قیمت کوش آداسی را می‌توانید در بخش‌های تورهای لحظه آخری هم پیدا کنید و با هزینه‌ای کاملا اقتصادی عازم این شهر ساحلی برای تفریح و گردش شوید. تورهای لحظه آخری یکی از بهترین روش‌ها برای سفر ارزان به شهر کوش آداسی می‌باشد، اختلاف قیمت تور لحظه آخری با حالت عادی آن در برخی مواقع واقعا چشمگیر است و افراد علاقه مند به سفر را به خرید ترغیب می‌کند. اگر در صفحه تورهای خارجی سایت الی گشت همه گزینه‌ها را از ارزان به گران مرتب نمایید، خیلی راحت می‌توانید تور ارزان قیمت کوش آداسی را پیدا کنید

.

1. چرا باید با تور به کوش آداسی سفر کنید!

تور کوش آداسی شامل چه مواردی است؟

  • بلیط رفت و برگشت
  • 6 یا 7 شب اقامت در هتل
  • صبحانه
  • نهار
  • شام و نوشیدنی
  • ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل
  • ترانسفر زمینی از ازمیر به کوش آداسی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری و …

مزیت خرید تور کوش آداسی

  • سفر با تور به جذابیت سفر می‌افزاید.
  • قیمت پکیج تور کوش آداسی برای شما به صرفه‌تر است.
  • با خرید تور کوش آداسی تمام خدمات تور را به طور کامل دریافت خواهید کرد.
  • با خرید تور کوش آداسی در وقت خود صرفه جویی کرده و نیازی به رزرو جداگانه خدمات ندارید.

خدمات پارساگشت برای مسافران تور بدروم

کسانی که نسبت به رزرو تور بدروم پارساگشت اقدام کنند، می‌توانند از خدمات رزرو بلیت رفت‌وبرگشت، ووچر هتل، لیدر، بیمه‌نامه مسافرتی و ترانسفر استقبال استفاده کنند. همچنین می‌توانید در حین سفر، اگر مشکلی دررابطه‌با هتل، پرواز یا ترانسفر برای شما پیش آمد با کارشناسان پارسا گشت تماس گرفته از پشتیبانی این آژانس مسافرتی بهره‌مند شوید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوش آداسی-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت