تور کوش آداسی نوروز1403

تور کوش آداسی

سفر نوروزی به شهری که یکی از محبوب ترین بنادر دریای مدیترانه در جهان می باشد و از طرفی بهترین و هیجان انگیزترین جاذبه ها و تفریحات آبی در کنار سواحل رویایی را در خود جمع کرده است، می تواند بهترین انتخاب سفرهای نوروزی باشد. بی شک برای گذراندن این تعطیلات شهر کوش آداسی مقصدی محبوب و جذاب بوده که جزو منحصر به فردترین مقاصد ساحلی ترکیه می باشد که با نام ” شهر پرنده ” هم خواهنده می شود. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی متنوع در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقه مندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد.

خوشبختانه نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصول بهار و تابستان باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا راهی این شهر زیبا بشوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی می باشد و مهمتر وجود دریای تمیز با آب های شفاف موجب شده که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. همچنین وجود تفریحات مهیج و سرگرم کننده ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش باعث شده تا این شهر به منطقه ای محبوب برای توریستهای خارجی بدل شود.

در نهایت شما در تمامی فصول سال به ویژه ایام نوروز می توانید به وسیله آفر تور نوروزی ترکیه آژانس مسافرتی سلام پرواز، سفری خاطه انگیز و دلچسب را در این شهر تجربه کنید. ما در این مجموعه در تلاش هستیم با ارائه بهترین تور زمینی کوش آداسی و هوایی این موقعیتی عالی را برایتان فراهم کنیم که با هر بودجه و سلیقه ای که در اختیار دارید، بتوانید سفری به یادماندنی را تجربه نمایید و در بهترین هتل های کوش آداسی اقامتی آرامش بخشی را داشته باشید.

تور نوروز کوش آداسی ارزان و لحظه آخری

در ابتدا سوالی که مطرح می شود این بوده که آیا شرایط سفر لحظه آخری به کوش آداسی را دارید؟ چرا که این تورها دقیقا زمانی ارائه می شوند که هواپیما تا لحظه آخر پر نشده باشد و یا ظرفیت هتل ها به حد نصاب نرسیده باشذ، آن وقت باید به پایین ‌ترین نرخ ممکن پر شوند، قیمت این تورها خیلی مناسب است و فرصت مناسبی برای سفرهای مقرون به صرفه می باشد. فقط مشکل اینجاست که شما همین امروز و فردا باید چمدان به دست به سفر بروید اما بدانید که همه تورهای لحظه آخری کوش آداسی هم ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک اعم از تعطیلات نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزانی به این مقصد وجود ندارد؛ برای این بازه زمانی ” های سیزن کوش آداسی ” حتما باید از چندین ماه قبل تور خود را رزرو کنید.

چرا باید در نوروز به کوش آداسی سفر کنیم؟

کوش آداسی با آن سواحل آبی زیبا و آرامش و حس و حالی که تا اندازه‌ای آدم را به یاد یونان می‌اندازد، می‌تواند یک تجربه آرامش‌بخش لذت‌بخش برای هر فردی باشد و تبدیل به یکی از بهترین سفرهای عمرش بشود. این شهر کوچک ترکیه به دلیل سواحل بسیار تمیز و دریای نیلگونش توانسه پرچم آبی دریافت کند. در تور کوش آداسی می‌توانید از بهترین مراکز خرید این شهر، سوغاتی‌های به‌یادماندنی بخرید و از تفریحات کوش آداسی مثل سافاری در طبیعت زیبا، اسب‌سواری، پارک‌های آبی، حمام ترکی و قایق‌سواری و شنا در آب‌های تمیز و زلالش لذت ببرید. مخصوصاً که آب و هوای این شهر در بهار هم بسیار لذت‌بخش است. پس چرا نوروز را برای رفتن به این شهر زیبا انتخاب نکنیم؟!

پکیج تور کوش آداسی نوروز 1403 در

حالا که قرار است با شروع سال نو در کنار بهترین سواحل کوش آداسی قدم بزنید و سال 1403 را با حال و هوایی پر از آرامش و تغییر آغاز کنید، شاید خوب باشد که بدانید آژانس پارساگشت ر چه خدماتی به شما ارائه می‌دهد تا در سفرتان راحت‌تر باشید.
پکیج تور نوروز 1403 کوش آداسی در الفبای سفر به شرح زیر است:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • راهنمای فارسی‌زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • رزرو هتل کوش آداسی به مدت 6 شب
  • بیمه مسافرتی

هتل های کوش آداسی در نوروز 1403

کوش آداسی با اینکه جزیره کوچکی است، پر از هتل‌ و اقامتگاه است. در این شهر زیبا می‌توانید باتوجه به نیاز و بودجه‌ای که دارید، از بین هتل‌های لوکس یا اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت، هرکدام را پسندیدید انتخاب کنید. در ادامه به برخی از بهترین هتل‌های این شهر اشاره می‌کنیم:

  • هتل آکوا فانتزی؛ 5 ستاره
  • هتل ریچموند افسوس کوش آداسی؛ 5 ستاره
  • هتل گرند شاهین کوش آداسی؛ 4 ستاره
  • هتل توسان بیچ کوش آداسی؛ 5 ستاره
  • هتل پانوراما هیل کوش آداسی؛ 4 ستاره
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوش آداسی نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت