تور گرجستان نوروز 1403

 

تور گرجستان نوروز 1403

اگر می‌خواهید یک سفر خارجی بدون ویزا و ارزان داشته باشید، گرجستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. شما برای تهیه تور گرجستان نیاز به ویزا نداشته و فقط باید پاسپورت خود را با خود به همراه برید. فصل تابستان از آن جهت بهترین زمان برای تهیه تور گرجستان تابستان است که گرجستان به دلیل موقعیت جغرافیایش تابستانی خنک و معتدل دارد. علاوه بر آن می‌توان تور گرجستان را یکی از ارزان‌ترین و بی‌دردسرترین تورهای خارجی در کنار تور ترکیه دانست.

آب و هوای گرجستان در تابستان

آب و هوای گرجستان در فصل تابستان گرم و مطلوب است. هوای گرجستان در طول تابستان روز به روز گرم تر می‌شود. برای فرار از گرمای تابستان‌های گرجستان می‌توانید به سواحل دریای سیاه یا اطراف دریاچه لیسی و لاک‌پشت رفته تا اوقات خوشی را سپری کنید. اما باید در نظر داشته باشید که مناطق ساحلی در این زمان رطوبت بسیار بالایی دارند. میانگین دمای هوا در گرجستان در فصل تابستان در حدود ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد متغیر است. پس بهتر است تا در تور گرجستان تابستان 1402، همراه داشتن لباس‌های خنک و نخی را فراموش نکنید.

 

بهترین زمان سفر به گرجستان در تابستان 1403

بهترین زمان سفر به گرجستان در فصل تابستان در نیمه دوم شهریور ماه است. در این زمان هوا کمی خنک‌تر شده و تعطیلات این ماه، فرصت مناسبی را برای سفر به گرجستان در تابستان به شما خواهد داد.

بهترین زمان خرید تور گرجستان تابستان 1403

از آنجا که فصل تابستان فصل شلوغی گرجستان است، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور گرجستان تابستان 1402 اقدام کنید.

هزینه تور گرجستان تابستان 1403

به طور کلی در فصل تابستان قیمت تور گرجستان بالاتر از سایر فصول سال است. علاوه بر آب و هوا خوب گرجستان در فصل تابستان، به دلیل وجود تعطیلات تابستانی مسافران زیادی به این مقصد سفر می‌کنند. در نتیجه تعداد متقاضیان تور گرجستان در تابستان افزایش یافته و همین موضوع سبب بالا رفتن قیمت تور گرجستان تابستان می‌شود. زیرا با بالا رفتن تقاضا برای خرید تور گرجستان تابستان، ظرفیت اغلب پروازها و هتل‌های تفلیس، باتومی تکمیل ظرفیت خواهند شد.

  • دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه در همان فصل؟ برخی از تورهای تفلیس یا تورهای باتومی در یک زمان ممکن است قیمت متفاوتی باهم داشته باشند. این تفاوت می‌تواند به دلیل استفاده از ایرلاین‌ها و یا هتل‌های مختلف باشد.

جشنواره‌های تابستانی تور گرجستان

تابستان‌های گرجستان شلوغ و پرجنب و جوش است. در فصل تابستان جشنواره‌های بسیاری در گرجستان و در شهرهای تفلیس و باتومی برگزار می‌شود، به همین دلیل بسیاری از مسافرین تور گرجستان، تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب می‌کنند.

جشنواره موسیقی آرت ژن (Art. Gene)

جشنواره موسیقی آرت ژن یکی از جشنواره‌های موسیقی معروف گرجستان است که همه ساله در موزه مردم شناسی تفلیس برگزار شده و یک هفته یا بیشتر طول می‌کشد. در این جشنواره نوازندگان موسیقی‌های سنتی، هنرمندان معاصر گرجستانی و گروه‌های رقص سنتی گرد هم می‌آیند، تا هنر خود را به رخ علاقمندان به موسیقی بکشند. همچنین صنایع دستی، غذاها و نوشیدنی‌های محلی گرجستان، در غرفه هایی به گردشگران عرضه می‌شود.

جشنواره رنگ تفلیس

جشن رنگ تفلیس تقریبا شبیه جشن هولی هند است و مردم در این جشنواره مردم در کنار دریاچه لاک‌پشت‌ (Turtle Lake)، دور هم جمع می‌شوند با پرتاب پودرهای رنگی، به جشن و شادی می‌پردازند. تاریخ دقیق این جشنواره از قبل اعلام می‌شود و زمان مشخصی ندارد.

جشنواره موسیقی الکترونیک گرجستان

جشنواره موسیقی الکترونیک گرجستان یا به اختصار جشنواره جم همه ساله پذیرای ده‌ها هزار مهمان در طول مدت ۹ روز است. این مراسم از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جشنواره‌های گرجستان به ‌شمار می‌رود که هر سال در اواسط مرداد ماه و در شهر ساحلی آناکلیا برگزار می‌شود. شما با تهیه بلیط این جشنواره می‌توانید در همه اجراهای موسیقی بین‌المللی با سبک‌های متفاوت حضور داشته باشید و از امکاناتی مانند پارک آبی و تمامی فعالیت‌های ورزشی، سرگرمی‌ها و … به‌ رایگان استفاده کنید. فاصله آناکلیا با باتومی ۱۴۰ کیلومتر و با تفلیس ۳۵۰ کیلومتر است.

سوغات و خوراکی‌های گرجستان

گرجستان سوغات و خوراکی‌های متنوعی دارد. عسل، نوعی شکلات به نام چورچوخلا و چای گرجستان معروفند. اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص و آنتیک هستید، می‌توانید سری به بازار خرده فروشان درای بریج بروید. در این بازار می‌توانید انواع عتیقه جات و کالاهای آنتیک مثل دوربین‌های روس، کتاب‌های قدیمی و … را پیدا کنید. سوغات و صنایع دستی و هنری خاصی مثل فرش و گلیم دستبافت منطقه قفقاز در بازار درای بریج با قیمت مناسب موجود می‌باشند.

تور گرجستان تابستان هتل رادیسون بلو ایوریا

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در برگزاری تورهای مسافرتی و توسعه صنعت گردشگری بخش اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در مقصد گردشگری می‌باشد. در گرجستان می‌توانید انواع اقامتگاه‌های ارزان تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را پیدا کنید.

هتل رادیسون بلو ایوریا یکی از هتل‌های پنج ستاره در تفلیس بوده که در نزدیکی میدان آزادی تفلیس و بازار درای بریج مارکت قرار گرفته است. تور گرجستان تابستان 1402 روی هتل رادیسون بلو ایوریا می‌تواند برای مسافران هیجان‌انگیز باشد چرا که یکی از سه هتل برتر گرجستان در تفلیس محسوب می‌شود. این هتل که با نام هتل شیشه‌ای شناخته می‌شود در هجده طبقه ساخته شده است و دارای دسترسی مناسبی به ایستگاه مترو، جاذبه‌های توریستی و مرکز شهر می‌باشد. از امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، رستوران ایتالیایی، رستوران غذاهای آسیایی، وای فای رایگان و دیوارهای شیشه‌ای اشاره کرد که در تور گرجستان تابستان مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل رادیسون بلو ایوریا می‌توان به تئاتر اپرا و باله تفلیس اشاره نمود که در فاصله چهارصد متری از این هتل قرار گرفته است.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس تنها هفده کیلومتر بوده که از این لحاظ نیز توانسه است رضایت خاطر مهمانان خود را تامین کند.

بهترین هتل‌های تفلیس گرجستان

هتل بیلتمور تفلیس

 

این هتل از بهترین هتل‌های کشور گرجستان و شهر تفلیس به‌حساب آمده و ساختمانی بلند با نمای شیشه‌ای دارد که باعث شده جذابیت آن چند برابر شود. در حقیقت از دور که به سمت این هتل نزدیک می‌شوید، همین نمای مرتفع و شیشه‌ای آن، شما را مجذوب خواهد ساخت.

هتل بیلتمور تفلیس در خیابان روستاولی قرار داشته و نزدیک‌ترین جاذبه گردشگری به آن نیز، موزه ملی گرجستان است که با دقایقی پیاده‌روی، می‌توانید خود را به آن برسانید.

هتل ۵ ستاره بیلتمور در شهر زیبای تفلیس، دارای تجهیزات مختلف رفاهی و تفریحی بوده که از آن جمله می‌توان به سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، اتاق بار و چمدان، ترانسفر فرودگاهی و … اشاره کرد.

هتل استمبا تفلیس

 

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس که همیشه توانسته سطح بالایی از رضایت مشتریان را به دست بیاورد، هتل ۵ ستاره استمبا است. این هتل نیز در نزدیکی خیابان روستاولی، در خیابان کوتساوا قرار داشته و فاصله کمی از ایستگاه مترو این خیابان دارد.

این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، اتاق بار و چمدان، ترانسفر فرودگاهی، سونا، استخر، جکوزی، اتاق سیگار، رستوران، کافه و … است. همین‌طور اتاق و سوئیت‌های آن، همگی کاملا مجهز بوده و بهترین دکوراسیون در آن‌ها پیاده‌سازی شده است.

هتل آیوتا تفلیس

 

هتل آیوتا، هتلی ۵ ستاره در میدان آزادی شهر تفلیس است که به جز ساختمان زیبا و مدرن، دارای امکانات درجه یک نیز است.

این هتل از بهترین هتل‌های تفلیس دارای امکانات بسیار زیادی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران، کافه، پارکینگ رایگان، اتاق‌های سیگار ممنوع، شاتل فرودگاهی، سرویس ویژه معلولین و افراد کم‌توان، اینترنت وای‌فای رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز در اتاق‌ها، اتاق بار و چمدان، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، خدمات نگهداری کودکان و … اشاره کرد.

حین اقامت در هتل آیوتا شهر زیبای تفلیس، خود را در یک محیط کاملا آرام و بسیار دنج خواهید یافت. این هتل برای مسافرت‌های خانوادگی یا تک‌نفره عالی بوده و اگر می‌خواهید ماه عسل خود را در یک هتل رویایی سپری کنید، قطعا آیوتا تفلیس، می‌تواند از گزینه‌های برتر شما باشد.

هتل ماریوت تفلیس

 

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس، هتل ماریوت است که ضمن داشتن ساختمانی با قدمت، همچنان لوکس به نظر می‌رسد. این هتل خدمات عالی به مسافران خود ارائه کرده و از اقامت در آن، لذت زیادی خواهید برد.

خدمه هتل ۵ ستاره ماریوت تفلیس، همگی کاملا آموزش‌دیده بوده و به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. از این روی شما به‌راحتی می‌توانید با دانستن کمی زبان انگلیسی، با خدمه هتل صحبت کرده و امور مختلف خود را پیش ببرید.

این هتل یک سالن بدنسازی بزرگ داشته و اگر برای ملاقات‌ها و مناسب‌های کاری به تفلیس گرجستان سفر کنید، می‌توانید از اتاق‌های جلسات و همین‌طور سالن کنفرانس هتل استفاده کنید.

از جمله تجهیزات این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، سیستم اطفای حریق، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان برای مسافران، رستوران، کافه، خدمات روم سرویس، پذیرش شبانه‌روزی و … اشاره کرد.

هتل پرفرنس هالینگ شهر تفلیس

 

در شهر تفلیس گرجستان، هتل‌های لوکس زیادی وجود دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان به هتل پرفرنس هالینگ اشاره کرد. از این هتل تا دریای زیبای تفلیس، فاصله زیادی وجود نداشته و با چند دقیقه پیاده‌روی از محل هتل به ساحل دریا خواهید رسید.

البته از سویی دیگر فرودگاه با فاصله بیشتری نسبت به هتل قرار داشته و برای رسیدن به آن، باید چیزی در حدود ۱۳ کیلومتر رانندگی کنید.

هتل پرفرنس هالینگ، به‌عنوان یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر تفلیس، دارای خدمات و تجهیزات عالی است که اقامت برای مسافران را به دورانی جذاب و فراموش‌نشدنی تبدیل می‌سازد.

در این هتل خدمات درجه یک پذیرش، روم سرویس، رستوران، کافه، استخر، سونا، جکوزی، زمین‌بازی کودکان، اتاق بار و چمدان، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، سالن جلسات، سالن رقص و … ارائه می‌شود.

هتل دالیدا تفلیس

هتل دالیدا تفلیس (Hotel Dalida) یک هتل سه ستاره در منطقه سیتی سنتر تفلیس در کشور گرجستان است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل سه ستاره دالیدا تفلیس بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل دالیدا تفلیس خیابان پکینی تفلیس است و این هتل با باغ موشتایدی تفلیس ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد. از نظر مسافران هتل دالیدا تفلیس بیشترین امتیاز این هتل مربوط به پرسنل (8.2 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امکانات (5 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی خیلی ضعیف (5.1 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (5.7 از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل دالیدا تفلیس می توان به استخر شنا ، پارکینگ ، سرویس اتاق ، بار ، پذیرش 24 ساعته ، تراس ، اتاق های سیگار ممنوع ، 3 شاتل فرودگاه ، اینترنت ، اشاره کرد.

هتل تیپسی تفلیس

اتاق‌های شیک و مجهز هتل تیپسی تفلیس

برخلاف انتظار از یک سه ستاره، هر یک از اتاق‌های هتل مورد بحث دارای یک ایوان است. از آن جا می‌توانید به تماشای منظره اطراف بنشینید. برای هر یک حمامی در نظر گرفته شده که درونش لوازم آرایشی – بهداشتی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته‌اند. هر اتاق هتل تیپسی تفلیس دارای بخشی مجهز به یک سری مبلمان است که همچنان هرگز از یک سه ستاره انتظار نمی‌رود. جالب است همه این قابلیت‌ها به ازای تعرفه‌های بسیار مناسبی در اختیار توریست‌ها قرار می‌گیرند. در زمان استراحت داخل اتاق، به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت. استفاده از این سرویس کاملا رایگان است.

در صورتی که اتومبیلی کرایه کردید، هتل تیپسی به شما اجازه می‌دهد آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه داخل پارکینگ قرار بدهید. ظرفیت پارکینگ به اندازه کافی بوده و نیازی به رزرو از قبل وجود ندارد. در صورتی که تصمیم ندارید به طور پیوسته در شهر گشت و گذار کنید، می‌توانید فقط برای آمدن به هتل از فرودگاه و بازگشت به آن در آخرین روز از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. آژانس مسافرتی بیسان گشت بسته به نوع توری که هر مهمان خریداری می‌کند، این سرویس را به صورت رایگان یا پولی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. با توجه به همراه داشتن بار زیاد در زمان مسافرت، ناآشنایی با شهر و مخصوصا ناآشنایی با زبان گرجی، پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر از شاتل فروگاه خود اطمینان پیدا کنید.

رستوران هتل

هتل فاقد رستوران است، اما هر روز صبحانه را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. خوشبختانه اطراف هتل تیپسی تعداد قابل توجهی رستوران پیدا خواهید کرد. به این ترتیب هر روز می‌توانید در مکانی متفاوت، غذایی منحصربه‌فرد نوش جان کنید. اگر ترجیح می‌دهید سفرتان به گرجستان را اقتصادی‌تر کنید، می‌توانید به جای رفتن به رستوران‌های اطراف، شخصا دست به کار شده و برای وعده غذایی ناهار و شام برای خود غذا تهیه کنید. به لطف وجود یک آشپزخانه اشتراکی این امکان میسر می‌شود. اگرچه هتل فاقد رستوران یا بار اختصاصی است، اما در گوشه‌ای از آن می‌توان به یک سری نوشیدنی گوارا دست پیدا کرد.

بخش پذیرش شبانه روزی

در دسترس بوده و پرسنل آن می‌توانند به زبان‌های گرجی، روسی و انگلیسی صحبت کنند. در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها تور شهری دریافت کنید. درباره امکان یا عدم امکان تبدیل ارز توسط بخش پذیرش اطلاعاتی در دسترس نیست، اما در صورت همراه نداشتن پول محلی می‌توانید به کمک این بخش، آن‌ را تهیه کنید.

هتل دارای بخشی مخصوص به منظور کشیدن سیگار است. علت طراحی چنین جایی را باید ممنوع اعلام شدن کشیدن سیگار داخل اتاق‌ها دانست. امکاناتی خاصی مخصوص کودکان وجود ندارد، هر چند تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه‌های مخصوص پخش برنامه‌های ویژه کودکان متصل است.

فاصله تا باغ وحش تفلیس، تئاتر معروف روستاولی و همچنین اپرای شهر 8 کیلومتر است. خوشبختانه تا فرودگاه بین المللی تفلیس از هتل تیپسی فقط 20 کیلومتر فاصله دارید. تعداد قابل توجهی رستوران، بار و کافی شاپ در اطراف محل اقامت خود پیدا خواهید کرد. مراکز خرید متعددی نیز در فاصله کمتر از 10 کیلومتری این هتل واقع شده‌اند. فاصله تا میدان آزادی تفلیس به 10 کیلومتر افزایش پیدا می‌کند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور گرجستان نوروز 1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت