جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

پارک ملی مورن ترویس پیتونز، نگین کشور دومنیکا:

این پارک شامل کوهستان های جزیره و قدیمی ترین جنگل های بارانی  می باشد. که از جنگل های انبوه، با سرخس های غول پیکر و ارکیده های وحشی شروع میشود و تا جنگل ابر  در دامنه های بالای ۱۴۲۴ متری مورن ترویس پیتونز ادامه می یابد.

یکی از بهترین نقاط آغازین بازدید از پارک، دهکده Laudat است که در 11 کیلومتری  روسو قرار دارد.

دریاچه جوشان:

این دریاچه یکی از محبوب ترین جاذبه های پارک ملی مورن ترویس پیتونز است. برای رسیدن به این دریاچه اعجاب انگیز با بخار و حباب های فراوان و تماشای آب جوشان سبز خاکستری آن، باید سه ساعت میان جنگل های انبوه پیاده روی کنید که بی شک ارزشش را دارد.

آبشار ویکتوریا:

یکی از آبشارهای چشمگیر و فتوژنیک این جزیره، آبشارهای ویکتوریا واقع در پارک ملی مورن ترویس پیتونز میباشد. این آبشار از سرازیر شدن رود سفید از بالای صخره ها به داخل استخر آب گرمی که در پایین صخره ها قرار دارد شکل گرفته است. این ابشار به دلیل اینکه آب رودخانه سرشار از مواد معدنی میباشد، به رنگ سفید دیده میشود که از دیگر جذابیت های این طبیعت زیبا به شمار میرود.

سواحل کشور دومینیکا:

بیشتر بازدید کنندگان ،دومینیکا را برای پیاده روی و طبیعت انتخاب می کنند، اما می توانید بخش های زیبایی از سواحل را در این جزیره سرسبز کارائیب پیدا کنید. سواحل دومینیکا عمدتا زیبایی های ماسه سیاه آتشفشانی را دارا هستند، اگرچه شن ها بسته به نور، گاها خاکستری به نظر میرسند.

ساحل مرو یکی از محبوب ترین مناطق ساحلی است.  حدود ۲۵ دقیقه رانندگی با پایتخت، روسو، مکانی جذاب برای دیدن کشتی های کروز و همین طور افتاب گرفتن و لذت بردن از آفتاب زیبای کشور دومینیکا میباشد.

در پورتسموث،

دومین شهر بزرگ دومنیکا، به ساحل لاک پشت بنفش بروید.  این ساحل یکی دیگر از مناطق دوست داشتنی دومنیکا با نخل های بلند و ساحل ماسه ای به رنگ بژ است.

یکی دیگر از زیباترین سواحل در دومنیکا ساحل بکر و دور افتاده باتیبو در سواحل شمال جزیره است.  دسترسی به این ساحل یک ماجراجویی است. برای رفتن به این ساحل نیاز به خودروهای 4wd، در مسیر پرفراز و نشیب سنگی است، یا می توانید یک مسیر زیبای جنگلی را پیاده روی کنید.همین که به باتیبو رسیدید، شاهد جنگل های انبوه نخل ونارگیل خواهید بود و قله های سرسبز از دور چشم انداز بی نظیری را فراهم میکند. جای تعجب نیست که این ساحل شگفت انگیز مکانی برای یکی از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب بود.

پارک ملی cabrits

در شمال غربی کشور دومنیکا، پارک ملی Cabrits شامل جنگل های انبوه، باتلاق، سواحل ماسه سیاه و صخره های مرجانی بسیار زیبا میباشد. این شبه جزیره دیدنی از بالاترین نقطه خود، چشم اندازهای بی نظیری را دارد.

این پارک همچنین یکی از جالب ترین مکان های تاریخی در کشور دومنیکا را در خود جای داده است.  در اینجا می توانید از بقایای فورت شرلی، پادگان انگلیس در قرن هجدهم با چشم اندازهای زیبا از خلیج پرنس روپرت دیدن کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جاذبه های توریستی کشور دومینیکا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت