جاهای دیدنی دبی | بهترین قیمت تور دبی

مرکز خرید مرکاتو

سال‌ها است که مراکز خرید بخش مهمی از جاهای دیدنی دبی را تشکیل می‌دهند. در این میان مرکز خرید مرکاتو اولین مرکز خرید تفریحی در خاورمیانه و کشور امارات است. با توجه به سبک معماری رنسانس، این مرکز چهره شهرهای مدیترانه را در دوران رنسانس اروپا به تصویر می‌کشد.

مرکاتو در منطقه‌ مسکونی «جمیرا» واقع شده است و با خیابان‌های سنگ‌فرش و برندهای برتر بین‌المللی، تجربه‌ یک خرید رویایی را برای شما به ارمغان می‌‌آورد.

برای دسترسی به مرکز خرید مرکاتو می‌توانید از هر نقطه شهر تاکسی بگیرید؛ برای برگشت نیز صفی از تاکسی‌ها در ورودی واقع شده است. اتوبوس‌های شماره ۸، ۸۸ و C10 نیز در ایستگاه‌های خیابان ساحلی جمیره توقف دارند. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکاتو، ایستگاه تجارت جهانی است که حدود پنج تا هفت دقیقه تا مقصد فاصله دارد.

مرکز خرید مرکاتو دبی

«دهکده جهانی دبی» یا «گلوبال ویلیج دبی» (Global Village Dubai)،

پارک موضوعی بزرگ و چندفرهنگی است که ۲۶ غرفه از ۸۰ فرهنگ مختلف دارد و شامل تعداد زیادی نمایش‌ و کنسرت‌، مراکز خرید، غذاخوری و… می‌شود. در بخش کارناوال نیز می‌توانید از حدود ۳۱ بازی هیجان‌انگیز، ۲۵ بازی مبتنی بر مهارت و همچنین صدها بازی دیجیتالی استفاده کنید. علاوه بر اینکه ورود به دهکده مستلزم خرید بلیط است، برای هر یک از بازی‌های آن نیز باید مبلغ جداگانه‌ای بپردازید.

دهکده جهانی فقط در ماه‌های خاصی از سال برگزار می‌شود و به همین دلیل، یکی از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی دبی در طول فصل پاییز و زمستان (از اکتبر تا آوریل) است و فرصتی عالی را برای آشنایی با فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد

دهکده جهانی دبی یا گلوبال ویلیج دبی کجاست؟
دهکده جهانی دبی یا گلوبال ویلیج دبی کجاست؟-پارساگشت

اوت لت مال دبی

یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌ها در سفر به دبی خرید است. در این میان تعداد و تنوع زیاد فروشگاه‌های مختلف می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. اوت‌ لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدی خوب و مقرون به‌صرفه انجام دهید.

معرفی اوت لت مال دبی

مزیت اوت‌لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به‌اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد. امروزه اوت‌لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند.

برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن می‌کنند؛ کما اینکه بسیاری از افراد برای خرید اقتصادی، اوت لت‌ها را برمی‌گزینند.

در هر صورت نمی‌توان از رشد روزافزون و اثر زیاد اوت‌ لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد.

خرید در اوت لت مال دبی

اغلب اجناس اوت لت مال دبی از فروشگاه‌هایی جمع‌آوری شده‌اند که در طول فصل مربوطه، در آن‌ها به فروش نرفته‌اند. اگر به‌دنبال تهیه‌ سوغاتی هستید و می‌خواهید با کمترین هزینه آن‌ها را تهیه کنید، می‌توانید در «کاونت گاردن» انواع صنایع دستی، جواهرات، لوازم کادویی، لباس‌های محلی و اجناس عجیب‌وغریب را تهیه کنید.

نکات بازدید از اوت لت مال دبی

  • اوت‌لت مال دبی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است.
  • روزهای دوشنبه، برخی از فروشگاه‌ها تعدادی از محصولات خود را بیرون ویترین قرار می‌دهند. این محصولات با قیمت‌هایی بهتر از روزهای دیگر به فروش می‌رسند.
  • پیش از پرداخت پول، از کیفیت و قیمت جنس مورد نظر مطمئن باشید.
اوت لت مال دبی کجاست
اوت لت مال دبی- پارساگشت

ساحل جمیرا با شن‌های سفید،

یکی از بهترین مقاصد ساحلی و جاذبه های گردشگری دبی به‌ شمار می‌رود. در امتداد این ساحل، معروف‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های دبی جای گرفته‌اند. این ساحل که در جاده‌ ساحلی جمیرا واقع شده، از امکانات فوق‌العاده‌ای همچون سان‌لانجرها (صندلی‌های راحتی ساحلی) و جایگاه‌های ورزش آبی مثل جت‌اسکی برخوردار است.

با برترین سواحل عمومی دبی آشنا شوید
ساحل جمیرا-پارساگشت

موزه آینده

از زیباترین دیدنی‌های دبی و ساختمان منحصربه‌فرد‌ این شهر مدرن است. ساختمان‌ موزه، معماری پیچیده، زیبا و خلاقانه‌ای دارد. نمای بیرونی موزه آینده دبی با طراحی خارق‌العاده خود، چشم هر گردشگری را هنگام تماشا غرق حیرت می‌کند. این موزه جذاب، همان طور که از نام آن پیدا است، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تصویری از آینده بشر را پیش چشم مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

چشم‌انداز بیرونی موزه آینده دبی، از سه بخش تشکیل می‌شود که تپه سبز اطراف موزه، ساختمان بیضی شکل و فضای خالی آن را در برمی‌گیرد.

  • تپه اطراف موزه: نشان از سرسبزی زمین و طراوات آن است.
  • ساختمان موزه: نمادی از نوع بشر و انسانیت محسوب می‌شود.
  • فضای خالی: نماد نوآوری و خلاقیت انسان است.
همه چیز درباره موزه آینده دبی -پارساگشت
همه چیز درباره موزه آینده دبی -پارساگشت
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جاهای دیدنی دبی | بهترین قیمت تور دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت