درباره فوراما سیلوم

قبلی
بعدی

درباره فوراما سیلوم

درباره فوراما سیلوم

اتاق های هتل دارای دکوراسیون مدرن با پنجره های شیک از کف تا سقف و نورپردازی گرم هستند. آنها مجهز به تلویزیون کابلی و گاوصندوق هستند. امکانات دوش آب گرم و لوازم بهداشتی در حمام خصوصی موجود است.

هتل سیلوم فوراما دارای یک سالن بدنسازی کاملا مجهز و یک اتاق بخار است. سونا یکی دیگر از گزینه های آرامش بخش است. خدمات خشکشویی در صورت درخواست در دسترس است.

رستوران روی پشت بام اسکای گاردن مجموعه ای از غذاهای غربی و آسیایی و چشم اندازهای دیدنی از خط افق شهر را ارائه می دهد. رستوران Maple Leaf در تمام طول روز انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند. هتل فوراما سیلوم حدود 25 کیلومتر از فرودگاه سووارنابومی و در 1.5 کیلومتری ایستگاه قطار Hualumphong فاصله دارد.

این هتل همچنین در فاصله کوتاهی از بازار شبانه پاتپونگ قرار دارد. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ دادند.

برای رزرو هتل وتورهای بانکوک با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره فوراما سیلوم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت