درباره متروپل بانکوک

قبلی
بعدی

Metropole Bangkok

درباره متروپل بانکوک

Metropole Bangkok

شما واجد شرایط تخفیف Genius در متروپل بانکوک هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

متروپول بانکوک با داشتن یک استخر روباز مشرف به خط افق بانکوک، اقامتگاهی کم ارتفاع است که در منطقه مناسبی از بانکوک با پارکینگ خصوصی در محل موجود است. وای فای رایگان در تمام مناطق عمومی در دسترس است. مهمانان می توانند از غذاهای لذیذی که در رستوران در محل سرو می شود لذت ببرند. تمام اتاق‌های دارای تهویه مطبوع در اینجا با تزئینات مجلل تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای یک تخت راحت و یک قسمت نشیمن در گوشه ای از اتاق است. تلویزیون صفحه تخت، چراغ مطالعه و امکانات قهوه/چای ارائه شده است. حمام اختصاصی دارای لوازم بهداشتی رایگان است. مراکز خرید Emporium و EmQuartier 20 دقیقه با ماشین از متروپول بانکوک فاصله دارند، در حالی که فروشگاه بزرگ ترمینال 21 با 25 دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. بیمارستان کامیلیان 600 متر و بیمارستان بانکوک 750 متر فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی است که 22 کیلومتر با ملک فاصله دارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره متروپل بانکوک

هلدینگ گردشگری پارسا گشت