دیدن شب های سفید سنت پترزبورگ با تور روسیه

دیدن شب های سفید سنت پترزبورگ با تور روسیه

 

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری که در تور روسیه از آن‌ها دیدن می‌کنیم. در روزهای گرم سال به خصوص در اوایل تابستان یکی از پرطرفدارترین سفرها؛ تور روسیه است. با کایت همراه باشین تا در تور روسیه به شهرهای مسکو و سن پترزبورگ برویم و خاطره‌های به یاد ماندنی را در این سفر با هم بسازیم.

نمایی از شهر سنت پترزبورگ
نمایی از شهر سنت پترزبورگ

چرا به تور روسیه برویم؟

روسیه در نزدیکی ایران قرار دارد و یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپا بعد از لندن و پاریس است پایتخت این کشور مسکو است که بسیار دیدنی بوده و در تور روسیه کایت از جاذبه‌های گردشگری مسکو دیدن خواهیم کرد و مقصد بعدی ما سن پترزبورگ است که دومین شهر پرجمعیت روسیه بعد از مسکو است.

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری که از آن دیدن می‌کنیم شب‌های سفید روسیه است. با کایت همراه باشید تا با این جاذبه محبوب روسیه بیشتر آشنا شوید.

دیدن جاذبه طبیعی شب‌های سفید در تور روسیه:

این روزها یکی از بی‌نظیرترین جاذبه‌های طبیعی که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به روسیه می‌کشاند؛ شب‌های سفید روسیه است. این جاذبه‌ طبیعی که تنها در چند کشور از جمله سن پترزبورگ قابل مشاهده است.

از ۱۱ ماه ژوئن تا ۲ جولای لحظات رمانتیکی را می‌توانید در شرایط گرگ و میش شب‌های سفید روسیه تجربه کنید. که در این ایام طبیعت روی سیاه خود را به روسیه نشان نمی‌دهد.

بهترین زمان خرید تور روسیه

بهار و تابستان بهترین فصل تور روسیه:

اگر قصد دارید در تور روسیه با کایت همسفر شوید؛ پیشنهاد ما به شما روزهای بهاری و تابستان است که علاوه بر هوایی مطبوع می‌توانید از جاذبه طبیعی شب‌های سفید روسیه نیز دیدن کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز از جاذبه‌های گردشگری روسیه بازدید کنید

تآثیر شب‌های سفید در تور روسیه:

شب‌های سفید روسیه با توجه به زیبایی‌های طبیعی که دارد؛ گردشگران را در طول شبانه روز به گردش در خیابان‌های روسیه جلب می‌کند و موجب کم‌خوابی و کسل شدن گردشگران می‌شود.

این نکته را از یاد نبرید که در طول سفر با تور روسیه به خصوص در ایام شب‌های سفید ساعت خواب خود را تنظیم کنید تا سلامتی شما به خطر نیافتد.

شبهای سفید روسیه

اگر چه پدیده شبهای سفید روسیه در شهرهای مختلفی در روسیه قابل رویت است .

اما شبهای سفید سنت پترزبورگ بسیار مشهور است و به عبارتی شبهای سفید بیشتر با نام شهر سنت پترزبورگ روسیه گره خورده است .

در ایام شبهای سفید ، شهر سنت پترزبورگ در طول ۲۴ ساعت شبانه روز خواب ندارد و مملو از توریست ها و گردشگرانی است که در خیابانهای شهر گردش می کنند و از فضای موجود لذت میبرند .

این شهر که به مدت ۲۰۰ سال پایتخت روسیه بوده است ، دارای مکان های تاریخی ، کلیساهای بسیار زیبا و جاهای دیدنی فراوانی است که در زمان شبهای سفید و بسیار زیبا تر دیده میشوند .

هر سال حدود ۴ میلیون گردشگر در این ایام از شهر زیبای سنت پترزبورگ بازدید می کنند  و از جاهای دیدنی سنت پترزبورگ دیدن می کنند .

شبهای سفید روسیه

چندین سال است که فستیوال ویژه ای در زمان شبهای سفید روسیه در شهر سنت پترزبورگ برگزار میشود .این فستیوال تابستانی هر سال در ماه می شروع میشود و تا پایان ماه جولای ادامه دارد . جمعیت این شهر دو میلیون نفر است و در فصل تابستان ۲ برابر جمعیت خود از گردشگران پذیرایی میکند .

فستیوال تابستانی سنت پترزبورگ ، شامل آتش بازی ها ، جشن ها ، نور پردازی های زیبا و فستیوال های موسیقی ، برنامه های شاد و تفریحی ، نمایش های مختلف ، رقص های محلی و گروهی و همچنین باله ها و اپراهای مشهور روسی  است که بر شکوه و زیبایی این شهر می افزاید .

شبهای سفید روسیه یکی از جذابیت های بیشمار روسیه است که پیشنهاد می کنیم حتماٌ در برنامه سفر خود قرار دهید و سرزمین تزار های روسیه را از نزدیک ببینید .

  • قیمت تور روسیه: 

    آخرین عاملی که به آن می‌پردازیم قیمت تور روسیه است. تور روسیه با توجه به نوع هتل و میزان اقامت در این شهر کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. همچنین امکانات و خدماتی که هر تور در اختیار شما قرار می‌دهد با دیگری متفاوت است. بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب تور علاوه‌بر بررسی نوع هتل و امکانات آن، به خدمات تور روسیه دقت کنید. به عنوان مثال قیمت تور تور سن پترزبورگ 1402 ده روزه بیشتر از تورهای کوتاه مدت برآورد می‌شود.

  • جاذبه‌های گردشگری تور روسیه مسکو


    اکنون به لذت‌بخش‌ترین قسمت تور روسیه رسیدیم؛ آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مسکو! این منطقه پایتخت روسیه و پرجمعیت ترین شهر آن است. مسکو سرشار از اماکن دیدنی و زیبایی های منحصر بفردی بوده که هر ساله گردشگران بیشماری را ترغیب به خرید تور مسکو می‌کند
    . 

  •  از جمله پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری تور مسکو، به کاخ کرملین می‌توانیم اشاره کنیم که به قلب تپنده مسکو نیز شهرت دارد.

  • این کاخ با قدمتی 2000 ساله، یکی از معروفترین نمادهای پایتخت روسیه است. همچنین توصیه می‌کنیم اگر تور روسیه مسکو را خریداری کردید، بازدید از کلیسای جامع سنت باسیل، میدان سرخ، آسمان نمای مسکو و… را نیز به هیچ عنوان از یاد نبرید.

    پس از مسکو به سراغ یکی از شهرهای توریستی و مهم روسیه یعنی سن پترزبورگ می‌رویم. این شهر به علت موقعیت جغرافیایی خاص‌اش، تابستان‌های بلندی دارد. در واقع در سن پترزبورگ در تمامی ساعات شبانه‌روز یا هوا روشن بوده یا به رنگ گرگ و میش در می‌آید. همین جذابیت‌های متفاوت باعث شده تا شب‌های آن به شب های سفید مشهور باشد. در خصوص جاذبه های آن نیز پیشنهاد می‌کنیم بازدید از موزه آرمیتاژ، کلیسای سنت ایزاک، کلبه پتر کبیر، کاخ کاترین، دریای بالتیک و… را از دست ندهید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدن شب های سفید سنت پترزبورگ با تور روسیه

هلدینگ گردشگری پارسا گشت