رزرو انواع تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی است که در تمامی فصل‌های سال برگزار می‌شود. در میان تورهای خارجی، تور ارمنستان از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار است. این کشور، همسایه دیوار به دیوار ایران است و به دو شکل زمینی و هوایی می‌توان به کشور ارمنستان سفر کرد. علاوه‌براین برای سفر به ارمنستان به ویزای خاصی نیاز نیست و تنها داشتن پاسپورت معتبر کافی است. این موضوع سبب شده است تا امکان برگزاری تور لحظه آخری ارمنستان هم برای این کشور وجود داشته باشد. تور ارمنستان زمینی و هوایی در تمامی فصل‌های سال بسیار محبوب شده است زیرا راحت‌ترین راه برای رسیدن به این کشور استفاده از تور است.

تور ارمنستان زمینی و هوایی مناسب چه کسانی است؟

ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد امکان سفر به دو صورت زمینی و هوایی را نیز دارا است. در نیتجه به دو صورت می‌توان به این کشور سفر کرد.

• تور هوایی ارمنستان
بهترین و راحت‌ترین راه برای سفر به ارمنستان، استفاده از تور هوایی ارمنستان است. پرواز مستقیم تهران به ایروان وجود دارد و توسط چندین ایرلاین اجرا می‌شود. سهم هواپیمایی ماهان با میانگین ۵ پرواز در طول هفته در میان سایر ایرلاین بیشتر است. پروازهای ارمنستان معمولاً در ساعت‌های قبل ظهر از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد فرودگاه ایروان انجام می‌شود. در تور هوایی ارمنستان ۱ ساعت ۳۰ دقیقه در هواپیما هستید.

• تور زمینی ارمنستان
ایران مرز مشترک با ارمنستان دارد به همین دلیل به شکل‌های گوناگون زمینی یعنی به واسطه قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی می‌توان به این کشور سفر کرد. برای سفر به ارمنستان با خودروی شخصی باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید و به سمت مرز نوردوز بروید. اتوبوس نیز در اغلب روزهای سال از ترمینال آزادی به سمت ایروان حرکت می‌کند و بعد از ۲۴ ساعت به این شهر می‌رسد. به واسطه قطار نیز می‌توان به شهر ایروان پایتخت ارمنستان سفر کرد اما این کار کمی دشوار است برای تور زمینی ارمنستان با قطار باید به ایستگاه جلفا رفته و پس از آن از خودروهای مخصوص ارمنستان برای رسیدن به ایروان استفاده کنید.
تمامی افراد می‌توانند از تور ارمنستان زمینی و تور ارمنستان هوایی استفاده کنند. تور هوایی ارمنستان راحت‌تر است و برای کسانی که هزینه بیشتری برای سفر در نظر گرفته‌اند، مناسب‌تر است زیرا تور هوایی ارمنستان گران‌تر از تورهای زمینی است. قیمت تور ارمنستان زمینی ارزان‌تر از تور هوایی ارمنستان است و دلیل آن نیز راحتی سفر با هواپیما است. در نتیجه باید گفت اگر به دنبال سفری ارزان هستید، از تور زمینی ارمنستان جهت سفر به این کشور استفاده کنید.
در تور ارمنستان زمینی مدت زمان بیشتری در سفر هستید و یک روز کامل صرف رسیدن شما به این کشور می‌شود. بنابراین تور ارمنستان زمینی برای کسانی که مدت زمان کمی برای سفر در نظر گرفته‌اند و یا به مسیرهای طولانی علاقه ندارند، مناسب نیست.

قیمت تور ارمنستان تحت تاثیر چه عواملی است؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر روی قیمت تور ارمنستان اثرگذار است. به عنوان مثال نوع تور و رسیدن به ارمنستان، کیفیت تور، نوع هتل، ایرلاین و شرکت هواپیمایی، امکانات و خدمات تور، بیمه مسافرتی، مدت زمان تور، زمان اجرای سفر و … بر روی قیمت سفر ارمنستان با تور اثرگذار است.
قیمت تور زمینی ارمنستان در تعطیلات رسمی و روزهای آخر هفته افزایش پیدا می‌کند. البته قیمت تور هوایی ارمنستان نیز به همین صورت است.

بهترین زمان برای رزرو ارزانترین تور ارمنستان و یا تور معمولی ارمنستان؟

ارمنستان دارای آب و هوایی معتدل است و در بیشتر روزهای سال مناسب است. کوهستانی بودن این منطقه باعث شده است تا ارمنستان زمستان‌های سرد و برفی را تجربه کند. بهار ارمنستان اغلب بارانی است اما همچنان آب و هوا معتدل و مطلوب است. ارمنستان در فصل بهار طبیعت بسیار زیبا و دیدنی دارد. تابستان‌های ارمنستان نیز خشک و آفتابی است و درجه دما بالاتر می‌رود.
هر فصلی حذابیت خاص خودش را دارد و بهترین زمان برای رزرو تور ارزان ارمنستان به اهداف شما بستگی دارد. اگر به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی علاقه‌مند هستید، زمستان‌های ارمنستان برای شما مناسب است. اگر به دنبال سفری خاطره انگیز در شرایط جوی و آب و هوایی معتدل و مطلوب هستید، اوایل پاییز و اواخر بهار را برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید.
ارزانترین تور ارمنستان اغلب در فصل زمستان اجرا می‌شود. در فصل تابستان نیز می‌توانید تور ارزان ارمنستان پیدا کنید.
اگر تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۰ را برای خود در نظر گرفته‌اید، باید بدانید که ارمنستان در این زمان ممکن است شلوغ‌تر از سایر فصل‌ها باشد و هزینه سفر شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو انواع تور ارمنستان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت