رزرو هتل استانبول-بهترین قیمت

هتل استانبول

رزرو هتل استانبول

استانبول یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ترکیه است که با جاذبه‌های گردشگری خود جان می‌دهد. برای ماجراجویی و تفریح! مراکز اقامتی این شهر نیز تنوع زیادی دارند و مسافران با هر ملیت و سلیقه‌ای می‌توانند مناسب‌ترین هتل را پیدا کنند. قصد داریم به معرفی بهترین هتل های استانبول بپردازیم تا در صورت سفر به این شهر با آگاهی کامل محل اسکان خود را رزرو کنید.

محبوب‌ترین هتل های استانبول از دید کاربران

هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل های شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. به دلیل فاصله کم با میدان اصلی شهر و امکانات خوب این هتل را می‌توان یکی از محبوب‌ترین مراکز اقامتی استانبول دانست. از جمله اصلی‌ترین خدمات آن می‌توان به حمام ترکی، استخر سرپوشیده، اسپا و باشگاه ورزشی اشاره کرد که در بالاترین سطح به افراد تقدیم می‌شود. همچنین فاصله نه چندان زیاد هتل تایتانیک سیتی به خیابان استقلال به راحتی می‌توان شب‌ها به گردش در شهر پرداخت و نگران رفت و آمد نباشید.

هتل نیپتون یکی دیگر از هتل های استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و دسترسی خوبی دارد. بعضی از اتاق‌های این هتل آشپزخانه کوچک و جکوزی دارند؛ به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های استانبول از دید کاربران شناخته شده است. علاوه بر رستوران‌های لوکس هتل نیپتون در نوع خود بسیار مثال زدنی است و انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کنند. یکی دیگر از بهترین هتل های شهر استانبول اکسیدنتال تکسیم نام دارد که در نزدیکی میدان تکسیم و فروشگاه‌های خیابان استقلال واقع شده است.

این هتل اتاق‌های بسیار لوکسی دارد که حسی خوب را به مسافران هدیه می‌دهد. همچنین به دلیل داشتن باشگاه ورزشی، سونا و اسپا یکی از محبوب‌ترین‌ها از دید کاربران شناخته شده است. از دیگر مراکز اقامتی استانبول می‌توان به هتل دابل تری هیلتون، هتل الیزیوم، هتل تکسیم گونن و هتل الیت ورد اشاره کرد که همگی از دید کاربران کیفیت و سرویس‌دهی خوبی دارند.

اقتصادی‌ترین هتل های استانبول

هتل ۲ ستاره فاوری یکی از مقرون به صرفه‌ترین هتل های استانبول است که ۴۰ اتاق دارد و امکانات ضروری هر گردشگر را در اختیارش قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل فاوری می‌توان به سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و غیره اشاره کرد که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. همچنین این هتل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و پاساژها دارد و به آسانی می‌توانید با تور لحظه آخری استانبول از آنجا خود را به جاهای توریستی شهر برسانید. یکی دیگر از اقتصادی ترین هتل های استانبول هتل آرارات است که در محله باصفا سلطان احمد قرار گرفته و در وب سایت‌های مختلف به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها از آن یاد می‌شود.

از امکانات هتل آرارات می‌توان به رستوران، اینترنت رایگان و سرویس فرودگاه اشاره کرد که تقدیم گردشگران می‌شود. اگر هم تمایل دارید تا در حوالی بازار بزرک استانبول و یا مسجد سلیمانیه اقامت کنید ما به شما هتل مرمره پلیس را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز اقامتی ۲ ستاره رستوران باکیفیتی دارد که متنوع‌ترین غذاهای شرقی را سرو می‌کند و پس از گشت و گذارتان می‌توانید در آنجا تجدیدقوا کنید. از دیگر هتل های ارزان استانبول می‌توان به هتل سنترال، هتل کالیفرنیا، هتل پکس و هتل ادا اشاره کرد که هم قیمت خوبی دارند و هم سرویس‌دهی باکیفیت!

بهترین زمان رزرو هتل در استانبول

شاید از خود بپرسید که بهترین زمان برای رزرو هتل در استانبول کی است؟
در پاسخ باید بگوییم که اگر در روزهای خلوت سال مانند زمستان قصد سفر با قطار تهران استانبول دارید به دلیل خلوت بودن شهر رزرو هتل از چند روز قبل‌تر باید انجام شود. اما اگر در ایام خاص مانند تعطیلات نوروز، فصل بهار و یا پاییز قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است از دو هفته قبل هتل محل اسکان خود را رزرو کنید. از انجایی که برای پرداخت‌های بین المللی دچار مشکل خواهید بود پیشنهاد می‌کنیم که رزرو خود را به آژانس‌های مسافرتی معتبر بسپارید و با اسودگی خاطر سفر کنید. لذا پارساگشت ماده است تا با رزرو هتل در استانبول بهترین محل اسکان بسته به بودجه و سلیقه شما در اختیارتان قرار دهد.

ارزان ترین هتل

  • هتل مارینا آگوا (Marina Hotel Agva):

  • این هتل استانبول ارزان دارای دو ستاره و اتاق‌های اکونومی است که جایی مناسب برای رزرو هتل در استانبول است.
  • آوچیلار امره (Avcilar Emre Hotel):

  • این هتل استانبول دارای اتاق‌های استاندارد و دبل استاندارد بوده و دارای سه ستاره است.
  •  تیاترو استانبول (Tiyatro Hotel Istanbul):

  • با سه ستاره یکی از هتل‌ های استانبول است که اتاق‌هایی استاندارد با تخت‌های دبل و توئین (دو تا یک نفره و یک دونفره) دارد.
  • استار (Hotel Star):

  • مسافران این هتل استانبول را یک هتل خیلی خوب توصیف کرده‌اند که دارای قیمت مناسب و اتاق‌های استاندارد با تخت‌های دبل و توئین است.
  • گلوبال کُناکلاما (Global Konaklama):

  • این یک هتل در استانبول با اتاق‌هایی تمیز و قیمت بسیار مناسب است. برای هتل استانبول ثبت نام از ما کمک بخواهید.
  • استانبول فیر هتل (Istanbul Fair Hotel):

  • این هتل استانبول دارای سه ستاره بوده و از جمله‌ی هتل استانبول ارزان به شمار می‌آید که اتاق‌های اکونومی و دبل اکونومی دارد.
  • هتل گرند تمل (Grand Temel Hotel):

  • یک هتل استانبول ترکیه با سه ستاره که دارای پنج مدل اتاق است، از دولوکس دو تختخوابه گرفته تا دولوکس سه تختخوابه با تخت‌های جدا و یا یک دونفره و یک جدا. برای رزرو هتل در استانبول به فلایتیو بروید.
  • رترو سوئیتس (Retro Suites):

  • این اقامتگاه یک هتل استانبول ارزان دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی تمیز به صورت اقتصادی و راحت است که هر کدام قیمت‌های مشخص خود را دارند.
  •  نار پالاس (Nar Palace):

  • این هتل استانبول دارای سه ستاره بوده و اتاق‌هایی راحت و استاندارد دو یا سه نفره برای خانواده است که برای هتل استانبول رزرو جایی بسیار مناسب است.
  • آنکا بیزینس پارک (Anka Business Park):

  • یک هتل استانبول ارزان سه ستاره با ده نوع تنوع اتاق که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. بخشی از اتاق‌های این هتل برای افراد غیرسیگاری طراحی شده است

آب‌وهوای استانبول


آب‌وهوای شهر استانبول تقریبا شباهت‌هایی با ایران دارد و در برخی ویژگی‌ها با آن مشترک است. در هر فصل سال، آب‌وهوای خاصی در این شهر حکم‌فرماست.
اگر در بهار به استانبول سفر کنید، روزها کمی گرم و شب‌های آن خنک و همراه با نسیم ملایم بهاری هستند. فصلی که گاهی با بارش باران، تازگی بی‌نظیری به شهر می‌دهد و زیبایی آن خیره‌کننده است.
هوای استانبول در فصل تابستان گرم و مرطوب است و دمای هوا بین ۲۸ تا ۳۰ درجه قرار دارد، با‌این‌حال جذابیت سفر به استانبول در تابستان، قدم زدن در سواحل و یا شنا کردن در آب‌های است. این‌ها آنقدر جذاب هستند که گردشگران این فصل را برای سفر به آنجا انتخاب می‌کنند.
پاییز و زمستان استانبول هم تماشایی است و اگر از طرفداران سفر در فصول سردتر سال هستید، بهترین گزینه برای شما پاییز و زمستان است. استانبول در پاییز هوای مطلوبی دارد و دمای هوا حدودا ۲۳ درجه است. البته گاهی بارش‌های پاییزی شما را غافلگیر می‌کند و درعین‌حال بر زیبایی این شهر می‌افزاید. زمستان سرد و برفی استانبول نیز معروف است و اگر دوست دارید در زمستان به آنجا بروید، بهتر است با تجهیزات گرمایی مناسب سفرتان را آغاز کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول کدام فصل‌هاست؟


همانطور که اشاره کردیم هر چهار فصل در این شهر گردشگری زیبا، تماشایی هستند، اما اگر می‌خواهید در مطلوب‌ترین شرایط آب‌وهوایی به آنجا سفر کنید، بهار و پاییز بهتریت انتخاب برای شماست.
البته حواستان باشد که از جذابیت تابستان و برگزاری جشنواره‌ها و حراج‌های تابستانه غافل نشوید!

جاهای دیدنی شهر استانبول

تقریبا همه‌ی افراد استانبول را با جاهای دیدنی آن می‌شناسند. مکان‌های گردشگری این شهر آنقدر زیادند که فرصت برای تماشای همه‌ی آن‌ها کم می‌آورید. با‌این‌حال بهتر است جاهای دیدنی استانبول را خوب بشناسید تا در سفر به این شهر محبوب، از آن‌ها دیدن کنید.

مسجد ایاصوفیه

مشهورترین مکان گردشگری در استانبول، مسجد ایاصوفیه است که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته و حدود هزارسال، به‌عنوان کلیسای امپراطوری روم شرقی استفاده شده است. بعدها با استقرار عثمانی‌ها در شهر، این کلیسا به مسجدی زیبا با معماری سنتی و اسلامی تبدیل شد و امروزه مورد علاقه‌ی بسیاری از گردشگران است.

آب‌انبار تاریخی باسیلیکا

یکی از زیبایی‌ها و شگفتی‌های جاهای دیدنی استانبول، آب‌انبار تاریخی باسیلیکا است و قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس باز می‌گردد. این آب‌انبار تاریخی در حدود ۳۰۰ ستوت همراه با سرستوت‌های نقش‌دار زیبا را در خود جای داده است و شگفتی بصری آن به‌اندازه‌ای است که به آن قصر وارونه نیز گفته می‌شود.

کاخ دلما باغچه

از دیگر مکان‌های گردشگری استانبول می‌توان به کاخ دلما باغچه اشاره کرد که در بخش آسیایی این شهر قرار گرفته. این کاخ تماشایی، ازجمله کاخ‌های به‌یادگار مانده از دوران عثمانی است.

برج گالاتا

اغراق نیست اگر بگوییم زیباترین مکان دیدنی در ترکیه برج ۷۰۰ ساله‌ی گالاتاست. این برج ارتفاعی حدود ۶۷ متر دارد و در دوران امپراطوری روم شرقی ساخته شده است. اطراف این برج نیز با خیابان‌ها و گالری‌های هنری پر شده که بهترین مکان برای گشت‌وگذار و زیست شبانه در شهر است.

روملی حصار

روملی حصار نام قلعه‌ای معروف در استانبول است که نزدیکی دلما باغچه قرار دارد و از تماشای آن غرق در لذت خواهید شد.

جزایر پرنس

اگر در حدود ۱ ساعت از استانبول دور شوید به جزایر پرنس می‌رسید. پرنس ۹ جزیره تماشایی را در خود جای داده که فقط دیدن ۴ جزیره از میان آن‌ها امکان‌پذیر است. مشهورترین و بزرگ‌ترین جزیره‌ی پرنس، بویوک آدا نام دارد.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل استانبول-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت