رزرو هتل درگوانجو _بهترین قیمت

هتل گوانجو

بندر گوانگجو که کانتون (CANTON) یا گوانگژو و یا شهر گوانگجو چین نیز نامیده می شود، مرکز استان گوانگ دانگ است. این بندر در جنوب چین، در مجاورت رودخانه مروارید و در شمال غربی هنگ کنگ و شمال شرقی ماکائو قراردارد و از محبوبترین مقاصد گردشگری در تورهای مسافرتی به چین است. در مجله ی گردشگری الی گشت بیشتر راجع به این شهر پر گردشگر صحبت خواهیم نمود. رودخانه مروارید (Pearl)، سومین رود بزرگ چین، باعبور از میان گوانگجو به دریای جنوبی می ریزد و راه ارتباطی این شهر با دریا است.

آب و هوای شهر گوانگجو

گوانگجو با وجود اینکه مقصدی مناسب برای گردشگران است، اما از نقاط ضعفی نیز رنج می برد. هوای این شهر بسیار آلوده است و ترافیک آن حتی از شهرهای بزرگی مثل نیویورک، پاریس و هنگ کنگ نیز سنگین تر است.

شهر گوانگجو چین شهری شلوغ و پر رونق است. مردم در طول روز سخت کار می کنند و انتظار دارند که از اوقات بیکاری خود لذت ببرند. شاید به همین دلیل است که این شهر در شب شلوغ و پررفت و آمد هستند. اما این تنها سرگرمی شبانه مردم گوانگجو نیست. سفری دریایی بر رودخانه مروارید در هنگام شب، می تواند یکی از زیباترین خاطرات هر فرد چینی یا گردشگر را رقم زند.

 

هتل آسیا اینترنشنال کنتون (گوانگژو)

Asia International Hotel Guangzhou

 

قبلی
بعدی

هتل بین المللی آسیا که در منطقه تجاری گوانگژو واقع شده است، 7 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Xiaobei فاصله دارد. دارای یک ملک مجلل با مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و 7 گزینه غذاخوری است. وای فای رایگان در اتاق های هتل ارائه می شود. بین المللی گوانگدونگ آسیا تا پارک یوکسیو و کوه دیدنی بایون 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. استادیوم مرکز ورزشی Guangzhou Tianhe و پارک رودخانه مروارید در مرکز شهر گوانگژو 15 دقیقه با ماشین فاصله دارند. با تاکسی 20 دقیقه تا ایستگاه راه آهن گوانگژو خواهید رسید. فرودگاه بین المللی Baiyun 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق‌ها با رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش تزئین شده‌اند و دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. حمام اختصاصی شامل وان و لوازم بهداشتی رایگان است. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا برای استراحت به یک جلسه سونا آرامش بخش بروند. زمین تنیس و زمین گلف در 3 کیلومتری هتل موجود است. این هتل همچنین دارای امکانات ملاقات و ضیافت مناسب برای کنفرانس ها و رویدادها می باشد. انواع غذاهای غربی، ژاپنی و چینی و همچنین بوفه های ترکیبی خلاقانه را می توانید در 5 رستوران هتل میل کنید. چای و نوشیدنی های لذیذ در چایخانه و لابی بار هتل سرو می شود.

هتل رویال مدیترانین کنتون (گوانگژو)

Royal Mediterranean Hotel

هتل رویال مدیترانه با دسترسی مستقیم به مرکز خرید، دارای اتاق‌هایی زیبا با چشم‌اندازهای زیبا است. ایستگاه مترو Gangding، شهر کامپیوتر Tianhe و Taikoo Hui حدود 7 دقیقه پیاده روی شما قابل دسترسی است. این ملک دارای حمام چشمه آب گرم، سونا، تناسب اندام و امکانات کارائوکه است. هتل رویال مدیترانه حدود 10 دقیقه با ماشین تا مجتمع پاژو، مرکز خرید تیانه سیتی و برج کانتون و حدود 15 دقیقه رانندگی تا ایستگاه راه آهن شرقی گوانگژو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی بایون حدود 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، فضای داخلی جادار و مبلمان چوب تیره، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار و کتری دارند. حمام خصوصی دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است. این ملک همچنین اتاق‌های کارائوکه‌ای با دکوراسیون خوب، یک سالن ضیافت به سبک غربی با ظرفیت 600 نفر و یک مرکز اسپا آرامش‌بخش برای استراحت مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام، مرکز تجاری و خدمات نگهبانی و فروش بلیط است. خدمات پیشخدمت 24 ساعته در صورت درخواست در دسترس است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل درگوانجو _بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت