رزرو هتل در تایلند-بهترین قیمت

رزرو هتل در تایلند

پاتایا یکی از شهرهای کوچک و ساحلی در تایلند است و برجسته ترین ویژگی آن، داشتن سواحل متعدد است؛ البته با اقامت در هتل های پاتایا می‌توانید از معروفترین اماکن مذهبی تایلند هم بازدید کنید. در این مطلب، درباره رزرو هتل پاتایا اطلاعات خوبی به دست می‌آورید.

پاتایا یکی از معروف‌ترین شهرهای تایلند است و با داشتن جاذبه‌های متعدد و آب و هوای فوق‌العاده، به مقصدی چهار فصل تبدیل شده است؛ به همین خاطر، در تمام فصول سال، مملو از گردشگر است. جنگل، دریا، سواحل تماشایی، معابد و بازارهای سنتی تنها بخشی از دیدنی‌های این شهر ساحلی هستند و جذابیت‌ زیادی به آن بخشیده‌اند.

پاتایا یکی از شهرهای کوچک تایلند است؛ با این حال، سالانه پذیرای بیش از پنج میلیون گردشگر از سراسر نقاط جهان است؛ بنابراین اگر قصد داشته باشید به این شهر ساحلی سفر کنید، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای رزرو هتل پاتایا انجام دهید تا بتوانید متناسب با بودجه خود هتل رزرو کنید و از همه مهم‌تر، با ظرفیت پر هتل‌ها مواجه نشوید. قطعا هنگام رزرو هتل در این شهر، دغدغه های زیادی ذهن شما را درگیر می‌کند؛ آیا می توانم هتل ارزان رزرو کنم؟

باید چه زمانی برای رزرو هتل های پاتایا اقدام کنم تا بتوانم هتل دلخواهم را رزرو کنم؟ در این شهر کوچک می‌توانم هتل لوکس و باکیفیتی پیدا کنم؟ ممکن است هزار سوال دیگر هم ذهن شما را در گیر کرده باشد و اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، با چالش‌های بزرگی رو به رو خواهید شد. در این مطلب به تمامی سوال‌های شما پاسخ می‌دهیم؛ با مطالعه این مطلب متوجه می‌شوید که کدام هتل مناسب شما و شرایط‌ شما است.

قیمت هتل های پاتایا

هتل‌های پاتایا، اقامتگاه‌های مقرون به صرفه‌ای هستند و هزینه اقامت در آن‌ها زیاد نیست. قیمت هتل های پاتایا از ۶ دلار آغاز می‌شود و تا ۱۲۰ دلار می‌رسد. بسیاری از هتل‌های این شهر نیز، در امتداد خط ساحلی قرار گرفته‌اند؛ خط ساحلی پاتایا تا چهار کیلومتر ادامه دارد و دورترین نقطه شهر نیز، تنها ۲۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد؛ به همین علت، میزان فاصله هتل تا ساحل تاثیر زیادی روی قیمت این هتل‌ها نمی‌گذارد. از عوامل موثر روی قیمت هتل‌های این شهر، می‌توان به دو عامل تعداد ستاره هتل و زمان رزرو اشاره کرد. اگر برای ماه‌‌های اسفند و شهریور هتل رزرو کنید، هزینه کمتری خواهید پرداخت.

رزرو هتل ارزان در پاتایا

برای رزرو هتل ارزان در پاتایا، نیاز نیست از شهر دور شوید یا از ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی فاصله بگیرید؛ درست در خط ساحلی شهر و در کنار هتل‌های گران قیمت، چندین اقامتگاه ارزان قرار دارد. قیمت یک شب اقامت در این هتل‌ها نیز، از ۶ دلار آغاز می‌شود. از ارزان‌ترین هتل‌ های این شهر می‌توان به هتل آیس این (Ice Inn) و هتل گلو پاتایا (Glow Pattaya) اشاره کرد؛ البته امکانات این اقامتگاه‌ها تنها در حد مکانی برای استراحت است و نمی‌توان از این هتل‌ها انتظار امکانات یا سرویس‌‌دهی ویژه‌ای داشت.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل در تایلند-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت