رزرو هتل در هند_کارگزار هتل های هند

هند

 

در شهر بمبئی یکی از بهترین و لوکس ترین  هتل های پنج ستاره جهان واقع شده است . هتل مجلل تاج محل بمبئی که مورد علاقه اکثر مسافران هند می باشد دارای خدمات لوکس و خاصی می باشد .

  • این هتل که در منطقه کولابا واقع شده است که تا فرودگاه بین المللی بمبئی 20 مایل و مرکز شهر یک و نیم مایل فاصله دارد .

هتل تاج محل در دو ساختمان مدرن ساخته شده است که دارای یک  ساختمان قدیمی و تاریخی و یک برج مدرن می باشد .

این هتل دارای 560 اتاق استاندارد و خانوادگی مجلل در متراژ های مختلف با مبلمان های متفاوت و راحتی و تشکیلات پذیرایی مخصوص مسافران  تشکیل شده است .  بالکن اختصاصی ، سرویس بهداشتی درجه یک ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق، قهوه ساز، دستگاه دی وی دی و اینترنت پر سرعت و … از جمله امکانات شگفت انگیز این اتاق های مجلل است

.

یکی از اهداف ساخت سوئیت بزرگ هتل تاج محل، احترام به سبک و سیاق و هنر ارزشمند معماری هندی است. دیوارهای این سوئیت همگی با نقش و نگار و گل برجسته های دیدنی تزئین شده اند؛ اینجا واقعا ساخته شده تا یادآور تاج محل و قصرهای فوق العاده دیدنی هند باشد. اگر هتل تاج محل را انتخاب کرده اید تا مانند یک پادشاه بزرگ باشید، پس باید سوئیت رئیس جمهور را برگزینید.

مساحت این سوئیت 418 متر مربع است و یک تخت باشکوه نیز در آن وجود دارد. خلاصه بگوییم، اینجا همه چیز در نهایت تقارن و زیبایی قرار دارد؛ سبک های مختلف معماری دست در دست هم داده اند تا این اتاق به بهترین شکل ممکن آماده سازی شود، بد نیست بدانید که اساس معماری اینجا بر مبنای عقاید لوتینز (Lutyens) مهندس انگلیسی است که در قرون 19 و 20 شهرت زیادی داشت.

بهترین هتل های 3 ستاره دهلی – هتل های ارزان 3 ستاره دهلی

هتل جینجر دهلی Ginger Delhi hotel

هتل جینجر دهلی – رزرو اینترنتی هتل های دهلی با کمترین قیمت در قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و در همین شهر نیز به فعالیت خود می پردازد.

این هتل دارای فاصله 4 کیلومتری از ایستگاه راه آهن و 7 کیلومتری تا ترمینال اتوبوس را دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

تمامی اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و میز و صندلی راحتی و کار.

مسافران برای صرف صبحانه در این هتل می توانند از بوفه و از رستوران می توانند برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل جینجر در شهر دهلی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

 

هتل پیکاسو دهلی Hotel picasso

هتل پیکاسو دهلی – بهترین هتل های 3 ستاره دهلی در قاره پیما

این هتل 3 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و فعالیتش را در همین شهر انجام می دهد.

فرودگاه بین المللی دهلی در فاصله 23 کیلومتری از هتل پیکاسو قرار دارد.

از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، وای فای رایگان، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد. تمامی اتاق ها در این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی و وای فای رایگان.

مسافران برای صرف صبحانه در این هتل می توانند از بوفه و از رستوران می توانند برای صرف ناهار و شام استفاده نمایند.

پذیرش 24 ساعته هتل پیکاسو در شهر دهلی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها بوده و مسافران را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید.

 

قیمت هتل های 4 ستاره دهلی – رزرو آنلاین هتل های 4 شتاره دهلی

 

هتل لمون تری پریمیر دهلی Lemon Tree Premier Hotel

هتل لمون تری پریمیر دهلی – بیشترین تخفیف رزرو آنلاین هتل در دهلی قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و فعالیت خود را در همین شهر انجام می دهد.

هتل لمون تری پریمیر در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دهلی واقع شده است.

تمامی اتاق های این هتل بزرگ و جادار و می باشند و مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، وای فای رایگان، میینبار، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، تلویزیون صفحه تخت.

همچنین از امکانات قابل دسترس مهمانان در این هتل می توان به بوفه، پذیرش 24 ساعته، بار، رستوران، وای فای رایگان، سالن ماساژ، استخر، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ اختصاصی رایگان و سالن بدنسازی اشاره کرد.

مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف هر روز صبحانه خود می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام نیز امکان استفاده از رستوران هتل را خواهند داشت و می توانند از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز با کادری مجرب و مسلط به زبان های هندی و انگلیسی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران بوده و آنها را در ضمینه رزرو هتل راهنمایی می نمایند.

هتل ارزان دهلی

هتل سامرات دهلی Samrat Hotel

هتل سامرات دهلی – بهترین هتل های 4 ستاره دهلی تو در قاره پیما

این هتل 4 ستاره در شهر دهلی ساخته شده است و فعالیتش را در همین شهر انجام می دهد.

هتل سامرات در 9 کیلومتری ایستگاه راه آهن دهلی ، 10 کیلومتر با فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی و 12 کیلومتری ایستگاه اتوبوس و دروازه ماهارانا پراتاپ واقع شده است.

از امکانات این هتل که در دسترس مهمانان می باشد می توان به بوفه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.

همچنین به این نکته می توان اشاره کرد که تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند هر روز صبح می توانند از بوفه هتل برای صرف صبحانه و از رستوران آن برای صرف ناهار و شام استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل با کادری مجرب در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مهمانان راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل دموس سارووار پورتیکو دهلی The Muse Sarovar Portico

هتل دموس سارووار پورتیکو دهلی – کمترین نرخ هتل های دهلی در قاره پیما

هتل 4 ستاره دموس سارووار پورتیکو در شهر دهلی ساخته شده و در همین شهر نیز به فعالیت خود می پردازد.

این هتل زیبا به علت دارا بودن کیفیت بالای خدمات و موقعیت جغرافیایی مناسبش همواره در بین چند هتل برتر دهلی قرار گرفت ه ودر بین گردشگران نیز شناخته شده می باشد.

این هتل دارای 73 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت.

از امکانات قابل دسترس مسافران در هتل دموس سارووار پورتیکو می توان به پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، وای فای رایگان، استخر، سالن همایش، سالن کنفرانس، مرکز تناسب اندام و … اشاره کرد.

قابل ذکر است فرودگاه بین المللی دهلی در فاصله 3 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

مهمانان در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و همچنین برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران آن استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهیا اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته این هتل با کادری مجرب و مسلط به زبان های هندی و انگلیسی در طول تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مسافران راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل 5 ستاره دهلی – بهترین نرخ هتل های 5 ستاره دهلی

 

هتل کرون پلازا دهلی نو Crowne Plaza hotel

هتل کرون پلازا دهلی نو – لیست هتل های 5 ستاره دهلی در قاره پیما

این هتل زیبای 5 ستاره با معماری زیبای خود در شهر دهلی ساخته شده و فعالیت خود را در همین شهر انجام می دهد.

از امکانات قابل دسترس برای مهمانان در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، لابی بزرگ و مجلل، بوفه، رستوران، وای فای رایگان، باشگاه سلامت، استخر، سونا، سالن همایش، سالن کنفرانس، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه و … اشاره کرد.

هتل کرون پلازا دارای 183 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینیبار، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، میزو صندلی کار و راحتی و …

با طی مسافت 1.5 کیلومتری از این هتل می توانید به ایستگاه مترو، با فاصله 14.5 کیلومتری به قلعه قرمز، با فاصله 16 کیلومتری به باشگاه کریکت، با فاصله 17 کیلومتری به میدان پراگاتی و با فاصله 19 کیلومتری به فرودگاه بین المللی دهلی برسید.

مهمانان مقیم در این هتل هر روز صبحانه خود را می توانند در بوفه و ناهار و شام خود را می توانند در رستوران هتل میل نمایند و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و همچنین قابل ذکر است تمامی کارکنان در قسمت پذیرش هتل کرون پلازا مسلط به زبان هندی و انگلیسی می باشند. همچنین در این قسمت کارکنان در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل رویال پلازا دهلی Hotel The Royal Plaza

هتل رویال پلازا دهلی – بهترین قیمت هتل های دهلی نو در قاره پیما

هتل 5 ستاره و لوکس رویال پلازا در شهر دهلی نو ساخته شده است و فعالیتش را در همین شهر انجام می دهد.

هتل رویال پلازا با فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی 35 دقیقه رانندگی یا 9.2 کیلومتری فاصله دارد.

از امکانات این هتل می توان به بار، بوفه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، سالن ماساژ، پارکینگ اختصاصی رایگان و … اشاره کرد.

همچنین به این نکته می توان اشاره کرد که تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت.

مهمانانی که در این هتل مجلل اقامت دارند هر روز صبح می توانند از بوفه هتل رویال پلازا برای صرف صبحانه و از رستوران آن برای صرف ناهار و شام استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل با کادری مجرب در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مهمانان راهنمایی های لازم را می رسانند.

قیمت هتل در دهلی

هتل هیات رجنسی دهلی نو Hyatt Regency Hotel

هتل هیات رجنسی دهلی نو – بهترین هتل های 5 ستاره دهلی در قاره پیما

این هتل 5 ستاره بسیار زیبا در شهر دهلی ساخته شده و در همین شهر نیز به فعالیت خود می پردازد.

این هتل در مرکز تجاری مرکزی شهر دهلی ساخته شده است و دارای فاصله 9 کیلومتری با فرودگاه بین المللی دهلی واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به آبگرم، استخر، اسپا، سالن بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، رستوران، بوفه، بار، وای فای رایگان، لابی شیک و مدرن، تراس و باغ های سرسبز و … اشاره کرد.

برخی از اتاق ها در این هتل دارای بالن با منظره شهر می باشند و تمامی اتاق ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینیبار، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، میز و صندلی کار و راحتی، کتری برقی و قهوه ساز و همچنین تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت.

مهمانان در این هتل هر روز صبح سه گزینه برای صرف صبحانه خود را دارند: صرف آن در تراس و باغ سرسبز هتل، صرف با هماهنگی قبلی در اتاق های هتل و همچنین صرف صبحانه در بوفه هتل.

برای صرف ناهار و شام نیز مهمانان می توانند گزینه های سرو با هماهنگی در اتاق های هتل، سرو در تراس و باغ های سرسبز هتل و رستوران را انختب کرده و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل هیات رجنسی با کادری مجرب در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

پارک پلازا شاهدارا دهلی Park Plaza Shahdara

پارک پلازا شاهدارا دهلی – قاره پیما کارگزار رسمی و گارانتی کننده هتل های دهلی

این هتل لوکس و شیک 5 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و فعالیتش را نیز در همین شهر انجام می دهد.

فاصله این هتل تا معبو لوتوس 19 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دهلی 30 کیلومتر می باشد.

این هتل زیبا دارای 91 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، میینبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، میز و صندلی راحتی و کار، وای فای رایگان.

همچنین از امکانات کلی هتل که در دستراس مهمانان مقیم در آن می باشد می توان به: بوفه، بار، پذیرش 24 ساعته، رستوران، وای فای رایگان، سالن همایش و کنفرانس، استخر، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، فضای سرسبز بیرونی، لابی بزرگ و مدرن، کافی نت و … اشاره کرد.

مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می نمایند برای صرف صبحانه خود می توانند از گزینه های سرو آن در اتاق با هماهنگی قبلی، فضای سرسبز بیرونی و بوفه استفاده نمایند.

همچنین این مسافران برای صرف ناهار و شام خود نیز می توانند از گزینه های سرو در فضای سرسبز بیرونی، اتاق هتل با هماهنگی قبلی و رستوران شیک هتل پارک پلازا استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل با کادری مجرب و مسلط به زبان های هندی و انگلیسی در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها بوده و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

 

هتل رادیسون بلو دهلی Radisson Blu Hotel

هتل رادیسون بلو دهلی – رزرو هتل در دهلی با ارزانترین قیمت در قاره پیما

این هتل شیک و مدرن 5 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و فعالیت خود را در همین شهر انجام می دهد.

فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی در فاصله حدود 30 دقیقه با رانندگی از این هتل قرار دارد. از امکانات این هتل زیبا می توان به استخر روباز، پذیرش 24 ساعته، رستوران، بوفه، لابی شیک، وای فای رایگان، سالن همایش و کنفرانس، سالن بدنسازی، بار و … اشاره کرد.

اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی معاصر بوده و تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، وای فای رایگان، کتری برقی و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی، حمام اختصاصی و …

مهمانانی که در این هتل مجلل اقامت دارند هر روز صبح می توانند از بوفه هتل رادیسون بلو برای صرف صبحانه و از رستوران آن برای صرف ناهار و شام استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل با کادری مجرب در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشد و همچنین در ضمینه رزرو هتل به مهمانان راهنمایی های لازم را می رسانند.

 

هتل تاج پالاس دهلی Taj Palace Hotel

هتل تاج پالاس دهلی - قیمت هتل 5 ستاره در دهلی
هتل تاج پالاس دهلی – قاره پیما کارگزار رسمی هتل های دهلی

این هتل 5 ستاره در شهر دهلی ساخته شده و در همین شهر نیز به فعالیت خود می پردازد.

هتل دارای 402 اتاق می باشد که تمامی آنها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، میز و صندلی کار و راحتی، وای فای رایگان، تلویوزین صفحه تخت ماهواره ای، حمام اختصاصی، کتری برقی و قهوه ساز و …

از امکانات کلی این هتل که در دسترس مهمانان می باشد می توان به استخر، پذیرش 24 ساعته، رستوران، بوفه، وای فای رایگان، سرویس نگهداری کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس و … اشاره کرد.

مهمانان مقیم در این هتل هر روز صبحانه خود را می توانند در بوفه و ناهار و شام خود را می توانند در رستوران هتل میل نمایند و از طعم و مزه غذاهای اصیل هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به آنها می باشند و همچنین در این قسمت کارکنان در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی های لازم را به مسافران می رسانند.

 

هتل آشوک دهلی The Ashok Hotel

هتل آشوک دهلی
هتل آشوک دهلی – قاره پیما گارانتی کننده هتل در دهلی

هتل 5 ستاره آشوک در شهر دهلی ساخته شده و در همین شهر نیز به فعالیت خود می پردازد.

این هتل در فاصله 2 کیلومتری از کاخ راشتراپاتی و 5 کیلومتر از دروازه هندوستان است. ایستگاه قطار دهلی در 9 کیلومتری است و فرودگاه بین المللی دهلی از هتل 15 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات قابل دسترس در این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، بار، استخر، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و تندرستی، سالن ماساژ، سالن همایش و کنفرانس، وان آب داغ و جکوزی، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق اختصاصی کشیدن سیگار و … اشاره کرد.

همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، میز و صندلی کار و راحتی و … اشاره کرد.

مهمانان مقیم در این هتل برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و شام می توانند از رستوران هتل استفاده کرده و از طعم و مزه غذاهای لذیذ هندی و بین المللی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته هتل با کادری مجرب و مسلط به زبان های هندی و انگلیسیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده میزبانی از مسافران و ارائه خدمات به انها می باشند و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به مسافران راهنمایی می نمایند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل در هند_کارگزار هتل های هند

هلدینگ گردشگری پارسا گشت