رزرو هتل پوکت _ با ساحل خصوصی

هتل های پوکت

هتل ساحل پانوا پولمن پوکت – Pullman Phuket Panwa Beach

با اقامت در هتل Pullman Phuket Panwa Beach چشم‌انداز عالی از آب‌های زمردی رنگ خلیج ماخام در پوکت خواهید داشت. هتل ساحلی پانوا پولمن پوکت توسط درختان نخل بلند و پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده است.

فضای داخلی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره با لوازم بسیار شیکی چیدمان شده است و با وجود امکانات بسیار مدرن، پاسخگو نیازهای تمام گردشگران است. هر اندازه از فوق‌العاده بودن فضای داخلی هتل بگوییم، کم است، اما فضای بیرونی آن به‌مراتب عالی‌تر است.

دو استخر بی‌نهایت، یک استخر کودکان، یک ساحل خصوصی که دقیقا مقابل هتل قرار دارد و با یک پیاده‌روی کوتاه به آن می‌رسید و یک بار مخصوص استخر تنها گوشه‌ای از امکانات این هتل به‌شمار می‌رود. پارکینگ، رستوران، امکان حمل حیوانات خانگی، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش ۲۴ ساعته و سونا از دیگر امکانات این هتل با ساحل خصوصی در پوکت به‌حساب می‌آید.

 

هتل کیپ پانوا – Cape Panwa

هتل ۵ ستاره Cape Panwa با ارائه خدماتی در سطح جهانی و امکانات رفاهی لوکس یک تجربه متفاوت از سفر به پوکت برای گردشگران به‌همراه می‌آورد.

دسترسی از مرکز شهر پوکت به این هتل با ماشین تقریبا ۱۰ دقیقه زمان می‌برد و هتل بین درختان نخل و پوشش گیاهی سرسبزی قرار گرفته است و در فاصله چند قدمی از هتل، ساحل خصوصی آن وجود دارد.

دو استخر روباز که یکی برای بزرگسالان و دیگری برای کودکان است، در این هتل وجود دارد و صندلی ساحل و حوله در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در حالی که زیر نور آفتاب در کنار ساحل استراحت می‌کنید، از بار کنار ساحل انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها را خریداری کنید.

پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسه، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا و باشگاه ورزشی بخشی از امکانات این هتل به‌شمار می‌رود. قیمت اقامت در این هتل با ساحل خصوصی در پوکت برای هر شب اقامت از ۸.۴۸۷.۰۰۰ تومان شروع شده و متناسب با خدمات و امکانات هر اتاق، به این قیمت پایه اضافه می‎شود.

هتل مای بیچ – My Beach

هتل ۵ ستاره My Beach دقیقا در نزدیکی ساحل پانوا قرار گرفته است و از جمله از خدمات و امکانات آن می‌توان به مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، بار، رستوران و اتاق‌هایی با بالکن خصوصی با چشم‌انداز استخر اشاره کرد.

محوطه بیرونی هتل عالی است؛ چراکه یک استخر بی‌پایان با میزهای ناهارخوری در یک طرف و صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر در طرف دیگر وجود دارد و مهمانان می‌توانند آرامش فوق‌العاده‌ای را تجربه‌گر باشند.

از آن‌جایی که نام این هتل در فهرست هتل با ساحل خصوصی در پوکت قرار دارد، پس یکی دیگر از امکانات آن ساحل خصوصی است که دقیقا مقابل هتل است. مناظر اطراف این هتل به‌شدت خیره‌کننده و جذاب است، بنابراین در صورت اقامت در این هتل گرفتن عکس را از خاطر نبرید.

امکاناتی از قبیل پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه ورزشی و غیره در این هتل با ساحل خصوصی در پوکت قرار گرفته است و قیمت هر شب اقامت در این هتل از ۶.۹۹۶.۶۰۰ تومان شروع می‎شود.

آدرس:  ۱۰۵ Ao-Yon Road, Moo 8, Wichit, Mueang, Phuket

هتل تریسارا – Trisara

هتل Trisara یک هتل ۵ ستاره فوق مجلل و لوکس است که در بین درختان سرسبز در خلیج خصوصی قرار گرفته است و خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل دارای استخرهای خصوصی هستند که همگی چشم‌انداز دریا دارند، اما مهمانان می‌توانند به انجام فعالیت‌های دیگری از جمله بازی تنیس در زمین‌های مخصوص و انجام ورزش‌های آبی بپردازند.

این هتل در فاصله بسیار کمی از ساحل Banana قرار گرفته است، در نتیجه مهمانان این هتل می‌توانند تنوع بی‌نظیری از ورزش‌های آبی از جمله موج‌سواری و غواصی را تجربه‌گر باشند. اگر قرار است این هتل را برای اقامت در پوکت در نظر بگیرید، از توجه به جزئیات موجود غافل نشوید؛ چراکه تجربه اقامت در هتل با توجه به جزئیات معنا پیدا می‌کنند، مانند درختان نارگیل که سایه‌بانی روی فضای باز غذاخوری ایجاد می‌کنند و مشاهده غروب‌های خورشید که هر شب منظره‌ای فوق‌العاده را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

ویلاهای کرست – Crest hotel Resort and Pool

ویلاهای چند طبقه‌ای Crest Resort and Pool در دامنه‌ کوهی در پاتونگ، در فاصله چند قدمی از دو ساحل Freedom و Tri Trang قرار گرفته است. در این ویلا می‌توانید یک مرکز تناسب اندام فوق‌العاده، دو استخر شنا و چندین منطقه برای استراحت را شاهد باشید.

مهمانان می‌توانند از مناظره خیره‌کننده از استخر بی‌پایان نهایت لذت را ببرند یا می‌توانند با یک پیاده‌روی کوتاه به ساحل خصوصی برسند، جایی که می‌توانند در دریا شنا کنند یا از دراز کشیدن زیر نور آفتاب روی شن‌های سفیدرنگ ساحل نهایت لذت را ببرند.

از دیگر امکانات این هتل با ساحل خصوصی در پوکت می‌توان به پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا و مرکز تناسب اندام اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در این هتل از مبلغ ۵.۴۶۴.۸۰۰ تومان شروع می‌شود.

آدرس:  ۹۵, Muen-Ngern Road, Tri Trang , Patong Beach, Kathu District,Phuket

ساحل سفید آندامان – Andaman White Beach

هتل Andaman White Beach در ساحل Nai Thon به مهمانان اقامت لوکس و خدمات عالی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا دارد.

همه اتاق‌های این هتل مجلل در پوکت از تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و تلویزیون برخوردار هستند و در بعضی از آن‌ها استخر خصوصی نیز وجود دارد. همچنین استخر روباز با صندلی‌های آفتابگیر و ساحلی، اسپادرمانی، مرکز تناسب اندام و رستوران‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این هتل با ساحل خصوصی در پوکت به‎شمار می‌رود.

ساحلBanana  در فاصه ۵۰۰ متری از این هتل قرار گرفته است و با وجود ساحل خصوصی، میهمانان می‌توانند به‌دور از هیاهو و شلوغی، غروب خورشید را تماشا کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به وجود پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا، تراس و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

 هتل سری پانوا پوکت – Sri Panwa Phuket

هتل Sri Panwa Phuket یک هتل ۵ ستاره که توسط یک جنگل بارانی سرسبز استوایی احاطه شده است. مهمانان با اقامت در این هتل منظره‌های بی‎نظیری از دریا را شاهد خواهند بود.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر بی‌پایان باشکوه، زمین تنیس، سونا و خدمات اسپادرمانی لوکس اشاره کرد. ویلاهای شیک در این هتل که با دیوارهای شیشه‌ای بزرگی احاطه شده‌اند، منظره‌ای فوق‌العاده‌ای از دریا را ارائه می‌دهند و استخرهای بی‌پایان خصوصی در هر یک، تجربه‌ای تکرارنشدنی در دسترس مهمانان قرار می‌دهند.

در اتاق‌های این هتل امکانات بی‌نظیری از جمله تلویزیون، آیپد، دستگاه اسپرسوساز و مینی‌بار قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید در این مطلب قصد داریم بهترین هتل با ساحل خصوصی در پوکت را معرفی کنیم، بنابراین از دیگر ویژگی‌های اصلی این هتل ساحل خصوصی است که این ساحل در فاصله چند قدمی از هتل قرار گرفته است.

هتل جزیره کوکونات – The Village Coconut Island Beach

هتل The Village Coconut Island Beach در یک ساحل خصوصی مشرف به خلیج Phang Nga قرار دارد. ویلاها و سوئیت‌های این هتل همگی به امکانات مدرنی مجهز هستند و واحدهای اختصاصی‌تر دارای باغ خصوصی، جکوزی یا دو استخر روباز هستند.

این هتل دارای سه رستوران است که غذاهای مختلفی از جمله غذاهای آسیایی، تایلندی، بین‌المللی و ایتالیایی سرو می‌کند. مهمانان هتل می‌توانند در اطراف قدم بزنند، شنا کنند یا در ساحل خصوصی بنشینند و برای چند ساعتی آرامش فوق‌العاده‌ای را تجربه‌گر باشند.

امکانات مختلفی در این هتل مجلل از جمله پارکینگ، رستوران، سرویس اتاق، اتاق جلسات، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین تنیس و سونا اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در اتاق‌های این هتل از مبلغ ۱۲.۲۹۵.۸۰۰ تومان شروع می‌شود و واحدهای اختصاصی‌تر طبیعتا قیمت بیشتری دارند.

آدرس: ۵۱/۷ Moo. 6, Kohkaew, Muang

اقامت در پوکت، بهشتی عجیب و مجلل در تایلند

پوکت بدون شک یکی از جاذبه‌های توریستی منحصربه‌فرد در سراسر دنیا است که با وجود پوشش گیاهی استوایی عجیب، مناظر دیدنی فوق‌العاده و غذاهای فوق خوش‌طعم، تجربه بی‌نظیری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

در این جزیزه زیبا تنوع زیادی از هتل‌ها وجود دارد که به هر نوع سلیقه‌ای و بودجه‌ای پاسخ می‌دهد، اما اگر دوست دارید یک تعطیلات رمانتیک را به‌دور از شلوغی‌ها بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما در یک هتل با ساحل خصوصی در پوکت اقامت کنید و از امکانات و خدمات پیشرفته‌ای در سطح جهانی بهره‌مند شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل پوکت _ با ساحل خصوصی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت