روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران

روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران

چنانچه قصد سفر به پکن را دارید بهترین پروازها  پروازهای مستقیم ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines و هواپیمایی جنوب چین ( چاینا ساترن ) China Southern Airlines از تهران به پکن ( بیجینگ ) می باشند .

برنامه پروازی ایرلاین ماهان Mahan Air Airlines و ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines و جنوب چین ( چاینا ساترن ) China Southern Airlines به پکن چین به شرح زیر است:

روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران به وسیله هواپیمایی ایران ایر هما Iran Air Airlines عبارتند از:
پرواز های رفت:
 پروازهای ایران ایر به پکن در حال حاضر انجام نمی شود
پروازهای برگشت:
پروازهای ایران ایر به پکن در حال حاضر انجام نمی شود
روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران به وسیله هواپیمایی ماهان Mahan Air Airlines عبارتند از:
پرواز های رفت:
هفته ای 3 پرواز از تهران به پکن در روز های یک شنبه و سه شنبه و جمعه و در ساعت 20:00 PM از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن ( بیجینگ ) چین انجام می شود مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد.
پروازهای برگشت:
هفته ای 3 پرواز از پکن به تهران در روز های یک شنبه و سه شنبه و چهار شنبه و در ساعت 00:15 AM از فرودگاه پکن به امام خمینی تهران انجام می شود مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد.
در بعضی از مواقع به دلیل کمتر و یا بیشتر شدن تعداد مسافران هواپیمایی ماهان ایر برنامه پروازی بالا را تغییر می دهد ( در اکثر ماه های سال برنامه پروازی بالا وجود دارد ) لذا برای آگاهی دقیق تر از طریق راههای ارتباطی سایت با ما در تماس باشید
روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران به وسیله هواپیمایی جاینا ساترن China Siuthern Airlines عبارتند از:
پرواز های رفت:
هفته ای 4 پرواز از تهران به پکن در روز های شنبه و دوشنیه و چهارشنبه و پنج شنبه و در ساعت 23:30 PM از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن ( بیجینگ ) چین انجام می شود مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد.
پروازهای برگشت:
هفته ای 4 پرواز از پکن به تهران در روز های شنبه و دوشنیه و چهارشنبه و پنج شنبه و در ساعت 14:50 PM از فرودگاه پکن به امام خمینی تهران انجام می شود مدت زمان پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه می باشد.
در بعضی از مواقع به دلیل کمتر و یا بیشتر شدن تعداد مسافران هواپیمایی جنوب چین ( چاینا ساترن ) برنامه پروازی بالا را تغییر می دهد ( در اکثر ماه های سال برنامه پروازی بالا وجود دارد ) لذا برای آگاهی دقیق تر از طریق راههای ارتباطی سایت با ما در تماس باشید
نمایی از شهر پکن تور و خرید بلیط هتل و اجاره آپارتمان در پکن چین :
 شما علاوه بر خرید بلیط هواپیما به وسیله خدمات ما امکان خرید بلیط هتل و یا اجاره آپارتمان در شهر پکن و سایر شهرهای چین و یا استفاده از تور های 2 ، 3  ویا 6 شبه در چین را نیز دارید ( جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تور و هتل و آپارتمان با کارشناسان ما تماس بگیرید ).

وب سایت قاره پیما نماینده رسمی هواپیمایی ایران ایر ( هما ) و ماهان و جنوب چین در ایران می باشد و شما به وسیله قاره پیما امکان رزرو و خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر و ماهان و چاینا ساترین در مسیر تهران پکن تهران و یا خرید بلیط پروازهای ایران ایر و ماهان و جنوب چین در سایر مسیرها را دارید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران پکن چین تهران

هلدینگ گردشگری پارسا گشت